quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wordt iedereen geband omdat ze te saai zijn
grapjasssssquote:
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Etsu het volgende:
KAABeeEeEe, zie je dat jannetje gemeen praat over kz? ik zou hem slaan als ik jou was
Dat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, ze noemt KZ zelf ook een sloerie. Neem aan dat ze het dus niet zo erg vindt.
Is stoer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje
Net kwam ik thuis, en ik zag hem buiten roken in zijn t-shirt
Het is fcking min zoveel graden en er ligt sneeuw en ijs en alles en dan gaat ie in z';n tshirt een peukie afsteken
Joo Oscar.quote:
Zeker weten, reetveter. En met jou dan?quote:
Ah, kan altijd beter. Je zit op kamers hè, hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker weten, reetveter. En met jou dan?
Zeker, bevalt uitstekend kan ik je vertellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, kan altijd beter. Je zit op kamers hè, hoe bevalt dat?
Al chicks binnengehaald?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Zeker, bevalt uitstekend kan ik je vertellen
Ze staan in de wachtrij johquote:
Ach, boeien. Heb net op Centraal een bak ijs gegeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef Etsu het volgende:
Mijn broertje
Net kwam ik thuis, en ik zag hem buiten roken in zijn t-shirt
Het is fcking min zoveel graden en er ligt sneeuw en ijs en alles en dan gaat ie in z';n tshirt een peukie afsteken
o wauw, dan heb ik jou gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, boeien. Heb net op Centraal een bak ijs gegeten.
Waar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zeker wel. Meisjes die bakken ijs eten trekken direct mijn aandacht.![]()
Scherp.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |