quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:56 schreef Etsu het volgende:
Ezell is bang dat Dastan nu weet hoe Ezell eruit ziet.
Nou dan niet hoor, genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik op steenworp van amsterdam cs woon en ik ben net thuis. Liep erdoorheen voor de pont.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]Alsof ik hem geloof. Als hij nu op Amsterdam Centraal zou zijn zou hij mij wel kunnen zien.
sta je nu op amsterdam centraal met je mobiel/ipod in je ene hand en een bak ijs in je andere hand?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:00 schreef Ezell het volgende:
[..]Alsof ik hem geloof. Als hij nu op Amsterdam Centraal zou zijn zou hij mij wel kunnen zien.
en peuk in d'r bakkesquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
sta je nu op amsterdam centraal met je mobiel/ipod in je ene hand en een bak ijs in je andere hand?
Ja, via Utrecht zeker.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou dan niet hoor, genoeg mensen die kunnen bevestigen dat ik op steenworp van amsterdam cs woon en ik ben net thuis. Liep erdoorheen voor de pont.
Menstruatierood.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:24 schreef Ezell het volgende:
Dan kan me vast heel goed vertellen wat de kleur van mijn muts is.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef Dastan het volgende:
Alsof ik op kledij let.![]()
Volgens mij had je geen muts op trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |