quote:
noquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:11 schreef leeell het volgende:
zal die al kontenbonksessies hebben gehad met etsu?
Okèquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:11 schreef Ezell het volgende:
Jordyqwerty vond ik wel een leuke user.
hoe kom jij aan deze informatiequote:
ik heb toevallig andere inside infoquote:
het uitvoeren van homo-erotische handelingen vind ik redelijk gayquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom zou ik hierover liegen? Kom op zeg.
www.twitter.comquote:
hier op de foks, gloednieuwe galaxy s2 voor de helft van de prijs van in de winkelquote:
Flow Magazinequote:Op donderdag 9 februari 2012 01:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omdat tegen de stroom in, niet meegaan met de flow
ik googelde , jezus wat een aidsquote:
quote:
quote:Flow is een magazine voor vrouwen die graag wat meer tijd voor zichzelf willen, die op zoek zijn naar authenticiteit en rust, die het leven net anders willen aanpakken en nuchtere en praktische oplossingen zoeken voor dat overvolle (maar leuke!) bestaan.
vrouwen magazines moeten over het huishouden gaan of het tevreden houden van de manquote:
Vrouwentijdschriften zijn sowieso kut. Vaak is de inhoud zo 'lief en schattig'. Mag van mij soms wel eens wat harder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:43 schreef leeell het volgende:
[..]
vrouwen magazines moeten over het huishouden gaan of het tevreden houden van de man
emoquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vrouwentijdschriften zijn sowieso kut. Vaak is de inhoud zo 'lief en schattig'. Mag van mij soms wel eens wat harder.
Awwwwwquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
hahaaaaaaaaaha slapen![]()
![]()
ik was aan het suderen omdat ik overdag geen zak doe
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef leeell het volgende:
[..]
de eerste durft zich niet te vertonen, laat staan zich te mengen in deze conversaties
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:38 schreef Dastan het volgende:
Zorgelijker is dat jij op donderdagochtend om half twaalf MTV aan het kijken bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |