zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bitches pleasenooit zijn jullie hier en als jullie er zijn denken jullie meteen het roer om te kunnen goeien
doehoeeeidat gebeurt niet zomaar
KB SC, terechte hernoeming.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?
nee, want dat mag ik niet van KBquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zullen we de reeks anders even hernoemen GM? Of het mergen met de Stage SC?
Alsof er überhaupt iets gebeurde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft leeell precies verneukt? Iedereen deed net zo hard mee, behalve ik want ik zei: Ik hou me afzijdig.
'Iedereen'quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat heeft leeell precies verneukt? Iedereen deed net zo hard mee, behalve ik want ik zei: Ik hou me afzijdig.
JONGENNN ik heb het toch ook over vannacht, zei ik net ook allllllllllllllll. doe niet zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Iedereen'
Ik heb er niks mee te maken, ik werd er zelf in betrokken.
En er zal wel een reden zijn dat leeell als enige is geband, en de rest niet, dus zal hij wel iets hebben verneukt in de ogen van de blauwtjes.
Geen idee, ik sliep. Zal het even vragen vor je.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wat gebeurde er vannacht dan dat banwaardig is? Helemaal niets mên.
Bovendien superstoer dat jij je afzijdig hield natuurlijk.[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar wat gebeurde er vannacht dan dat banwaardig is? Helemaal niets mên.
Bovendien superstoer dat jij je afzijdig hield natuurlijk.[ afbeelding ]
Natuurlijk tegen jou.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.
En was dat tegen mij?
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:39 schreef Etsu het volgende:
Motorbloempje, Glowmouse en/of Loki_, wat is er gebeurd dat banwaardig is?
Oké, wil je niet meer zo'n toon tegen me aanslaan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Natuurlijk tegen jou.
mwehh, dan denk ik dat erer het persoonlijk aan iell moet vragen via dm ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.
Dat bepaal ik zelf nog altijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken krijg je dan te horen.
[..]
Oké, wil je niet meer zo'n toon tegen me aanslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |