Deal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg je exact een jaar later, deal??
De tieners jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
Je vergeet de mensen die de 20 nog moeten aantikken
die zijn nog te jong om hier te postenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
opa heeft gesproken. amen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!
Tof!quote:
Dan zijn we 2 Olympische Spelen, een EK en een hele kwalificatie voor het WK verder. Misschien doet dat verder weg lijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus ik realiseer me net dat ik over 3 jaar, 3 maanden en 6 dagen 40 word. Ik ga het even gigantisch op een zuipen zetten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn nog te jong om hier te posten
Ik vind dat er heel wat wijsheid zit bij de jongere posters hier, van een aantal had ik niet gedacht dat ze nog zo jong warenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!
en die oudjes lullen zoveel onzin dat ze net 15 lijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat er heel wat wijsheid zit bij de jongere posters hier, van een aantal had ik niet gedacht dat ze nog zo jong waren
True!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die oudjes lullen zoveel onzin dat ze net 15 lijken![]()
Oke, dan is dit mijn laatste post in dit topic.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn nog te jong om hier te posten
Dat helpt wel, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zijn we 2 Olympische Spelen, een EK en een hele kwalificatie voor het WK verder. Misschien doet dat verder weg lijken.
Pien, voor ons blijf je altijd 26.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan is dit mijn laatste post in dit topic.
We doen gewoon net alsof jij bij de twintigers hoort!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
kom maar terug als je 20 bent!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ff onthouden dat ik dan niet luister. wat een druif.twitter:
Ik vind je wel een zuurpruim geworden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
ff onthouden dat ik dan niet luister. wat een druif.twitter:
* 3rdRock slikt bijdehante opmerking inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je wel een zuurpruim geworden...
Ja, of niet. Ik weet waar je aan denkt, dus het was verstandiger geweest die hele opmerking niet te plaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slikt bijdehante opmerking in
maar ook verstandiger!![]()
toen ik nog jong was had in het zonder nadenken gepost, maar ik heb nog wel een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of niet. Ik weet waar je aan denkt, dus het was verstandiger geweest die hele opmerking niet te plaatsen
Gaat dat hebben van een voorbeeldfunctie in bij je 30e, ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik nog jong was had in het zonder nadenken gepost, maar ik heb nog wel een lange weg te gaan.
nu heb ik een voorbeeldfunctie. ik denk dat ik die drankavatar ook maar ga verwijderen....
geldt alleen voor mannenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat dat hebben van een voorbeeldfunctie in bij je 30e, ja?
Uh oh...
Gelukkig, normaal gesproken heb ik namelijk alleen onder werktijd die functiequote:
en je moet je werk nooit mee naar huis nemenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, normaal gesproken heb ik namelijk alleen onder werktijd die functie
Precies, dat ben ik aan het aflerenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je moet je werk nooit mee naar huis nemen
ik heb net mijn haar geblondeerd dus ik kan er weer ff tegenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef henkde_j het volgende:
Wut. De vergrijzing slaat toe in het 3fm topic?![]()
![]()
roos dronken voeren kan helpen....quote:
Zal 't lukken met één fles rosé en 7 biertjes? Zo ja, wie gaat er dan mee naar Hilversum?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
roos dronken voeren kan helpen....
nja, gaan we morgen! slaan we morgen nog ff drank inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zal 't lukken met één fles rosé en 7 biertjes? Zo ja, wie gaat er dan mee naar Hilversum?
Dank je, maar ik kan em niet bekijken. Wifi doet weer mafquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, gaan we morgen! slaan we morgen nog ff drank in
oh, en omdat ik verjaar een cadeau voor jullie:
de titelsong van 1 van mijn favoriete films, zo niet mijn favoriete film
volgens mij hebben wij die film gezien en dit nummer zit in de aftiteling. je MOET het dus kennenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, maar ik kan em niet bekijken. Wifi doet weer maf
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij die film gezien en dit nummer zit in de aftiteling. je MOET het dus kennen
absoluut! ik paalde alles wat los en vast zat! player die ik benquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Stukje geluisterd, geen enkele herkenning...
Ging je niet hartstikke vreemd in die tijd?
sorry...hoop dat de volgende TS wel aan jullie denkt. maar ik hou wel van jullie hoor!quote:
Oeh geil!quote:
Ik wist het, gore uilebal dat je er bent!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut! ik paalde alles wat los en vast zat! player die ik ben
tja, had je maar niet zo vaak hoofdpijn moeten hebben......;)quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het, gore uilebal dat je er bent!!![]()
Die hoofdpijnen heb ik gefaked, stuk voor stukquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, had je maar niet zo vaak hoofdpijn moeten hebben......;)
daar gaat mijn egoquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoofdpijnen heb ik gefaked, stuk voor stuk![]()
Man, wat mis ik een middelvingeropsteeksmiley
oh, die sigaar wil je wel rokenquote:
Sigaren rook ik niet, als je beter had opgelet dan had je dat gewetenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die sigaar wil je wel roken![]()
jaja, ik ben nog scherp op mijn oude dag
haha, dat denken meer mensenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef themauster het volgende:
Nee maar serieus 3rdRock, toen ik vanochtend las dat je 30 was geworden stond mijn mond open van verbazing, ik dacht dat je begin/midden 20 was ofzo.
Het ging me niet om je gedrag hoor, schatte je gewoon wat jonger.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat denken meer mensenword al jaaaaaaaaren jonger geschat dan dat ik ben. meestal een jaar of 4....
maar ik kom natuurlijk ook heel puberaal over op dit forum. dat speelt ook mee
Maar laatst was je nog 27? tering, zit ik alweer zo lang op fok!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat denken meer mensenword al jaaaaaaaaren jonger geschat dan dat ik ben. meestal een jaar of 4....
maar ik kom natuurlijk ook heel puberaal over op dit forum. dat speelt ook mee
Jij bent toch 12 ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar laatst was je nog 27? tering, zit ik alweer zo lang op fok!
dat mag. is niet ergquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Het ging me niet om je gedrag hoor, schatte je gewoon wat jonger.
laatst...mmm, toen ik hier voor het eerst echt postte was ik al 28...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar laatst was je nog 27? tering, zit ik alweer zo lang op fok!
Ik heb er van de week weer een paar ontdekt, dus ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef henkde_j het volgende:
Wut. De vergrijzing slaat toe in het 3fm topic?![]()
![]()
Da's op tijd al. Trustenquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ik doe...ik ga naar bed!
tja, ik word ouder...dus op tijd naar bed
slaap lekker allemaal!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
weet je wat ik doe...ik ga naar bed!
tja, ik word ouder...dus op tijd naar bed
slaap lekker allemaal!
Als ze bij het schaatsfeestje van vanmiddag is geweest, dan zal ze strak staan van de gluhweinquote:
Ze vertelde net een verhaal over rum en chocolademelk met rum en dan dat gecombineerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze bij het schaatsfeestje van vanmiddag is geweest, dan zal ze strak staan van de gluhwein
Ah, dat klinkt heel erg zwaar...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze vertelde net een verhaal over rum en chocolademelk met rum en dan dat gecombineerd
Trustenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Oh fock man ik moet dus morgen kwart over 6 mn nest uit
Ik ga maar slapen ofzo
dooeeei xoxoxoxoxoxoxoxox
Truste mopquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
Oh fock man ik moet dus morgen kwart over 6 mn nest uit
Ik ga maar slapen ofzo
dooeeei xoxoxoxoxoxoxoxox
Zijn we nu weer alleen?? We moeten nieuwe posters zoeken voor in de avond/nacht, vers bloedquote:
Eigenlijk wel, ja. Er zijn veel meer 3FM-luisteraars op FOK!, alleen zijn ze niet hierquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we nu weer alleen?? We moeten nieuwe posters zoeken voor in de avond/nacht, vers bloed
idd een paar rokkenjagers kan geen kwaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we nu weer alleen?? We moeten nieuwe posters zoeken voor in de avond/nacht, vers bloed
Moeten ze wel in deze omgeving wonenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd een paar rokkenjagers kan geen kwaad.
Belachelijk, we zijn zo gezellig!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ja. Er zijn veel meer 3FM-luisteraars op FOK!, alleen zijn ze niet hier
Neu, die zijn er al in overvloedquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
idd een paar rokkenjagers kan geen kwaad.
En dat ook ja...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten ze wel in deze omgeving wonen
Tof!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef themauster het volgende:
Ik ben er nog al ben ik maar half hier.
Met scherpe functie-eisenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef CindieY het volgende:
We moeten even een goede oproep doen in de volgende TT.
Hmmzzz...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oeh, wat voor eisen zullen we opstellen?
Minimum van 22, denk ik zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz...
* Man
* Minimaal 1.85m
* Leeftijd geen idee...
*straal van 100km rondom Zwolle
Zoiets?
Dat van mij ligt wel wat hoger...quote:
Nee, nee en goed mannenfiguur.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat van mij ligt wel wat hoger...![]()
Nog voorkeur voor haarkleur, ogen, lichaamsbouw?
Goedzo, beetje algemeen houden.quote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedzo, beetje algemeen houden.
Gaan we nu posters ophangen bij de supermarkt, hoe pakken we het verder aan? En moeten we nog mannen betrekken bij de procedure? Anders krijg je misschien haantjesgedrag, komt de gezelligheid niet ten goede...
Nee, die liggen al uitgebreid op een oor te ronkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goeie vraagVeel mannen zijn er hier niet meer wakker, geloof ik. Posters bij de supermarkt is iig een optie
Er zitten hier wel wat meer supers, maarja, dan heb je nog die straal van 100 km niet te pakkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die liggen al uitgebreid op een oor te ronken![]()
Morgen maar eens vragen! En ik heb hier maar 1 super op het dorp, maar ik geloof dat ik sowieso geen kerels vanuit mijn dorp hier wil zien![]()
Ik vind het soms al vaag dat ik hier clienten zie posten
Ik ga het nog even wat meer tijd geven, dit moeten we goed voorbereiden!
Ik gok dat we nog reacties gaan krijgen van teruglezers, die zijn het er vast niet mee eens dat er meer kerels komen, willen vast meer dames zienquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zitten hier wel wat meer supers, maarja, dan heb je nog die straal van 100 km niet te pakkenIk ga morgenmiddag in ieder geval de ijsbaan checken op mannelijk schoon
En we moeten hier goed over nadenken ja
Daar ben ik ook bang voor, ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat we nog reacties gaan krijgen van teruglezers, die zijn het er vast niet mee eens dat er meer kerels komen, willen vast meer dames zien![]()
Ben benieuwd...
En alweer The Killers?
Ah, ik luister niet meer, hang nog even voor de tvquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, ja.
En Killers was de Happy Ending
Ik denk dat ik vandaag écht om 1 uur naar bed ga, ik ben bang dat ik anders een beetje ziekjes word. Beetje geïrriteerde keel, beetje meh, beetje hoofdpijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, ik luister niet meer, hang nog even voor de tv
Ah, getsie...quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vandaag écht om 1 uur naar bed ga, ik ben bang dat ik anders een beetje ziekjes word. Beetje geïrriteerde keel, beetje meh, beetje hoofdpijn.
Heb je een nieuwe bril?quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:54 schreef SilentChaos het volgende:
.
Wachten op de glaszetter, dan maar weer naar kantoor
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz...
* Man
* Minimaal 1.85m
* Leeftijd geen idee...
Zoiets?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat van mij ligt wel wat hoger...![]()
Nog voorkeur voor haarkleur, ogen, lichaamsbouw?
mmm....ik moet naar de sportschool...quote:
Ik heet geen Paulquote:
huh? heb je een fles jagermeister door het raam getyft ofzo??quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heet geen Paul
Nee m'n Jagermeister ongelukje
Zoietsquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? heb je een fles jagermeister door het raam getyft ofzo??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoietsoh ja, dat heb ik gelezen ja! nou, succes ermee dan ga ik geld verdienen....nouja....doen of dat ik werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tabee
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 9 februari 2012 08:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh ja, dat heb ik gelezen ja! nou, succes ermee dan ga ik geld verdienen....nouja....doen of dat ik werk
tabee
Had jij em aangevraagd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:54 schreef Againzender het volgende:
Dat was ff een lekkere request toch?
Weer de hotline gebeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:54 schreef Againzender het volgende:
Dat was ff een lekkere request toch?
yep. Domien kon mijn achternaam al radenquote:
Had ik vroeger op Yorin FM ook... Jelmer weer aan de lijn: "Oh, jij weer... Nou ja, goed, maar nit zeggen dat je al een paar keer op de radio bent geweestquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep. Domien kon mijn achternaam al raden
daar doen ze bij 3fm niet moeilijk over gelukkigquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Had ik vroeger op Yorin FM ook... Jelmer weer aan de lijn: "Oh, jij weer... Nou ja, goed, maar nit zeggen dat je al een paar keer op de radio bent geweest"
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz...
* Man
* Minimaal 1.85m
* Leeftijd geen idee...
Zoiets?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:21 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi pakketje hoor voor een tientje.
In de avonden is het sowieso vaak gezelliger hier en de muziek vind ik stukken beterquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik mis wat 's avonds
Ik ben een man
Ik ben 1,86m![]()
Ik ben 27, maar weet niet of dat goed of fout is
Volgens Google Maps woon ik 152km van Zwolle![]()
Dan maar 1 keer, just for good old fun
Je weet me te vinden voor alle oneerbare voorstellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
In de avonden is het sowieso vaak gezelliger hier en de muziek vind ik stukken beter![]()
De rest geef ik geen antwoord op, we moeten de procedure nog verder uitwerken
Middagquote:
sympathy illnessquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Middag![]()
Je hebt me of aangestoken of ik heb last van (gut, hoe heet dat ook alweer... Ernstig meeleven met iemand en je zelf daardoor ook ziekjes voelen)
Oeiquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Middag![]()
Je hebt me of aangestoken of ik heb last van (gut, hoe heet dat ook alweer... Ernstig meeleven met iemand en je zelf daardoor ook ziekjes voelen)
Waarom alleen oneerbaar? Eerbare voorstellen zijn ook tofquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet me te vinden voor alle oneerbare voorstellen
Ik bedoel iets anders, een Nederlands woord. Vet irritantquote:
Mag ook eerbaar zijn hoor, als't maar laarzen/hoge hakken en blote benen betreftquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom alleen oneerbaar? Eerbare voorstellen zijn ook tof
Mijn omgeving zou willen dat ik wat vaker m'n stem verloorquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
OeiIk heb al bijna geen fatsoenlijke stem meer over inmiddels
Fetisjistquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ook eerbaar zijn hoor, als't maar laarzen/hoge hakken en blote benen betreft
Gezonde geiligheid noemen we het gewoon hier in Den Haagquote:
Ik zal nog meer gaan hometraineren dan, om de boel wat strakker te makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gezonde geiligheid noemen we het gewoon hier in Den Haag
Leuk, succes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef Fendy het volgende:
Hier ook maar effe melden
[Lowlands] FOK!er Fendy doet mee aan Elfzwedentocht 3FM
Ik heb helaas geen tijd meer om het topic door te lezen en wat het nu toch allemaal inhoudt, had wel gehoord dat je mee ging doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef Fendy het volgende:
leuk! Ik volgje bij deze op twitter.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:54 schreef Fendy het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal nog meer gaan hometraineren dan, om de boel wat strakker te maken
Dus eigenlijk zeg je dat ik nu niet goed genoeg ben...quote:
En ik praat je er 1 aanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ik nu niet goed genoeg ben...![]()
Anyway, ik vertrek naar m'n werk, even een dagje mensen uit depressies trekken![]()
Later
Neger Timur is geniaalquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
Alleen Timur en Ramon zijn echt hilarisch als negers![]()
ik ben 30 en woon dichter bij Zwolle.....al heb ik dan weer niet goddelijke mannenlichaam dat jij natuurlijk wel hebtquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Ik mis wat 's avonds
Ik ben een man
Ik ben 1,86m![]()
Ik ben 27, maar weet niet of dat goed of fout is
Volgens Google Maps woon ik 152km van Zwolle![]()
Dan maar 1 keer, just for good old fun
door al die previews inderdaad....vind ik eigenlijk ook wel jammerquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond hem andere keren toch beter, het verrassingseffect is nu ook wel een beetje weg.
hahaha nou dat betwijfel ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Neger Timur is geniaal
[..]
ik ben 30 en woon dichter bij Zwolle.....al heb ik dan weer niet goddelijke mannenlichaam dat jij natuurlijk wel hebt
moet ik eigenlijk ook gaan doen. binnenkort maar eens gaan oriënteren op sportscholen ofzo. beetje op zo'n fietsie zitten of op de loopband. gewichten enzo trekken me niet...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
hahaha nou dat betwijfel ik
Vanavond maar weer eens sporten, bedankt voor de tip
Ik vind em juist leuk zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
Die Veenstra/Willie Wartaal is wel een beetje een faal.
was het maar zo'n feest, al zal Adele dan wel elke week megahit zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef SLP_ het volgende:
De luisteraars kunnen zelf de megahit bepalen toch? Moest een nummer zijn dat in de zeroes geen megahit was en ook niet in de Megatop50 heeft gestaan.
Nee alleen deze week konden de luisteraars de megahit kiezen dacht ik!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef alors het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest, al zal Adele dan wel elke week megahit zijnmaar nee ik geloof niet dat ze een oude plaat megahit maken.
godverdomme die reacties ook, wat een mongolsquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee alleen deze week konden de luisteraars de megahit kiezen dacht ik!
Edit: Oh ok, de luisteraars kunnen niet echt kiezen, maar wel de dj's tippen http://presents.3fm.nl/page/00s12_nieuwsbericht/00s12/5349857
Oja, toen draaiden ze zijn nummer tijdens het nieuwsquote:
dit was tijdens de sandstorm mix.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, toen draaiden ze zijn nummer tijdens het nieuws
iedereen heeft zichzelf opgehangen vanwege de elfstedentocht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
Jeetje, wat is het hier weer dood...
[ afbeelding ]
Blijkbaar... Jammer weer dit, stelletje egoïsten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedereen heeft zichzelf opgehangen vanwege de elfstedentocht.
Tof!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
kolere wat was de show van Diederik van Vleuten mooi. Denk niet naar cabaret te gaan. Het is af en toe grappig, maar het is het levensverhaal van de oudoom van Diederik tijdens 2 Wereldoorlogen. Een doodgewone man zonder heldendaden, maar wat een verhaal. Nog nooit een zaal zo stil gehoord. wow.
en nu nog ff 3fm luisteren
natuurlijk niet. daar moet wel iets ergers voor gebeuren dan het niet doorgaan van 1 of ander schaatstochtje. Dat de Shandy in de supermarkt op is bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
En fijn dat je nog even langskomt hier en je niet hebt overgegeven aan het jezelf ophangen na het niet doorgaan van de Elfstedentocht
als hij maar niet tegen een raam gevlogen is.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als hij maar niet tegen een raam gevlogen is.
ik, maar wat gaat het inhouden? 11 filialen van ikea bezoeken en zo een hele woonkamer inrichten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:49 schreef FZN05 het volgende:
Wie is er vanavond allemaal bij de start van de Elfzwedentocht bij Barend en Wijnand?
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zoveel zegtquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
natuurlijk niet. daar moet wel iets ergers voor gebeuren dan het niet doorgaan van 1 of ander schaatstochtje. Dat de Shandy in de supermarkt op is bijvoorbeeld....
volgende week komt de dvd van Van Vleuten uit en die ga ik bestellen. Belachelijk dat die Publieke Omroep voor dit programma totaal geen interesse toont.
kopspijkers / studio spaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij ook niet zoveel zegt
maar nu met een prachtig verhaal over het leven van zijn oudoom in Nederlands Indië. Indrukwekkend. ik heb zelf totaal geen band met Indië, maar dit maakte toch diepe indruk.quote:
Ik bedoelde dat het mij niet zodanig interesseert dat ik erheen zou willenquote:
Niet helemaal, hier zegt Giel dat ze bijvoorbeeld ook knäckebröd moeten halen, naar een Ikea en H&M moeten gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik, maar wat gaat het inhouden? 11 filialen van ikea bezoeken en zo een hele woonkamer inrichten?
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 09-02-2012 om 23:51:37En voor alle liefhebbers: The Making of the Zeroes Video! reageer retweet
Is de video nou al eens af??quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 09-02-2012 om 23:51:37En voor alle liefhebbers: The Making of the Zeroes Video! reageer retweet
staat al in het topic...quote:
Oh, ik dacht vandaag maar eens niet terug te gaan lezen, het is al laat...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat al in het topic...
US of Whatever!![]()
Die filmpjes zijn volgens mij allemaal al los op twitter verschenen. Tenminste, ik heb ze allemaal al geizen los van elkaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef hole1988 het volgende:
en dat heeft voor mij een beetje de clip verknald. had liever zo weinig mogelijk vantevoren gezien, maar het was nauwelijks te ontlopenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn volgens mij allemaal al los op twitter verschenen. Tenminste, ik heb ze allemaal al geizen los van elkaar.
hellyeah! hoewel ik niet veel heb met de stem van de zanger van Stereophonics...quote:
Ah, bijna gemist...quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En ik praat je er 1 aan
Nee hoor, wat ik gezien heb op FB is't primaMaar je staat er niet volledig op
Werkse!
Jahoe, tof!!quote:
Ik heb hem gekeken, ik vind em tof! Al die andere clips en foto's heb ik niet van tevoren gekeken, zal wel schelen. En dat dansen van Domienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat heeft voor mij een beetje de clip verknald. had liever zo weinig mogelijk vantevoren gezien, maar het was nauwelijks te ontlopen
Dat vind ik vrij ernstig, dat je daar ribben van kan kneuzen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
ff de greatest hits van Britney op mn mp3speler pleuren.
en volgens mij heb ik 1 of meerdere ribben gekneusd
ik vond Timur en Ramon het hoogtepunt. Timur is echt onherkenbaar als Neger en Ramon is goddomme gewoon een geile snol!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, ik vind em tof! Al die andere clips en foto's heb ik niet van tevoren gekeken, zal wel schelen. En dat dansen van Domien![]()
nee, ik ben eerder vanavond gestruikeld toen ik vanuit mijn wc via het halletje naar mijn woonkamer wilde. ongelukkig terechtgekomen en u doet mijn imposante borstkas een tikkie pijn als ik adem...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij ernstig, dat je daar ribben van kan kneuzen...
Nou, echt! Ik vind het wel jammer dat Domien geen vrouw was dit keer, ik heb toch bepaalde verwachtingen bij zo'n clip...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond Timur en Ramon het hoogtepunt. Timur is echt onherkenbaar als Neger en Ramon is goddomme gewoon een geile snol!
Oi, niet handig! In de gaten houden, mannen met jouw postuur hebben snel kans op een klaplong bij dit soort ongelukjes (serieus)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik ben eerder vanavond gestruikeld toen ik vanuit mijn wc via het halletje naar mijn woonkamer wilde. ongelukkig terechtgekomen en u doet mijn imposante borstkas een tikkie pijn als ik adem...
ik heb ooit al een klaplong gehad, een spontane nog wel! ik weet hoe het voelt en dit voelt gelukkig anders. ik ben niet buiten adem als ik 10 stappen zet en dat was ik toen wel. denk dat ik mn vuist in mn ribben heb ik gekregen ofzo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, niet handig! In de gaten houden, mannen met jouw postuur hebben snel kans op een klaplong bij dit soort ongelukjes (serieus)
Ja, spontaan kan het ook optreden, lijkt me erg bagger... Iig in de gaten houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit al een klaplong gehad, een spontane nog wel! ik weet hoe het voelt en dit voelt gelukkig anders. ik ben niet buiten adem als ik 10 stappen zet en dat was ik toen wel. denk dat ik mn vuist in mn ribben heb ik gekregen ofzo.
hoop dat het morgen minder is want ik moet schoonmaken....iig een doekje door badkamer en toilet en ff dweilen en stofzuigen. keuken kan ik evt skippen maar afwas moet wel....
8 dagen ziekenhuis toen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, spontaan kan het ook optreden, lijkt me erg bagger... Iig in de gaten houden
Slang tussen je ribben doorgeprikt, zeker?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
bittersweet symphony...nee, niet mijn nummer
[..]
8 dagen ziekenhuis toen!![]()
yup. veroorzaker van het enige echte litteken dat ik heb!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Slang tussen je ribben doorgeprikt, zeker?
Ik heb het vaker gezien, is niet echt prettig...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup. veroorzaker van het enige echte litteken dat ik heb!
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Heeft iedereen van die beveiligingsmeldingen? Iets met certificaten... Mobiel doet Fok! ook raar
Fok gebruikt geen certificatenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
Heeft iedereen van die beveiligingsmeldingen? Iets met certificaten... Mobiel doet Fok! ook raar
nope, maar wel tikkie traag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
spyware op mobiel is nog zeldzaam, maar het zou kunnen.....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee.
Ga eens scannen met spybot search & destroy?
Trusten! X
Zal ik morgen eens naar kijken, ik moet niet te laat naar bed vandaag... Over een paar uurtjes mag ik me melden in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee.
Ga eens scannen met spybot search & destroy?
Trusten! X
Nee, zit nu op pc, geeft elke keer een waarschuwingsbalk boven in beeldquote:
Whehe, slaap lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:33 schreef FZN05 het volgende:
Hmm, ik ga toch m'n bed maar in. Ik ga nu twee keer zoveel slapen als ik normaal doe doordeweeks.
andere browsert?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zit nu op pc, geeft elke keer een waarschuwingsbalk boven in beeld
http://www.safer-networking.org/nl/download/index.htmlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zit nu op pc, geeft elke keer een waarschuwingsbalk boven in beeld
slaap zacht!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:33 schreef FZN05 het volgende:
Hmm, ik ga toch m'n bed maar in. Ik ga nu twee keer zoveel slapen als ik normaal doe doordeweeks.
Jij ook, al zal dat voor een steen niet meevallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele oude IE zelfs! Ik hou van IE, gewoon omdat de hele wereld tegen is. Dat vind ik zielig...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.safer-networking.org/nl/download/index.html
En gebruik je IE? Ga dan eenz heel rap aan de Firefox of Chrome. Internet Exploder is zo lek als een zeefxoxox
Ja, maar mobiel bokte ook vanmiddag, wou Fok! helemaal niet meer ladenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
Oh bekend prob? Dan zal t wel meevallenMaar wel IE negeren, want kutbrowser
iPhonequote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar mobiel bokte ook vanmiddag, wou Fok! helemaal niet meer laden
Ik ben ook een baggermagneet, trek veel ellende aan, de wereld zou veel beter af zijn zonder mij. Toch blijf ik, omdat ik toch wel tof benquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Echt waar, internet explorer is echt een baggermagneet. Ht is gewoon bedroevend. Je bent beter af zonder.
Nee schatje, Androidquote:
Noes. Dat moet je niet over jezelf zeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ook een baggermagneet, trek veel ellende aan, de wereld zou veel beter af zijn zonder mij. Toch blijf ik, omdat ik toch wel tof ben
Goed lezen, ik zeg toch dat ik blijf omdat ik tof ben??quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Noes. Dat moet je niet over jezelf zeggenik ben hier niet beter af zonder jou.
Goedzo mopje!quote:
titel wist ik niet. ik vond het al heel wat dat ik de artiest wistquote:
Hoi, ik maak geen matige grapquote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
En nu weten we allemaal hoe een orgasme van Roos klinkt...
Sloap lekker mien jong!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi, ik maak geen matige grap
Ik ga nu wel slap0n hoor doeidoei
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga mijn bed ook opzoeken....kan uitslapen! pas om 8u gaat de wekker! drukke dag voor de boeg:
douchen, kapper, wat boodschappen, schoonmaken, oogarts, ekstra weekend, stenders!
Freubelen!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Prachtwoord![]()
net als galemiezen, of hannesen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moggel![]()
twitter:wiebe_wieling twitterde op vrijdag 10-02-2012 om 08:03:25Er is maar 1 tocht #elfstedentocht ! RT @giel3fm: De tocht der tochten, de #Elfzwedentocht, is in volle gang, nog anderhalf uur te gaan! reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 07:34 schreef Evertjan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moggel![]()
.
quote:.
quote:.
Sterkte!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:19 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
dit wordt een dagje hoor....last van m'n ribbenkast. hoop dat mn ouders door t stof heen kunnen kijken
Niks van aantrekken, snappen ze wel toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:19 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
dit wordt een dagje hoor....last van m'n ribbenkast. hoop dat mn ouders door t stof heen kunnen kijken
nou....op zich wel...maar dat aangekoekte vuil op de badkamervloer (zeep, haarlak en stof) vind ik zelf niet zo'n goed idee...maar ik sla me er wel doorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, snappen ze wel toch?
Succes er mee dan maar!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou....op zich wel...maar dat aangekoekte vuil op de badkamervloer (zeep, haarlak en stof) vind ik zelf niet zo'n goed idee...maar ik sla me er wel door
Vrouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:21 schreef minthy het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar... Je auto tegen je voordeur aan laten rijden met je kinders op de achterbank, terwijl je aan het krabben bent...
Oi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |