Voor de 3FM luisteraars, je kan dus lowlands kaarten winnen bij Giel Beelen, hij heeft de "11 Zwedentocht" bedacht en er doen 3 koppels mee.
Je raadt het al, deze UVT mod is de helft van 1 van die koppels, welnu een vriendin van me heeft zich opgegeven en is ingeloot, maar haar eigen vent kon niet, dus ga ik samen met haar meedoen.
Voor de mensen die luisteren, het start morgennacht om 1 uur en duurt tot 10 uur vrijdagmorgen. We doen mee onder de naam "Bruijntjes", maar als de tijd daar is
Het kan dus zijn dat ik op de een of andere manier hulp nodig heb bij het vervullen van opdrachtjes of wat dan ook, ik in ieder geval mijn laptop, ipad en van alles mee om tijdens de tocht online te zijn...
Alle hulp is welkom, dus hou dit topic in de gaten

Van de site
http://giel.vara.nl/index.php?id=912quote:
Doe mee met de Elfzwedentocht en win Lowlandskaarten!
De Elfstedentocht giet nog net oan, maar gelukkig is er de Elfzwedentocht! Deze tocht der tochten wordt gedaan in de nacht van donderdag 9 op vrijdag 10 februari en er staan Lowlandskaarten op het spel mensen!
Het startschot wordt donderdagnacht om 01.00 uur bij Barend en Wijnand gegeven en de tocht eindigt vrijdagochtend bij mij in de uitzending.
Veel kan ik er nog niet over vertellen, behalve dat ik op zoek ben naar drie teams van twee personen en dat je over een auto moet beschikken!
Wil je samen met je vriend, vriendin, kameraad, moeder of weet ik veel wie meedoen? Meld je dan aan!
[ Bericht 8% gewijzigd door Fendy op 08-02-2012 16:16:58 ]