Deal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik volg je exact een jaar later, deal??
De tieners jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
Je vergeet de mensen die de 20 nog moeten aantikken
die zijn nog te jong om hier te postenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
opa heeft gesproken. amen!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!
Tof!quote:
Dan zijn we 2 Olympische Spelen, een EK en een hele kwalificatie voor het WK verder. Misschien doet dat verder weg lijken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus ik realiseer me net dat ik over 3 jaar, 3 maanden en 6 dagen 40 word. Ik ga het even gigantisch op een zuipen zetten.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn nog te jong om hier te posten
Ik vind dat er heel wat wijsheid zit bij de jongere posters hier, van een aantal had ik niet gedacht dat ze nog zo jong warenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die tellen niet mee. Laat ze eerst maar eens wat bereiken, dat langharig, werkschuw tuig!
en die oudjes lullen zoveel onzin dat ze net 15 lijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat er heel wat wijsheid zit bij de jongere posters hier, van een aantal had ik niet gedacht dat ze nog zo jong waren
True!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die oudjes lullen zoveel onzin dat ze net 15 lijken![]()
Oke, dan is dit mijn laatste post in dit topic.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zijn nog te jong om hier te posten
Dat helpt wel, ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan zijn we 2 Olympische Spelen, een EK en een hele kwalificatie voor het WK verder. Misschien doet dat verder weg lijken.
Pien, voor ons blijf je altijd 26.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan is dit mijn laatste post in dit topic.
We doen gewoon net alsof jij bij de twintigers hoort!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
kom maar terug als je 20 bent!quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ff onthouden dat ik dan niet luister. wat een druif.twitter:
Ik vind je wel een zuurpruim geworden...quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
ff onthouden dat ik dan niet luister. wat een druif.twitter:
* 3rdRock slikt bijdehante opmerking inquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind je wel een zuurpruim geworden...
Ja, of niet. Ik weet waar je aan denkt, dus het was verstandiger geweest die hele opmerking niet te plaatsenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slikt bijdehante opmerking in
maar ook verstandiger!![]()
toen ik nog jong was had in het zonder nadenken gepost, maar ik heb nog wel een lange weg te gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of niet. Ik weet waar je aan denkt, dus het was verstandiger geweest die hele opmerking niet te plaatsen
Gaat dat hebben van een voorbeeldfunctie in bij je 30e, ja?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik nog jong was had in het zonder nadenken gepost, maar ik heb nog wel een lange weg te gaan.
nu heb ik een voorbeeldfunctie. ik denk dat ik die drankavatar ook maar ga verwijderen....
geldt alleen voor mannenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat dat hebben van een voorbeeldfunctie in bij je 30e, ja?
Uh oh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |