Noodles? Waarin?quote:
Haha nee zo was het helemaal niet bedoeld. Toen ik em voor het eerst las legde ik de klemtoon lichtelijk verkeerdquote:
Nee , dit is Nils Butler, 22 jaar, half Deens, half Frans, Cavalinho is deels Latijns Amerikaansquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Cavalinho zelf niet misschien?
Wel een beetje jong volgens mij...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef De_Directeur het volgende:
Fox News beschuldigt de Muppets van "pushing a dangerous liberal agenda at kids" door kinderen te brainwashen met communistisch gedachtengoed, in de nieuwe Muppets film.
Miss Piggy reageert: it's just as ridiculous as saying that Fox News is... well... news.
Homomeet @ Muppets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Waarom slaag?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Tja, en dan blijft de filmindustrie zeiken dat films al voor hun premiere worden gedownloadquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:51 schreef wonderer het volgende:
Ik was zo verbaasd dat die film nog in Nederland moest uitkomen, ik dacht dat het tegenwoordig redelijk gelijk liep met Amerika, maar niet dus...
De industrie is ook echt slachtoffer van hun eigen bekrompen ideeën hoor. Hoe naïef kun je zijn door te denken dat je het uitlekken van een film in Europa kunt voorkomen als die film al 3 of 4 maanden eerder in de VS in premiere is gegaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef wonderer het volgende:
Ja, helemaal snappen doen ze het niet, he?
Ja, inderdaad! Mooi toch? Zien hoe mensen gewoon niet met de tijd mee kunnen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef wonderer het volgende:
En in plaats van dat ze hun distributie aanpassen, gaan ze eisen dat er dingen als sopa en acta komen
Ten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef wonderer het volgende:
Er is er nog een, die naam ben ik even kwijt, komt uit Australie geloof ik...
Je krijgt wel 6 ( ! ) kanalen. Jammer dat het 3 kanalen zijn met dezelfde 3 kanalen extra in HDquote:
Bah...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al Eredivisie Live waar ik extra voor betaal
zondag draaide die al in het Nederlandsquote:
Dat later in de bios of op TV komen heeft alles met geld te maken. Het land dat de serie of film het eerst overneemt, betaalt het meest. Nederland staat volgens mij wel vrij bovenaan met snel aankopen, maar wil toch niet de volle mep betalen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De industrie is ook echt slachtoffer van hun eigen bekrompen ideeën hoor. Hoe naïef kun je zijn door te denken dat je het uitlekken van een film in Europa kunt voorkomen als die film al 3 of 4 maanden eerder in de VS in premiere is gegaan.
Zelfde met TV series. Ze komen nu op de buis in de VS en pas over een half jaar in Nederland, wie gaat daar dan nog op wachten?
Dan wordt het dus tijd dat ze daar vanaf stappen, van die constructie. Want het is niet bepaald handig zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat later in de bios of op TV komen heeft alles met geld te maken. Het land dat de serie of film het eerst overneemt, betaalt het meest. Nederland staat volgens mij wel vrij bovenaan met snel aankopen, maar wil toch niet de volle mep betalen.
Ze krijgen de bioscopen misschien niet vol en blijkbaar verdienen ze aan reclames op TV ook niet genoeg ... Het moet wel uit kunnen.
You better goquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Ik heb nog steeds een kaartje voor het uitverkochte Florence and the Machine in Paradiso.
Wist het niet geheel zeker meer aangezien een vriend van Yvo ze voor ons gekocht had.
Maar ipv mijn kaartje aanJan
of zo te geven.... geeft ie Yvo's kaartje weg.
Ik kan dus nog steeds gaan.
Ja ik ga. En Luke neemt Tom mee.quote:
Heb je daar even je buik van vol?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga. En Luke neemt Tom mee.
Hele mooie jongenHetero... helaas.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfde met TV series. Ze komen nu op de buis in de VS en pas over een half jaar in Nederland, wie gaat daar dan nog op wachten?
Nee dat snap ik helemaal, in ieder gecal veel sterkte vanavond...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
En van dat punt.... we zien wel wat er vanavond gebeurt.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Mijn leven is altijd zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Sterkte vanavond!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
goed om te lezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, sterkte.
Ik heb goed nieuws gekregen, nierfunctie is al weer bijna 50%. De aangetastte cellen regenerenen dus het komt uiteindelijk helemaal goed.
Er zijn nog wel waardes in mijn bloed die moeten verbeteren.
Ik zou willen dat mijn leven wat saaier was en minder achtbaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Peter het volgende:
Wanneer zou er een soap komen gebaseerd op deze topicreeks?
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok benquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zegt de chefkok in jullie huis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zonder recept ben jij nergensquote:
Dat is niet veel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef Steve het volgende:
Ik moet ook nog eten, heb alleen vanmorgen een boterham gehad.
Mijn moeder kan goed kokenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder kan goed koken. Eind deze week heeft ze hopelijk ook weer een keuken.
En je afvragen waarom je toch zo duizelig bent! Kind, leer eten!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:47 schreef Steve het volgende:
Ik moet ook nog eten, heb alleen vanmorgen een boterham gehad.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
En je afvragen waarom je toch zo duizelig bent! Kind, leer eten!
Ja maar nu is je ontbijt je enige maaltijd van de dagquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Steve het volgende:
[..].
Normaal eet ik gewoon goed.Ik ontbijt zelfs tegenwoordig!
Dürüm kebab ook goed?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Dan kun je wel lachen, Steven, maar pak toch eens een patatje met een klodder mayo tussendoor of wip ff langs de Febo voor een kroket of ff langs Ahmed voor een Kapsalon. Of weet je wat? Twee kapsalons. Doe het nou 'ns gewoon. Hóp!
Op een kapsalon zitten meer dan 2 blaadjes sla. Dan zit hij daar al vol van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Waxxer het volgende:
Dan kun je wel lachen, Steven, maar pak toch eens een patatje met een klodder mayo tussendoor of wip ff langs de Febo voor een kroket of ff langs Ahmed voor een Kapsalon. Of weet je wat? Twee kapsalons. Doe het nou 'ns gewoon. Hóp!
Lekker!quote:
Dat zou in Den Haag wel klinkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker!
Als ik met de bus ga kom ik soms langs een durumkraam met als slogan "De aller lekkerste" en ik vind altijd dat ze de slogan moeten veranderen naar "De Allah lekkerste".
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik met de bus ga kom ik soms langs een durumkraam met als slogan "De aller lekkerste" en ik vind altijd dat ze de slogan moeten veranderen naar "De Allah lekkerste".
Voordeel is ook dat die niet zo heel super groot zijn, dus die krijg ik tenminste op.quote:
Ik krijg meer en meer respect voor het feit dat je het dik een jaar hebt volgehouden om bijna elke week naar Rotterdam te komenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Steve het volgende:
Kapsalon vind ik best lekker.. Toch nog iets goeds dat uit Rotterdam komt.
. Ik heb het een keer in Budel gehaald, maar dat was niet te vreten.
.
Echt scherp ben je niet heh?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht je hebt nu helemaal geen kapsalon. Ja ik ben weer bij.
En terecht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:29 schreef Vlarp het volgende:
Ik krijg meer en meer respect voor het feit dat je het dik een jaar hebt volgehouden om bijna elke week naar Rotterdam te komen.
Ik heb veel aan mijn hoofdquote:
Hihiquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, hoe vaak ben je in Budel geweest?
Nee joh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hihi.
Keertje of euhm.. 8 a 10 denk ik....
Hoe was dat verjaardagsbiertje eigenlijk?quote:
Sowieso al een verjaardag of 4 a 5quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Wel een paar keer Eindhoven nog. En een keer Tilburg.
Verjaardag neefjes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Eerste ontmoeting, kerst, verjaardag van mij, verjaardag/zoveelste huwelijk ouders, verjaardag zus. Misschien mis ik er een.
Sssssttttttquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat je ze eigenlijk al op een hand kunt tellen zegt veel
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Steve het volgende:
Mijn ouders zijn ook een keer naar Rotterdam gekomen he. Dus je hebt ze wel vaker gezien.
Een viel in hetzelfde weekend als mijn verjaardag, de ander ben je niet geweest.quote:
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ik woonde er dan ook al heel snel niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Steve het volgende:
Ach jaaaaaaaaa.
Zovaak ben ik nou ook weer niet in Numansdorp geweest..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UhuhPaar uur trein, paar uur bus, stuk lopen over de heide, door het bos en een steen over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ja, zo'n beetjequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Paar uur trein, paar uur bus, stuk lopen over de heide, door het bos en een steen over?
[..]
UhuhHoe gemakkelijk is Rotterdam te bereiken vanuit Budel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
[..]
UhuhNet zo makkelijk als Rotterdam vanuit BudelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk is Rotterdam te bereiken vanuit Budel dan?
Heul veul makkelijkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Steve het volgende:
Zelfs TV is 2 keer in Budel geweest.. En heeft mijn vader ontmoet.
.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?
Ik heb al gekloktquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een meet bij Steve thuis, gaan we allemaal klokken hoe lang we onderweg zijn..
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe was dat verjaardagsbiertje eigenlijk?
Ik weet het wel hoor, al een aantal keer gedaan. Zelfs door sneeuw!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een meet bij Steve thuis, gaan we allemaal klokken hoe lang we onderweg zijn..
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Valt mee. kan cosmo nóg meer slapenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.
Vanaf station Eindhoven tot Amsterdam Centraal ben je anderhalf uur bezig met treinen. Is het dan nog drie kwartier naar jou huisquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.
WTF dat is inderdaad behoorlijk zuurquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.
Ik zie je nu als een molletje door de sneeuw gravenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, al een aantal keer gedaan. Zelfs door sneeuw!
Nee, kwartier10 minuten. Ik dacht dat dat 2 uur was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanaf station Eindhoven tot Amsterdam Centraal ben je anderhalf uur bezig met treinen. Is het dan nog drie kwartier naar jou huis?
A'dam Centraal tot aan bij mij thuis is 2 uur. Naar jou is een kwartiertje ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.
Zo was het wel bijna ja. Gelukkig kwam Steve z'n papa to the rescuequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie je nu als een molletje door de sneeuw graven
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.
Ik merk het nu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Steve eigenlijk een meet-hoer.
quote:
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggen
O jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
Maarheeze.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heeft Budel een treinstation? Haha nja 3 uur is best lang
en dan 4x overstappen of zo?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dus. Hij leek zich niet eens te realiseren dat het anderhalve maand geleden ongeveer oud-en-nieuw was en we nog volop aan het daten was en ik ook nog dacht dat het serieus ging worden enzo.
Ja jij weet de meest vreemde dingen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.
Ah okequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Maarheeze.. Maar van daar ben je er zo.
Ik heb Erik gewoon laten winnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja jij weet de meest vreemde dingen..
Wie bedoel je met "we"?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten? Ik wil ook van jullie gezelligheid genieten..
Ik ben niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
Ik heb bij TV ook eens een magnetronmaaltijd gehad..
Die niet slecht smaakte.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Erik gewoon laten winnen
Inderdaad, je bent niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n koker
Voor jou en Erik heb ik toen wel gekookt geloof ik
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zelfs al is dat zo, dat geeft alleen maar je zwakte als speler aan, en dat staat weer symbool voor een zwakke persoonlijkheid in het echte leven.
Doe eens liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent niet zo'n koker.
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
Steve, het lijkt alsof je met TV bijna even vaak hebt gemeet als met Vlarp
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamerquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegen
Dat heeft ie bij mij ook gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamer
Echt welquote:
quote:
quote:
Doen we graag voor jequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Steve het volgende:
Ruk (hihi) alles even uit zijn verband joh!
Misschien omdat jullie écht van elkaar houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve en ik gaan eigenlijk altijd heel braaf met elkaar om.
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiserenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic die mij maar wil zien/ontmoeten.
Welk filiaal werk jij? Ik ga je stalken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiseren
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Aww das liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:12 schreef Steve het volgende:
Maar ik heb ook wel een plaatsje in mijn hart voor jou hoor MisterO..
Ik moet zo vaak lachen om hoe jij dingen kunt verwoorden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel veel ruimte in mijn hart. Die is ondertussen helemaal opgerekt en uitgelubberd
.
Vorig jaar september nog!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef MisterO het volgende:
Aww das liefsame here
Maar we hebben elkaar toch echt al 2 jaar niet gezien bedenk ik opeens![]()
Dat was wel heel toevallig jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef Steve het volgende:
Dat was wel echt übertoevallig. Ik ben een keer in Amsterdam, kom ik MisterO tegen in de kalverstraat..
50%quote:
Ja, maar mijn huis is geen meetplekquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef MisterO het volgende:
Erik jij woont toch op kamers in Utrecht?
#meetcentraleplek
Jawellllllllllllllllllllquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huis is geen meetplek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
50%
Of je ziet elkaar, of je ziet elkaar niet
Daar komt niemand op af, veelste verquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw huis vind ik ook goed, lekker dichtbij.
Ben ik te bijdehand?quote:
Smartiesquote:
Nee hoor, ik vind je nog steeds liefquote:
In doosjes, blikjes etc.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Smarties> Verkopen ze die eigenlijk nog
?
Je ziet ze hier in Nederland bijna niet meer... weggeconcurreerd door M&M'squote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Smarties> Verkopen ze die eigenlijk nog
?
Hema.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet ze hier in Nederland bijna niet meer... weggeconcurreerd door M&M's
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je nog steeds lief
Hoe weet jij dat?quote:
Budel ligt wat weer een stuk verder weg, of Tilburg..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Amsterdam niet zo ver vanuit Utrecht.
Een keer op vrijdagavond, lijkt me ook wel leuk jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen best een keer in Utrecht meeten hoor, alleen niet bij mij thuis.
Ik las bowlen, werd al enthousiast. Maar helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een keer op vrijdagavond, lijkt me ook wel leuk ja
Ergens borrelen
Stel zelf iets voor danquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik las bowlen, werd al enthousiast. Maar helaas.
quote:
Veronica Mars.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst het laatste seizoen van Veronica Mars weer eens gezien.
Ze is adorable.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef Steve het volgende:
He's coming for the party?
Ik heb dat filmpje nu al 3 keer gekeken.. Vooral dat laatste stuk.
Heb daar ook maar 1 aflevering van gezien... mehquote:
Ik was er ooit goedmoedig aan begonnen. Uiteindelijk nooit seizoen 1 afgmeaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb daar ook maar 1 aflevering van gezien... meh
Mijn eerste gedachte was 'he lekker voor je sbs'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik las vandaag dat House stopt...wat een kutserie is dat
Hoe is het?quote:
Dat is nogal wat...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn een paar dingen die steken. Dingen die hij heeft gedaan, dingen die zijn vrienden hebben gedaan en gezegd. Dingen die MIJN vrienden hebben gedaan en gezegd.
Zoals t feit dat zijn hele auto bekrast is met een sleutel of iets dergelijks, meteen in de week nadat hij t uitgemaakt had. Duizenden euro's schade.
Ik weet niet OF dat iemand is geweest die ik ken ... maar als, dan wil ik diegene laten weten dat dat echt niet kan.
En zo zijn er wel meer vreemde dingen. Bij hem, bij de andere jongen, bij mij, bij m'n vrienden, zijn vrienden. En daar komen we ergens wel uit een keer.
Op welke manier?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Is er een kans op een verzoening?
Dat jullie weer samen verder gaan... of is het wat dat betreft echt finito?quote:
Qua vrienden kan. Qua relatie is het finito.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jullie weer samen verder gaan... of is het wat dat betreft echt finito?
Ik wil voor de grap een überonschuldige Fokker noemen, maar ik durf niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks gedaan in ieder geval.
Ok... ik hoop in ieder geval dat dit gesprek je helpt om het een plek te geven...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua vrienden kan. Qua relatie is het finito.
En nu kan je aan het herstel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn een paar dingen die steken. Dingen die hij heeft gedaan, dingen die zijn vrienden hebben gedaan en gezegd. Dingen die MIJN vrienden hebben gedaan en gezegd.
Zoals t feit dat zijn hele auto bekrast is met een sleutel of iets dergelijks, meteen in de week nadat hij t uitgemaakt had. Duizenden euro's schade.
Ik weet niet OF dat iemand is geweest die ik ken ... maar als, dan wil ik diegene laten weten dat dat echt niet kan.
En zo zijn er wel meer vreemde dingen. Bij hem, bij de andere jongen, bij mij, bij m'n vrienden, zijn vrienden. En daar komen we ergens wel uit een keer.
Geen idee. Vraag het hem anders als je hem weer uitnodigt voor een theaterstuk of met hem wil praten om zijn kant van het verhaal te horen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
En nu kan je aan het herstel.
Ik ben waanzinnig trots op de manier waarop je dit gedaan hebt.
Ergens zal dit toch wel als een lastenverlichting voelen, of is het nog te vroeg om dat te zeggen?
Ik ben onschuldig, ik vind dat ik me netjes gedragen hebquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Vervelend is dat hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, ik ben uiteindelijk nog steeds half uur te vroeg. ik en mijn op tijd zijn...
HalloHBOquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en wat heb ik een hekel aan van die middelbareschoolachtige kliekjes in college. Dat er groepjes gemaakt moeten worden voor een presentatie en dat ze dan per se allemaal bij elkaar moeten en als eerste die invullijst moeten claimen
.
En dan bij trefbal als laatste gekozen worden! Traumaaaa'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en wat heb ik een hekel aan van die middelbareschoolachtige kliekjes in college. Dat er groepjes gemaakt moeten worden voor een presentatie en dat ze dan per se allemaal bij elkaar moeten en als eerste die invullijst moeten claimen
.
HalloWO net zo goed.quote:
Zo was ik ook wel een beetje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Nee, dit is universiteitquote:
Mja, als ik met iemand samen kan werken die ik al ken vind ik dat wel fijn, maar om meteen je groepje van 4 of 5 man te claimen en dan ook nog eerste keus te willen in welke week je wil presenteren, dat vind ik sneu overkomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo was ik ook wel een beetje.. Dan wist ik in ieder geval dat ik niet bij van die irritante niksdoeners zou zitten en bij mensen zat die met elkaar op konden trekken.
Als ik terugdenk aan sommige groepsprojecten... Wat een hel.
Ik werd altijd zo boos als ik bij slagbal/softbal als laatste werd gekozen, want ik kon écht goed ballen vangen en gooien, en meppen ging me ook altijd wel goed af. Daar was dan iedereen in mijn team (die dan teleurgesteld waren als ik erbij moestquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan bij trefbal als laatste gekozen worden! Traumaaaa's
Mijne was een mentor. Dus nou ja, instantly irritatingquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef Steve het volgende:
Ik heb eigenlijk voor trauma's van alle vreselijke gymleraren die ik heb gehad..
Ringzwaaien?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensen verbaasden zich ook altijd hoe goed ik was in ringzwaaien.
OK!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
En bloedfanatiek, omdat ik de docent geen enkel excuus wilde geven me een laag cijfer te geven omdat ie dacht dat ik lui was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |