quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfde met TV series. Ze komen nu op de buis in de VS en pas over een half jaar in Nederland, wie gaat daar dan nog op wachten?
Nee dat snap ik helemaal, in ieder gecal veel sterkte vanavond...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
En van dat punt.... we zien wel wat er vanavond gebeurt.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Mijn leven is altijd zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Sterkte vanavond!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
goed om te lezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, sterkte.
Ik heb goed nieuws gekregen, nierfunctie is al weer bijna 50%. De aangetastte cellen regenerenen dus het komt uiteindelijk helemaal goed.
Er zijn nog wel waardes in mijn bloed die moeten verbeteren.
Ik zou willen dat mijn leven wat saaier was en minder achtbaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Peter het volgende:
Wanneer zou er een soap komen gebaseerd op deze topicreeks?
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok benquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zegt de chefkok in jullie huis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zonder recept ben jij nergensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |