Hihiquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Vlarp, hoe vaak ben je in Budel geweest?
Nee joh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hihi.
Keertje of euhm.. 8 a 10 denk ik....
Hoe was dat verjaardagsbiertje eigenlijk?quote:
Sowieso al een verjaardag of 4 a 5quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef Steve het volgende:
Wel een paar keer Eindhoven nog. En een keer Tilburg.
Verjaardag neefjes!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Eerste ontmoeting, kerst, verjaardag van mij, verjaardag/zoveelste huwelijk ouders, verjaardag zus. Misschien mis ik er een.
Sssssttttttquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Het feit dat je ze eigenlijk al op een hand kunt tellen zegt veel
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Steve het volgende:
Mijn ouders zijn ook een keer naar Rotterdam gekomen he. Dus je hebt ze wel vaker gezien.
Een viel in hetzelfde weekend als mijn verjaardag, de ander ben je niet geweest.quote:
Uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ik woonde er dan ook al heel snel niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Steve het volgende:
Ach jaaaaaaaaa.
Zovaak ben ik nou ook weer niet in Numansdorp geweest..
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UhuhPaar uur trein, paar uur bus, stuk lopen over de heide, door het bos en een steen over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Ja, zo'n beetjequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Paar uur trein, paar uur bus, stuk lopen over de heide, door het bos en een steen over?
[..]
UhuhHoe gemakkelijk is Rotterdam te bereiken vanuit Budel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
[..]
UhuhNet zo makkelijk als Rotterdam vanuit BudelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe gemakkelijk is Rotterdam te bereiken vanuit Budel dan?
Heul veul makkelijkerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Steve het volgende:
Zelfs TV is 2 keer in Budel geweest.. En heeft mijn vader ontmoet.
.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Over een steen, door het bos, over de heide, paar uur bus en dan een paar uur trein?
Ik heb al gekloktquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een meet bij Steve thuis, gaan we allemaal klokken hoe lang we onderweg zijn..
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe was dat verjaardagsbiertje eigenlijk?
Ik weet het wel hoor, al een aantal keer gedaan. Zelfs door sneeuw!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon een meet bij Steve thuis, gaan we allemaal klokken hoe lang we onderweg zijn..
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Valt mee. kan cosmo nóg meer slapenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Steve het volgende:
[..]
2 uur en een kwartier van jou thuis tot mij thuis ongeveer.
Vanaf station Eindhoven tot Amsterdam Centraal ben je anderhalf uur bezig met treinen. Is het dan nog drie kwartier naar jou huisquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.
WTF dat is inderdaad behoorlijk zuurquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.
Ik zie je nu als een molletje door de sneeuw gravenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet het wel hoor, al een aantal keer gedaan. Zelfs door sneeuw!
Nee, kwartier10 minuten. Ik dacht dat dat 2 uur was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vanaf station Eindhoven tot Amsterdam Centraal ben je anderhalf uur bezig met treinen. Is het dan nog drie kwartier naar jou huis?
A'dam Centraal tot aan bij mij thuis is 2 uur. Naar jou is een kwartiertje ofzo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan zit je in Eindhoven als alles meezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |