Dat was wel heel toevallig jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef Steve het volgende:
Dat was wel echt übertoevallig. Ik ben een keer in Amsterdam, kom ik MisterO tegen in de kalverstraat..
50%quote:
Ja, maar mijn huis is geen meetplekquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef MisterO het volgende:
Erik jij woont toch op kamers in Utrecht?
#meetcentraleplek
Jawellllllllllllllllllllquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huis is geen meetplek.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
50%
Of je ziet elkaar, of je ziet elkaar niet
Daar komt niemand op af, veelste verquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw huis vind ik ook goed, lekker dichtbij.
Ben ik te bijdehand?quote:
Smartiesquote:
Nee hoor, ik vind je nog steeds liefquote:
In doosjes, blikjes etc.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Smarties> Verkopen ze die eigenlijk nog
?
Je ziet ze hier in Nederland bijna niet meer... weggeconcurreerd door M&M'squote:Op donderdag 9 februari 2012 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Smarties> Verkopen ze die eigenlijk nog
?
Hema.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet ze hier in Nederland bijna niet meer... weggeconcurreerd door M&M's
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je nog steeds lief
Hoe weet jij dat?quote:
Budel ligt wat weer een stuk verder weg, of Tilburg..quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Amsterdam niet zo ver vanuit Utrecht.
Een keer op vrijdagavond, lijkt me ook wel leuk jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen best een keer in Utrecht meeten hoor, alleen niet bij mij thuis.
Ik las bowlen, werd al enthousiast. Maar helaas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een keer op vrijdagavond, lijkt me ook wel leuk ja
Ergens borrelen
Stel zelf iets voor danquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik las bowlen, werd al enthousiast. Maar helaas.
quote:
Veronica Mars.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst het laatste seizoen van Veronica Mars weer eens gezien.
Ze is adorable.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:54 schreef Steve het volgende:
He's coming for the party?
Ik heb dat filmpje nu al 3 keer gekeken.. Vooral dat laatste stuk.
Heb daar ook maar 1 aflevering van gezien... mehquote:
Ik was er ooit goedmoedig aan begonnen. Uiteindelijk nooit seizoen 1 afgmeaakt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb daar ook maar 1 aflevering van gezien... meh
Mijn eerste gedachte was 'he lekker voor je sbs'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik las vandaag dat House stopt...wat een kutserie is dat
Hoe is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |