Doe eens liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent niet zo'n koker.
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
Steve, het lijkt alsof je met TV bijna even vaak hebt gemeet als met Vlarp
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamerquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegen
Dat heeft ie bij mij ook gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamer
Echt welquote:
quote:
quote:
Doen we graag voor jequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Steve het volgende:
Ruk (hihi) alles even uit zijn verband joh!
Misschien omdat jullie écht van elkaar houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve en ik gaan eigenlijk altijd heel braaf met elkaar om.
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiserenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic die mij maar wil zien/ontmoeten.
Welk filiaal werk jij? Ik ga je stalken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiseren
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Aww das liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:12 schreef Steve het volgende:
Maar ik heb ook wel een plaatsje in mijn hart voor jou hoor MisterO..
Ik moet zo vaak lachen om hoe jij dingen kunt verwoorden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel veel ruimte in mijn hart. Die is ondertussen helemaal opgerekt en uitgelubberd
.
Vorig jaar september nog!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef MisterO het volgende:
Aww das liefsame here
Maar we hebben elkaar toch echt al 2 jaar niet gezien bedenk ik opeens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |