Zo was het wel bijna ja. Gelukkig kwam Steve z'n papa to the rescuequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie je nu als een molletje door de sneeuw graven
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.
Ik merk het nu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Steve eigenlijk een meet-hoer.
quote:
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggen
O jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
Maarheeze.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heeft Budel een treinstation? Haha nja 3 uur is best lang
en dan 4x overstappen of zo?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dus. Hij leek zich niet eens te realiseren dat het anderhalve maand geleden ongeveer oud-en-nieuw was en we nog volop aan het daten was en ik ook nog dacht dat het serieus ging worden enzo.
Ja jij weet de meest vreemde dingen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.
Ah okequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Maarheeze.. Maar van daar ben je er zo.
Ik heb Erik gewoon laten winnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja jij weet de meest vreemde dingen..
Wie bedoel je met "we"?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten? Ik wil ook van jullie gezelligheid genieten..
Ik ben niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
Ik heb bij TV ook eens een magnetronmaaltijd gehad..
Die niet slecht smaakte.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Erik gewoon laten winnen
Inderdaad, je bent niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n koker
Voor jou en Erik heb ik toen wel gekookt geloof ik
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zelfs al is dat zo, dat geeft alleen maar je zwakte als speler aan, en dat staat weer symbool voor een zwakke persoonlijkheid in het echte leven.
Doe eens liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent niet zo'n koker.
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
Steve, het lijkt alsof je met TV bijna even vaak hebt gemeet als met Vlarp
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamerquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs in mijn bed gelegen
Dat heeft ie bij mij ook gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij heeft zn broek uitgedaan in mijn woonkamer
Echt welquote:
quote:
quote:
Doen we graag voor jequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef Steve het volgende:
Ruk (hihi) alles even uit zijn verband joh!
Misschien omdat jullie écht van elkaar houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve en ik gaan eigenlijk altijd heel braaf met elkaar om.
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiserenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic die mij maar wil zien/ontmoeten.
Welk filiaal werk jij? Ik ga je stalken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben voor een meet hoor, meer mensen hier wel, alleen is er niemand die het wil organiseren
Dat sowieso.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Dat spreekt voor zich.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef MisterO het volgende:
Misschien omdat jullie écht van elkaar houden
Aww das liefquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:12 schreef Steve het volgende:
Maar ik heb ook wel een plaatsje in mijn hart voor jou hoor MisterO..
Ik moet zo vaak lachen om hoe jij dingen kunt verwoorden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb heel veel ruimte in mijn hart. Die is ondertussen helemaal opgerekt en uitgelubberd
.
Vorig jaar september nog!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:14 schreef MisterO het volgende:
Aww das liefsame here
Maar we hebben elkaar toch echt al 2 jaar niet gezien bedenk ik opeens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |