Zo was het wel bijna ja. Gelukkig kwam Steve z'n papa to the rescuequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie je nu als een molletje door de sneeuw graven
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best oké. Tot het moment dat ie vertelde dat hij al anderhalve maand met iemand anders aan het daten is. En er dus een maand "overlap" is geweest. En dat hij die man heel erg leuk vindt. Dat geeft toch een zure nasmaak.
Ik merk het nu.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Steve eigenlijk een meet-hoer.
quote:
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een eikel... en wat stom om dat te zeggen
O jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ooit nog eens een gaydiner zonder drama georganiseerd met Steve, Vlarp en Erik... zonder drama, gesponsord door Domino's Pizza
Maarheeze.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]heeft Budel een treinstation? Haha nja 3 uur is best lang
en dan 4x overstappen of zo?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou het ging er meer over hoe het met ons beide ging, en ik vertelde over mijn mislukte date met die lul uit Nijmegen, en hij vertelde dat ie aan het daten was met een Amerikaan. En ik vroeg toen hoe lang al en toen zei ie het dus. Hij leek zich niet eens te realiseren dat het anderhalve maand geleden ongeveer oud-en-nieuw was en we nog volop aan het daten was en ik ook nog dacht dat het serieus ging worden enzo.
Ja jij weet de meest vreemde dingen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een triviantmeet met belgisch triviant, Steve, jij en ik. En ik won natuurlijk.
Ah okequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Maarheeze.. Maar van daar ben je er zo.
Ik heb Erik gewoon laten winnenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja jij weet de meest vreemde dingen..
Wie bedoel je met "we"?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Wanneer gaan we nou meeten? Ik wil ook van jullie gezelligheid genieten..
Ik ben niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Steve het volgende:
Ik heb bij TV ook eens een magnetronmaaltijd gehad..
Die niet slecht smaakte.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Erik gewoon laten winnen
Inderdaad, je bent niet zo'n kokerquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n koker
Voor jou en Erik heb ik toen wel gekookt geloof ik
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zelfs al is dat zo, dat geeft alleen maar je zwakte als speler aan, en dat staat weer symbool voor een zwakke persoonlijkheid in het echte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |