Noodles? Waarin?quote:
Haha nee zo was het helemaal niet bedoeld. Toen ik em voor het eerst las legde ik de klemtoon lichtelijk verkeerdquote:
Nee , dit is Nils Butler, 22 jaar, half Deens, half Frans, Cavalinho is deels Latijns Amerikaansquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Is dat Cavalinho zelf niet misschien?
Wel een beetje jong volgens mij...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef De_Directeur het volgende:
Fox News beschuldigt de Muppets van "pushing a dangerous liberal agenda at kids" door kinderen te brainwashen met communistisch gedachtengoed, in de nieuwe Muppets film.
Miss Piggy reageert: it's just as ridiculous as saying that Fox News is... well... news.
Homomeet @ Muppets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Waarom slaag?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]ben sowieso benieuwd naar de film
Tja, en dan blijft de filmindustrie zeiken dat films al voor hun premiere worden gedownloadquote:Op donderdag 9 februari 2012 08:51 schreef wonderer het volgende:
Ik was zo verbaasd dat die film nog in Nederland moest uitkomen, ik dacht dat het tegenwoordig redelijk gelijk liep met Amerika, maar niet dus...
De industrie is ook echt slachtoffer van hun eigen bekrompen ideeën hoor. Hoe naïef kun je zijn door te denken dat je het uitlekken van een film in Europa kunt voorkomen als die film al 3 of 4 maanden eerder in de VS in premiere is gegaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:26 schreef wonderer het volgende:
Ja, helemaal snappen doen ze het niet, he?
Ja, inderdaad! Mooi toch? Zien hoe mensen gewoon niet met de tijd mee kunnen gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:50 schreef wonderer het volgende:
En in plaats van dat ze hun distributie aanpassen, gaan ze eisen dat er dingen als sopa en acta komen
Ten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:56 schreef wonderer het volgende:
Er is er nog een, die naam ben ik even kwijt, komt uit Australie geloof ik...
Je krijgt wel 6 ( ! ) kanalen. Jammer dat het 3 kanalen zijn met dezelfde 3 kanalen extra in HDquote:
Bah...quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb al Eredivisie Live waar ik extra voor betaal
zondag draaide die al in het Nederlandsquote:
Dat later in de bios of op TV komen heeft alles met geld te maken. Het land dat de serie of film het eerst overneemt, betaalt het meest. Nederland staat volgens mij wel vrij bovenaan met snel aankopen, maar wil toch niet de volle mep betalen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De industrie is ook echt slachtoffer van hun eigen bekrompen ideeën hoor. Hoe naïef kun je zijn door te denken dat je het uitlekken van een film in Europa kunt voorkomen als die film al 3 of 4 maanden eerder in de VS in premiere is gegaan.
Zelfde met TV series. Ze komen nu op de buis in de VS en pas over een half jaar in Nederland, wie gaat daar dan nog op wachten?
Dan wordt het dus tijd dat ze daar vanaf stappen, van die constructie. Want het is niet bepaald handig zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:42 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat later in de bios of op TV komen heeft alles met geld te maken. Het land dat de serie of film het eerst overneemt, betaalt het meest. Nederland staat volgens mij wel vrij bovenaan met snel aankopen, maar wil toch niet de volle mep betalen.
Ze krijgen de bioscopen misschien niet vol en blijkbaar verdienen ze aan reclames op TV ook niet genoeg ... Het moet wel uit kunnen.
You better goquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Ik heb nog steeds een kaartje voor het uitverkochte Florence and the Machine in Paradiso.
Wist het niet geheel zeker meer aangezien een vriend van Yvo ze voor ons gekocht had.
Maar ipv mijn kaartje aanJan
of zo te geven.... geeft ie Yvo's kaartje weg.
Ik kan dus nog steeds gaan.
Ja ik ga. En Luke neemt Tom mee.quote:
Heb je daar even je buik van vol?quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ga. En Luke neemt Tom mee.
Hele mooie jongenHetero... helaas.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfde met TV series. Ze komen nu op de buis in de VS en pas over een half jaar in Nederland, wie gaat daar dan nog op wachten?
Nee dat snap ik helemaal, in ieder gecal veel sterkte vanavond...quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
En van dat punt.... we zien wel wat er vanavond gebeurt.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Mijn leven is altijd zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken. Ik sleep me naar werk en ik sleep me weer terug. Het enige wat me goed afgaat is slapen. Slapen slapen slapen.
Als je van hevig houden van zonder enige waarschuwing (en zonder confrontatie) naar punt moet, dan is dat niet makkelijk.
Sterkte vanavond!quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
goed om te lezenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:17 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, sterkte.
Ik heb goed nieuws gekregen, nierfunctie is al weer bijna 50%. De aangetastte cellen regenerenen dus het komt uiteindelijk helemaal goed.
Er zijn nog wel waardes in mijn bloed die moeten verbeteren.
Ik zou willen dat mijn leven wat saaier was en minder achtbaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:26 schreef Peter het volgende:
Wanneer zou er een soap komen gebaseerd op deze topicreeks?
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok benquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef Ang3l het volgende:
Gek maken is helaas al gebeurd. Ik herken mezelf amper terug zoals ik nu ben. Ik heb nergens zin in, ik eet nog amper, alles kost te veel energie. Mijn huis is een puinhoop, ik heb amper boodschappen in huis en de fut niet ze te halen, laat staan ze te koken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zegt de chefkok in jullie huis.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet ik een keer voor je komen koken? niet dat ik zo'n goeie kok ben
Zonder recept ben jij nergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |