abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107758837

Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!

Salaristabel:

Uitbetalingen:

Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender

Zakelijke klanten:
TNT Zakelijk

Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering

Overige linkjes:
Over PostNL
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers

Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen
JochemP, Jochem, werkzaam in Haarlem
ErwinRommel, Erwin, werkzaam bij het autobedrijf Area Centrum
Mirgeam, werkzaam in VBG Amersfoort

De OP is hier te vinden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107759108
Lekker rustige dagje vandaag, mijn buitenwijk had "slechts" 3 tassen. Uiteraard niet gered in de 1.45 uur die er op een daldag voor staat, al was het maar omdat er op die boerenweggetjes niet echt goed gestrooid wordt. Met ongeveer 2,5 uur wel ruim een uur sneller dan gisteren.

Bij veel van die boerderijen hebben ze honden, en ik ben niet echt een fan van die beesten. Vooral niet als ze woest grommend komen aanstuiven. Vandaag kwam er bij 1 adres een grote bouvier aangerend toen ik het erf betrad met een tennisbal in zijn bek, die hij verwachtingsvol voor mijn voeten neerlegde. Dat was wel lief O+
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107761013
Aaaahw O+

Ik heb een enge herdershond in mijn wijk, kwam laatst steeds dreigend op mij aflopen. Baasje riep hem steeds nonchalant terug.. brrr Dat beest schreeuwt en piept altijd alles bij elkaar als ik langs kom. Er komt een dag en dan is't hap! -O-

Even iets anders; wie bezorgt de telefoongidsen van 2012?! Wij niet toch? :X
pi_107761736
O+ Dat is wel leuk.

Ik heb in mijn wijk een hele grote hond (een zwartwitte, maar geen idee welk ras) en die wil altijd enthousiast tegen me aan springen.
Verder 2 labradors die regelmatig op de brievenbus afstieren. Volgens mij blijft op die dagen niets van de post over. En verder een Jack Russell die behoorlijk agressief is. :')
O, en 2 husky's, wat boxers, een paar teckels, een paar van die chihuahua's en nog een stuk of wat labradors, maar die hoor ik bijna nooit. Weet het bij een aantal huizen ook omdat ik de baasjes weleens met de hond zie lopen.

Ik mag niet hopen dat wij die gidsen bezorgen. Maar volgens mij zijn ze hier al door iemand anders bezorgd :P Toen was 1 man nog boos, omdat ze het bij hem door de brievenbus in de deur gedaan hadden ipv in zijn buitenbus. Toen kwam hij nog aan mij vragen of ik het gedaan had.
  woensdag 8 februari 2012 @ 20:01:25 #5
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107763481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Aaaahw O+

Ik heb een enge herdershond in mijn wijk, kwam laatst steeds dreigend op mij aflopen. Baasje riep hem steeds nonchalant terug.. brrr Dat beest schreeuwt en piept altijd alles bij elkaar als ik langs kom. Er komt een dag en dan is't hap! -O-

Even iets anders; wie bezorgt de telefoongidsen van 2012?! Wij niet toch? :X
Dat doen 'wij' volgens mij al jaren niet meer.
Ik heb in het jaar 2001 en 2002 (en volgens mij ook in 2003, en mogelijk ook in 2004, weet ik niet meer)
minstens 1000 telefoonboeken per jaar bezorgd. Wel verdeeld over een maand dan, zo'n dertig per dag.
Toendertijd leverde dat nog extra emolumenten op (extra salaris).

Ik hoop trouwens dat zaterdag die troep op de grond grotendeels weg is, maar dat zal wel niet.
De dooi komt een dag te laat helaas!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_107763811
Ik heb bij mijn vaste wijken nooit last van honden, behalve van die keffertjes :r
Die zijn irritant, want je hoort vaak eerst niets en daarna ineens een kefsalvo..

Ooit wel een keer belaagd door een loslopende hond, dacht dat ik van hem af was, dus ik draai me om..
Staat ineens die hond voor me, blaffend en wel.. :') Schrok me dood..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107769591
Er is bij mij in de wijk maar 1 echt beruchte hond, heeft ook pas 5 mensen gebeten...
Die heb ik een keer dus achter mij aangehad op de fiets.
Ze zeggen wel eens, blaffende honden bijten niet, maar toen hij niet blafte ben ik gewoon blijven trappen, tot dat tie weg was, de engste 5 minuten van mijn leven.
Heb geklaagd bij buurtpreventie, en nu zit tie altijd binnen, gelukkig maar
  donderdag 9 februari 2012 @ 21:38:11 #8
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_107807412
Ik ben al 2x gebeten tijdens het rondbrengen de laatste 2 jaar |:( .
pi_107808302
:o Hoe is dat afgelopen?

Btw; godzijdank hoeven wij de gidsen niet te doen.. Moest er niet aan denken :@
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:36:43 #10
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107810780
minder post sorteren vandaag
binnen 4 uur klaar
dinsdag was het een uur langer
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107810970
Ik ook niet, Poesopstokje ;).

Ik had vandaag 4 zakken, weinig voor een donderdag :o. Weer veel sorteerfoutjes. En ik kan de sorteerders maar niet duidelijk maken dat een bepaalde winkel net niet bij mijn wijk hoort. Ergens ook logisch, want de winkel heeft 2 ingangen aan verschillende straten (ze zitten op een hoek :P). Heb regelmatig post voor die winkel.
pi_107810975
Ik heb er echt lang over gedaan, ook een half uur extra gevraagd uitbetaald te krijgen!
De gemeente had bedacht dat het weleens leuk kon zijn om IEDER HUIS een brief te sturen, zelfs met hah heb ik niet zoveel huizen gehad!
Als ze het nu op dinsdag hadden meegegeven, was het al ietsjes minder erg, maar vandaag was het gewoon niet leuk
pi_107811024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb er echt lang over gedaan, ook een half uur extra gevraagd uitbetaald te krijgen!
De gemeente had bedacht dat het weleens leuk kon zijn om IEDER HUIS een brief te sturen, zelfs met hah heb ik niet zoveel huizen gehad!
Als ze het nu op dinsdag hadden meegegeven, was het al ietsjes minder erg, maar vandaag was het gewoon niet leuk
Fijn is dat. Dat had ik in de KNJ-periode met afvalkalenders.
pi_107815882
quote:
Dat heb ik elke 2 weken. Elke 2 weken op donderdag hebben wij namelijk het stadsdeelkrantje... En die krengen zijn 4 blz en nog A4 groot ook. Ondingen om in een bus te gooien. En tot overmaat van ramp geven ze nog af ook.

Geen huis over slaan is echt ellende. Vooral als het dan voor huizen is waarvan je weet dat ze leegstaan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107816946
quote:
Ah die post, ja die heb ik 2 weken terug gehad. Alleen dan verspreid over de hele week, dat scheelde wel iets.

In mijn wijk zijn 2 agressieve honden, maar die zitten vooralsnog altijd achter glas gelukkig.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 09:09:58 #16
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_107817750
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Poesopstokje het volgende:
:o Hoe is dat afgelopen?

Btw; godzijdank hoeven wij de gidsen niet te doen.. Moest er niet aan denken :@
1x tetanus prik en 2e x gelukkig alleen in me broek gebeten.
pi_107818737
Vorig jaar kregen wij uitbetaald naar de vaste tijden die voor een wijk opgesteld waren. De laatste paar maanden worden we uitbetaald naar de uren die we daadwerkelijk werken. Vreemd dat dit per regio zo verschilt.
pi_107819929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Blobje het volgende:
Vorig jaar kregen wij uitbetaald naar de vaste tijden die voor een wijk opgesteld waren. De laatste paar maanden worden we uitbetaald naar de uren die we daadwerkelijk werken. Vreemd dat dit per regio zo verschilt.
Ik krijg idd de vaste tijden en niets meer.
pi_107820420
Inderdaad vreemd dat dit per regio scheelt.
pi_107821023
Het verschilt hier per week. Moet er elke keer achteraan om het wel te krijgen.

Gek genoeg is het zo dat als ze op de harmony uitdraai goed staan, dan krijg ik ze ook uitbetaald. En zolang ik nog steeds briefjes krijg waar ik de uren op moet zetten. Horen ze het ook in de uitdraai te plaatsen.

Overigens is het volgens de nieuwe CAO zo dat als je kan aantonen dat je de afgelopen 3 maanden structureel meer hebt gewerkt. Deze uren verhoogt kunnen worden (op jou verzoek) met het gemiddelde van de afgelopen 3 maanden.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107823824
Heb altijd één huis met een hond. Wanneer ik met mijn fiets aan kom zetten hoort hij me altijd ( remmen piepen nogal.. ) en sprint hij naar de voordeur al blaffend. Ik kan de post netjes door de brievenbus stoppen, maar halverwege pakt de hond de post al. Post in zen waffel en zit hij netjes naar mij te kijken. Mooi gezicht altijd _O- Eens zien of ik er morgen een foto van kan maken.
pi_107826601
Doe maar ja. _O-
Hier een rustig dagje zonder bijzonderheden.

Ik krijg uitloop trouwens wel betaald. :) En wanneer het autobedrijf hier start, komt er 45 min. bij per week voor mij, omdat ik de zakken van kleine wijken juist neer moet zetten.

[ Bericht 46% gewijzigd door Herfstblad op 10-02-2012 14:36:03 ]
pi_107827066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Blobje het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik krijg idd de vaste tijden en niets meer.
Hier zijn ze sinds vorig jaar ergens ook uitloop wel gaan betalen, mits je een goede reden opgeeft (bijv vaker naar depot moeten fietsen, weersomstandigheden, onbekende wijk). Wel zo fair, zeker nu. De winter ervoor was er vaak uitloop maar dan kreeg je dus niks extra, terwijl er in rustige tijden (zomer!) wel veel op de uren beknibbeld werd. Maar wisselt idd erg per gebied of ze dat wel of niet doen, hier iig ook pas sinds kort.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_107827451
Vergeet ik nog bijna te melden dat ik eindelijk het geld ga krijgen waar ik al meer dan een jaar recht op had *O*

Verhaal was dus zo, september/oktober 2010 van tijdelijk naar vast contract gegaan, maar zaten 3 weken tussen.Wel gewoon gewerkt. In eerste instantie oktober dubbel betaald gekregen, waarna het loon onder het oude contract terug is gehaald. Alleen, toen bleef er ongeveer 50 euro over aan loon voor een maand, wat veel te weinig was (werk elke zaterdag ongeveer 4 uur). Dat klopte dus niet, al kwamen we er pas veel later achter dat dit kwam, omdat die uren bij het nieuwe contract op gezet hadden moeten worden. Was niet gebeurd, en die uren waren inmiddels niet meer terug te vinden. Een jaar lang heb ik daar achteraan gezeten, nu krijg ik eindelijk het geld. Samen een inschatting gemaakt van de uren en die krijg ik nu alsnog betaald. En 100000x excuses dat het nooit zo lang had mogen duren :z
pi_107827495
Ah toch nog een happy ending.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107827506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef Drassss het volgende:
Heb altijd één huis met een hond. Wanneer ik met mijn fiets aan kom zetten hoort hij me altijd ( remmen piepen nogal.. ) en sprint hij naar de voordeur al blaffend. Ik kan de post netjes door de brievenbus stoppen, maar halverwege pakt de hond de post al. Post in zen waffel en zit hij netjes naar mij te kijken. Mooi gezicht altijd _O- Eens zien of ik er morgen een foto van kan maken.
In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen. In de zomer liep dat beest wel eens buiten in de tuin agressief te wezen. Tjah, dan breng ik de post ook niet naar de brievenbus en nam ik het gewoon weer mee voor de volgende dag. :P
pi_107827570
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Blobje het volgende:

[..]

In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen.
Ik moet altijd stiekem lachen als ik zoiets lees.
pi_107827948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Blobje het volgende:

[..]

In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen. In de zomer liep dat beest wel eens buiten in de tuin agressief te wezen. Tjah, dan breng ik de post ook niet naar de brievenbus en nam ik het gewoon weer mee voor de volgende dag. :P
Ik heb dat met een paar mensen die de brievenbus blokkeren met hun auto. Tsja, dan neem ik het ook mee voor de volgende dag. :P
pi_107828076
quote:
Ja die had ik gisteren ook brieven van de gemeente en was bijna net zoveel tijd bezig als met de hah!
pi_107830766
Nou ik had gisteren ook zoiets stoms,
Bij een huis word de auto zo geparkeerd, dat ik maar NET doorheen kan. Maar de regenpijp zit precies op de kant waar ik doorheen moet, en die is kapot :( Dus nu kan ik maar net heeeeeeeeel voorzichtig en als ik langzaam stap er langs. Ik hoop dat ik nu niet op mijn snufferd ga de volgende keer, baal daar zo van. Oh die auto die er geparkeerd staat heeft reclame, goedkoopstrooien.nl, :(

En vandaag iemand, die zo aardig was zijn stoep met water schoon te maken....Maar ja de vorst zit nog in de grond :@ Ging bekant op mijn snufferd
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:26:58 #31
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107831291
Gisteren per abuis een tas post naar een verkeerd steunpunt gebracht. Ik werd gebeld of ik 1 tas op dat en dat adres gebracht had. Uhhh,...nee had ik niet.
Bleek dat ze er het verkeerde labeltje op gedaan hadden. Maar dat mens ging helemaal over de rooie tegen me :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 februari 2012 @ 17:27:48 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107833238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren per abuis een tas post naar een verkeerd steunpunt gebracht. Ik werd gebeld of ik 1 tas op dat en dat adres gebracht had. Uhhh,...nee had ik niet.
Bleek dat ze er het verkeerde labeltje op gedaan hadden. Maar dat mens ging helemaal over de rooie tegen me :D
Jij kunt er dan gewoon niets aan doen. Hadden ze het goede labeltje er maar op moeten doen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107833598
Hier gaan ze per volgende week ook met dat model werken dat aan de hand van de hoeveelheid post bepaald wordt hoelang je over je wijk mag doen. Ben benieuwd, want 2 uur met HAH is voor mij in elk geval niet haalbaar in mijn wijk. :(

En volgende week start hier het autobedrijf.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:48:29 #34
110987 ErwinRommel
pi_107833965
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Jij kunt er dan gewoon niets aan doen. Hadden ze het goede labeltje er maar op moeten doen
Ja, maar dat resulteerde er dus wel in dat ik alle steunopunten na kon gaan om die ene tas te zoeken. En dus pas behoorlijk laat klaar was met mijn eigen autobestelling. rekening gaat naar die andere kant :+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:48:58 #35
110987 ErwinRommel
pi_107833985
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Herfstblad het volgende:

Succes, er zullen opstart problemen zijn ;)
  vrijdag 10 februari 2012 @ 19:45:10 #36
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_107837740
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Vergeet ik nog bijna te melden dat ik eindelijk het geld ga krijgen waar ik al meer dan een jaar recht op had *O*

Verhaal was dus zo, september/oktober 2010 van tijdelijk naar vast contract gegaan, maar zaten 3 weken tussen.Wel gewoon gewerkt. In eerste instantie oktober dubbel betaald gekregen, waarna het loon onder het oude contract terug is gehaald. Alleen, toen bleef er ongeveer 50 euro over aan loon voor een maand, wat veel te weinig was (werk elke zaterdag ongeveer 4 uur). Dat klopte dus niet, al kwamen we er pas veel later achter dat dit kwam, omdat die uren bij het nieuwe contract op gezet hadden moeten worden. Was niet gebeurd, en die uren waren inmiddels niet meer terug te vinden. Een jaar lang heb ik daar achteraan gezeten, nu krijg ik eindelijk het geld. Samen een inschatting gemaakt van de uren en die krijg ik nu alsnog betaald. En 100000x excuses dat het nooit zo lang had mogen duren :z
Zulke onzin heb ik ook al eens meegemaakt, het duurde bij mij 1 1/2 jaar voor ik twaalf achterstallige uren kreeg uitbetaald!

En dan stond die toenmalige groepsleider van mij nog tegen de vestigingsmanager te liegen
dat het al lang in orde was! :(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_107842468
Hier ook 12 uur _O- of, dat zijn we nu overeen gekomen iig

Hoe heb jij het uiteindelijk voor elkaar gekregen dan?

Heb zelf maar gewoon steeds weer opnieuw mailtjes gestuurd en zo, maar het was blijkbaar allemaal erg lastig. Uiteindelijk dan toch wel gelukt. Mijn vader vond dat ik een aangetekende brief moest sturen met de eis dat het betaald zou worden, en de bond inschakelen etc. Maar ik ben blij dat het nu toch zonder al die dingen opgelost kon worden :). Al had ik het wel harder gespeeld als het einde van mijn dienstverband in zicht zou komen en het was er nog niet ;)
pi_107846956
Iedereen alvast een goed weekend!
En flink oppassen maandag/dinsdag, er wordt flink wat ijzel en gladheid verwacht :o

Ik heb nu ''weekend'' tot volgende week vrijdag :( Was vandaag ook al vrij.. :(
pi_107853277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Iedereen alvast een goed weekend!
En flink oppassen maandag/dinsdag, er wordt flink wat ijzel en gladheid verwacht :o

Ik heb nu ''weekend'' tot volgende week vrijdag :( Was vandaag ook al vrij.. :(
Jij wel ;) Ruilen? Ik heb een ernstig geval van geen zin vandaag ;)
pi_107855045
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 08:41 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jij wel ;) Ruilen? Ik heb een ernstig geval van geen zin vandaag ;)
Graag! ;) Maar is volgens mij een béétje te ver fietsen.. dus helaas..
Sterkte vandaag ;)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 11:30:54 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107855341
Ik krijg nog steeds m'n geld mbt die VOG, ook alweer bijna twee jaar geleden haha.
pi_107859694
Typisch is dat: sinds piek/dal is ingegaan hebben we opeens te maken met personeelstekort en heeft men moeite alles rond te krijgen. Vreemd genoeg is de nood zo'n beetje het hoogst op maandag, gevolgd door zaterdag. Zou zeggen dat er toch nog wel wat postbodes moeten zijn die hun contracturen moeten zien te vullen.

Verder wel een lekker dagje vandaag, al was die 2x HAH wel wat jammer.
pi_107860747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Graag! ;) Maar is volgens mij een béétje te ver fietsen.. dus helaas..
Sterkte vandaag ;)
Het viel mee, het was een heerlijk dagje O+

Maar 1x HaH en weinig post dus maar 2 tassen :D Was in 2 uur klaar :) Héél relaxt voor een zaterdag!
pi_107861533
Hier ook een prima dag. 1 x HAH en 4 tassen. Al waren het er eigenlijk 3. Snap ook niet waarom ze het in 4 gepakt hadden.

Had gister trouwens voor 1 huis 20(!) rekeningen van 1 bedrijf. :o
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 februari 2012 @ 17:13:57 #45
Maffe Fries
pi_107864395
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef Herfstblad het volgende:
Hier ook een prima dag. 1 x HAH en 4 tassen. Al waren het er eigenlijk 3. Snap ook niet waarom ze het in 4 gepakt hadden.

Had gister trouwens voor 1 huis 20(!) rekeningen van 1 bedrijf. :o
Vitens zeker?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 februari 2012 @ 17:16:34 #46
Maffe Fries
pi_107864466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Typisch is dat: sinds piek/dal is ingegaan hebben we opeens te maken met personeelstekort en heeft men moeite alles rond te krijgen. Vreemd genoeg is de nood zo'n beetje het hoogst op maandag, gevolgd door zaterdag. Zou zeggen dat er toch nog wel wat postbodes moeten zijn die hun contracturen moeten zien te vullen.

Verder wel een lekker dagje vandaag, al was die 2x HAH wel wat jammer.
Wij zwemmen bij onze vestiging werkelijk in het personeel. Vandaag waren er af vijf die vroegen of ze bij ons team ook konden helpen. Nou nee, want we hadden al genoeg man aan het werk.

Voor het eerst sinds lange tijd op de autoroute die ik had onder de 100 kilometer gebleven. Kwam doordat door de vorst een stuk van de route onbereikbaar is voor de auto en ik even een kilometer of acht mocht fietsen. Ben je zo 25 minuten langer bezig :P
pi_107864849
Al dat sneeuw/ijzel is nog steeds niet weg :(
Ik moet steeds oppassen dat ik niet omval...

Vandaag vond ik het ... koud!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 februari 2012 @ 17:33:41 #48
Maffe Fries
pi_107865019
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al dat sneeuw/ijzel is nog steeds niet weg :(
Ik moet steeds oppassen dat ik niet omval...

Vandaag vond ik het ... koud!
ik kwam op een plaats waar de sneeuw nog bijna onaangeroerd was. Dus dat was lekker fietsen
pi_107865035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Herfstblad het volgende:
Hier gaan ze per volgende week ook met dat model werken dat aan de hand van de hoeveelheid post bepaald wordt hoelang je over je wijk mag doen. Ben benieuwd, want 2 uur met HAH is voor mij in elk geval niet haalbaar in mijn wijk. :(

Hier gaat het autobedrijf ook volgende week van start, samen met Georoute en er verhuist een kantoor naar onze locatie. Alles tegelijkertijd. Recipe for disaster. ~O>

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Succes, er zullen opstart problemen zijn ;)
Opstartproblemen of complete chaos? :P
pi_107865213
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Vitens zeker?
Exact ;)

En hier gaat gelukkig alleen het Autobedrijf in. Alles tegelijk is helemaal erg. :')
pi_107865321
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Exact ;)

En hier gaat gelukkig alleen het Autobedrijf in. Alles tegelijk is helemaal erg. :')
De Gelderlander meldt dat waterleidingbedrijf Vitens per ongeluk 12.000 spookfacturen heeft verstuurd. De facturen zijn bij tweehonderd huishoudens terechtgekomen. Per huishouden zijn dat gemiddeld 60 stuks.
pi_107865347
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

De Gelderlander meldt dat waterleidingbedrijf Vitens per ongeluk 12.000 spookfacturen heeft verstuurd. De facturen zijn bij tweehonderd huishoudens terechtgekomen. Per huishouden zijn dat gemiddeld 60 stuks.
Hm, misschien was dat het wel. Vermoedde al dat het een fout was overigens. ;)
pi_107865826
lekker weertje vanochtend, weinig wind.
pi_107866999
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Even bellen welke factuur de juiste is.
pi_107867157
Heb vandaag gewoon gewerkt.
Werd gebeld, er was paniek, er was een machinestoring geweest, degene die het normaal bezorgd had vrij, de vervanger moest op tijd weg, of ik het even wilde wegbrengen....
Nou vooruit, ik eraan begonnen, kwam ik bij de eerste zak ONDEROP de hah tegen, nou die doen we maandag dan maar :(
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:40:18 #56
189430 Anonymousz
pi_107869122
Weing post voorbereid
2 1/2 uur was ik klaar
leek wel een daldag
pi_107870251
Ik heb nog een union post fiets te koop inc voor mand
heb er een jaar lang de post mee gedaan, maar mn contract is niet verlengd! dus moet de fiets ook weg haha Omgeving zwolle!
oke dus ik ben nu de noob.
pi_107872097
Vandaag weer lekker van 6 tot 2 kunnen werken. Erg weinig post inderdaad, redelijke hoeveelheid in de rode bakken. Maar godsklere wat zaten daar veel fouten in! :P

Geen foto van de hond kunnen maken, omdat ik 2 andere wijken had..
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:22:56 #59
189430 Anonymousz
pi_107872947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
Vandaag weer lekker van 6 tot 2 kunnen werken. Erg weinig post inderdaad, redelijke hoeveelheid in de rode bakken. Maar godsklere wat zaten daar veel fouten in! :P

Geen foto van de hond kunnen maken, omdat ik 2 andere wijken had..
toch 8 uur gewerkt
pi_107872985
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:22 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

toch 8 uur gewerkt
Tja ik Vos + Sorteer ook altijd :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:25:24 #61
189430 Anonymousz
pi_107873033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 21:23 schreef Drassss het volgende:

[..]

Tja ik Vos + Sorteer ook altijd :)
sorteerders beginnen om 6 uur altijd :)
  zondag 12 februari 2012 @ 10:27:09 #62
110987 ErwinRommel
pi_107884643
vandaag weer lekker werken :)
Maandag vrij, dinsdag nog 1 dag iemand inleren op een autobestelling van 6 uur, en dan een week vakantie *O*
pi_107887900
Ja, nou heeft het weer gesneeuwd.. -O-
en dat zal vast niet allemaal weg zijn, dinsdag...
pi_107887980
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Balen!

Hier niet gelukkig zeg :o
pi_107888294
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jawel hoor, het gaat dooien de komende dagen.
pi_107888541
Ik hoop het!
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 13:27:24 #67
155227 crew  Guppy
dus
pi_107889040
Hoi PostNL medewerkers,

Ik heb een bewaarservice voor 4 weken genomen, want vakantie en zulks. Kom ik vandaag thuis, zit m'n brievenbus stampvol :') Terwijl het om post gaat die door PostNL bezorgd wordt. Dat er één of twee stukken tussendoor glippen snap ik, maar zoveel? Hoe kan dit?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_107893412
Net toch maar even postkleding besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik het krijg :)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 februari 2012 @ 15:24:50 #69
Maffe Fries
pi_107893535
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi PostNL medewerkers,

Ik heb een bewaarservice voor 4 weken genomen, want vakantie en zulks. Kom ik vandaag thuis, zit m'n brievenbus stampvol :') Terwijl het om post gaat die door PostNL bezorgd wordt. Dat er één of twee stukken tussendoor glippen snap ik, maar zoveel? Hoe kan dit?
geen idee, maar zoiets zou niet moeten mogen. ik zou als ik jou was een dikke klacht indienen en je geld terugeisen ...
pi_107893648
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef Herfstblad het volgende:
Net toch maar even postkleding besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik het krijg :)
Ergens eind Maart. Mij werd bij de vergadering vertelt dat ik geen nieuwe kleding krijg omdat het op is en er pas in Maart kleding wordt geleverd met het PostNL logo.
pi_107893730
Ik ben Kaatje en ik werk sinds begin december voor postnl. Heb me na een tijdje meelezen nu toch maar aangemeld, en ik kom meteen maar met de deur in huis vallen met een vraag:
Is het nou normaal dat er zoveel verschil zit in mijn looptijden op dal- en piekdagen?
Officieel staat er 2 uur voor mijn wijk. Op woensdag en vrijdag blijf ik daar ruim een kwartier onder, maar de andere dagen, vooral de dinsdag ben ik soms wel 3½ uur onderweg.
Ik heb deze wijk pas 6 weken, dat kan natuurlijk ook schelen, maar ik de wijk waar ik als decemberhulp liep had ik die enorme verschillen helemaal niet, dat scheelde hooguit een keer een half uurtje per dag.

Nu moet ik bij deze wijk ook wel vaker terug naar het depot, maar is dichtbij, hooguit 5 min fietsen, dat kan het verschil toch ook niet maken?
pi_107893798
Kaatje, ik heb dat ook hoor.
Mijn wijk (kleine wijk schijnt) is op didoza een wijk die je in 2.5 - 3.5 uur loopt (vaak 3.5 uur met veel HAH) met heen en weer fietsen. Op woe en vrij loop ik hem in 1.5 uur (exclusief fietsen van het depot naar het begin van mijn wijk).
Op dinsdag heb ik gemiddeld 4 zakken post + 4 keer HAH, op donderdag 5 zakken post en op zaterdag 4 zakken post met 1 keer HAH.

quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ergens eind Maart. Mij werd bij de vergadering vertelt dat ik geen nieuwe kleding krijg omdat het op is en er pas in Maart kleding wordt geleverd met het PostNL logo.
Ah oke.
Nou ja, ik loop toch al maanden zonder (behalve de regenjas), dus dat is niet heel erg ;).
pi_107894372
Mjah, ik heb ongeveer dezelfde hoeveelheden. 4 tot 5 tassen post op de piekdagen, hah prop ik er zoveel mogelijk tussen ( al lukt dat op dinsdag meestal niet, je kunt tenslotte maar tot zover door stouwen) en dan op de daldagen 2, soms zelfs maar 1.
Maar ik ben dus in elk geval niet de enige, gelukkig!
pi_107894917
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Mjah, ik heb ongeveer dezelfde hoeveelheden. 4 tot 5 tassen post op de piekdagen, hah prop ik er zoveel mogelijk tussen ( al lukt dat op dinsdag meestal niet, je kunt tenslotte maar tot zover door stouwen) en dan op de daldagen 2, soms zelfs maar 1.
Maar ik ben dus in elk geval niet de enige, gelukkig!
Zeker niet. Ik loop op daldagen 1 uur tot 1 1/2 uur, en op piekdagen 2 tot 3 uur afhankelijk van de hoeveelheid post bij de HaH. Is vrij normaal hoor, alle collega's die ik gesproken heb halen geregeld de tijden niet die er officieel voor staan. Het verschilt per vestiging of je die extra uren betaalt krijgt. Ik krijg ze niet niet in ieder geval.
pi_107896805
Ik heb vaak 2 tassen op de daldagen. Dat was eerst nog 3, maar wordt inderdaad wel minder.

Ik krijg de extra uren wel, maar ik schrijf vaak 2.5 uur als ik 3 uur heb gelopen. Minder dus. En vanaf deze week krijg ik er elke week 45 min bij, omdat het Autobedrijf hier dus van start gaat en ik de kleinere wijken op postcode zet 's middags. :)
pi_107899315
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Ik ben Kaatje en ik werk sinds begin december voor postnl. Heb me na een tijdje meelezen nu toch maar aangemeld, en ik kom meteen maar met de deur in huis vallen met een vraag:
Is het nou normaal dat er zoveel verschil zit in mijn looptijden op dal- en piekdagen?
Officieel staat er 2 uur voor mijn wijk. Op woensdag en vrijdag blijf ik daar ruim een kwartier onder, maar de andere dagen, vooral de dinsdag ben ik soms wel 3½ uur onderweg.
Ik heb deze wijk pas 6 weken, dat kan natuurlijk ook schelen, maar ik de wijk waar ik als decemberhulp liep had ik die enorme verschillen helemaal niet, dat scheelde hooguit een keer een half uurtje per dag.

Nu moet ik bij deze wijk ook wel vaker terug naar het depot, maar is dichtbij, hooguit 5 min fietsen, dat kan het verschil toch ook niet maken?
ja, dat is normaal. Nou ja, het is niet normaal dat je op een daldag maar een kwartier onder de tijd zit die er officieel voor staat.. Bij ons staat er ook een vaste tijd voor diensten, maar op daldagen gaat daar (veel) tijd vanaf, dan moet je rekenen op zo'n 45 a 50% van de tijd die eraf gaat. En op de piekdagen komt er tijd bij (5% ongeveer) ook enigszins afhankelijk van wat voor wijk je hebt. Dus het grote verschil tussen piek- en daldagen is wel normaal, maar dat je op piekdagen zoveel over die tijd heen zit en er op daldagen nauwelijks onder is wel apart.Dat je in december die enorme verschillen niet had is wel logisch omdat die hele periode natuurlijk gewoon druk was door kerstkaarten en zo.
Overigens zal het ook wel enigszins uitmaken waar je loopt, want bij ons gaat zoiets als de kampioen of de makro bijvoorbeeld absoluut niet mee op een daldag, terwijl ik hier lees dat het op sommige vestigingen wel meegaat op een vrijdag.

[ Bericht 4% gewijzigd door gelestipjes op 12-02-2012 18:20:18 ]
pi_107900118
De kampioen krijg ik altijd in drie keer, even nummers, oneven nummers, en dan een paar dagen later nog wat "nakomertjes". Wel altijd op piekdagen idd.
Macro heb ik bijna huis aan huis, veel winkeltjes en bedrijven/praktijk aan huis.
Maar het lijkt mij zo dat het toch ook nog wel wat uitmaakt of je flats in je wijk hebt, of rijtjeshuizen, of zoals ik, een stukje binnenstad en een vooroorlogse villawijk? Ik bedoel maar... grote huizen, veel ruimte ertussen, pleintjes en parkjes, al zou ik dat zonder ook maar een brief in een bus te stoppen gaan lopen, dan nog ben ik meer dan een uur onderweg.... En ook op daldagen heb ik vaak toch nog wel voor bijna elk adres post, al is het maar een bankafschrift.
Nou ja, voorlopig schrijf ik maar gewoon mijn uren en hoop er het beste maar van.
pi_107900476
Maar ik merk bij mij ook dat na 3 maand pas echt routine heb en dat het toch makkelijker gaat enzo. Vooral met veel HAH.

En Kampioen en Makro gaan hier inderdaad op daldagen mee.

Volgens mij lijkt jouw wijk wel wat op mijn wijk als ik dat zo lees met die post en de soort huizen enzo, Kaatje. :)
pi_107900706
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:29 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
De kampioen krijg ik altijd in drie keer, even nummers, oneven nummers, en dan een paar dagen later nog wat "nakomertjes". Wel altijd op piekdagen idd.
Macro heb ik bijna huis aan huis, veel winkeltjes en bedrijven/praktijk aan huis.
Maar het lijkt mij zo dat het toch ook nog wel wat uitmaakt of je flats in je wijk hebt, of rijtjeshuizen, of zoals ik, een stukje binnenstad en een vooroorlogse villawijk? Ik bedoel maar... grote huizen, veel ruimte ertussen, pleintjes en parkjes, al zou ik dat zonder ook maar een brief in een bus te stoppen gaan lopen, dan nog ben ik meer dan een uur onderweg.... En ook op daldagen heb ik vaak toch nog wel voor bijna elk adres post, al is het maar een bankafschrift.
Nou ja, voorlopig schrijf ik maar gewoon mijn uren en hoop er het beste maar van.
Misschien moet je er nog wel wat handigheid in krijgen dan. Uiteraard verschilt het wel per wijk, maar daar zijn de tijden ook op aangepast. Zo heb je bij die bestellingen bij boerderijen bijvoorbeeld ook altijd meer post dan een gewone woonwijk, maar dan nog hoort het op een daldag in beide gevallen gewoon wel veel sneller te gaan dan de tijd die er op een normale dag voor staat.
Zelf heb ik een industriewijk en een boerenwijk, zit ook veel ruimte tussen, en relatief veel adressen waar ik wel moet stoppen, maar dan nog gaat het op een daldag wel echt duidelijk sneller dan de tijd die er voor staat op een normale dag.
Maar heb jij die wijk iedere dag, of doet iemand anders hem ook wel eens? Want dan zou je toch eens moeten informeren of die er net zo lang over doet. Het kan natuurlijk ook zijn dat er altijd al te weinig tijd voor die wijk stond of dat die tijd ooit bepaald is maar dat er daarna nog een stuk bij is gebouwd of zo wat nooit in de tijd is opgenomen.
pi_107901085
Ik heb hem elke dag, alleen op maandag dan niet.

Daarvoor is het een hele tijd door verschillende mensen gedaan, degene die mij ingewerkt heeft had de wijk zelf maar een maand gelopen, en deed er inderdaad dus ook zo lang over. Overigens wel een ervaren postbode, maar dan zonder vaste wijken.
De laatste vaste bezorger op die wijk is ontslagen omdat hij post dumpte/achterover drukte, en vreemd genoeg, die daarvoor ook...
En daar komt nog bij dat het eigenlijk twee kleine wijkjes zijn die zijn samengevoegd, heel lastig na te gaan dus allemaal.
Ik wacht wel even af, waarschijnlijk word ik inderdaad zelf ook nog wel sneller, en als dat niet gaat lukken moet er misschien een keertje iemand meelopen om te kijken hoe het nou echt zit.
pi_107908141
Ik heb zo geen zin in morgen...Moet die hah van zaterdag nog bezorgen :(
Dat het zaterdag nou paniek was omdat de sorteermachine het niet deed dat daar aan toe, maar volgens mijn gevoel leek het ook in breda gesorteerd te zijn ipv in oosterhout, kreeg iemand aan de telefoon die ik niet kon, en was van TNT breda (grappig, twas toch postnl)
Maar iemand vond het gewoon leuk om de hah onderin een tas te gooien met de post erboven op....
Moet ik morgen en dinsdag dus hah bezorgen :(
pi_107908375
Heb je normaal op zaterdag nooit huis aan huis dan waardoor je het niet vreemd vond dat er geen huis aan huis was?
pi_107909823
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:26 schreef gelestipjes het volgende:
Heb je normaal op zaterdag nooit huis aan huis dan waardoor je het niet vreemd vond dat er geen huis aan huis was?
Ik bezorg zelden op zaterdag, alleen in het geval van nood.
Die schijnbaar zaterdag er hoog was, aangezien ze pas om 12:30 belden.
Maar toen ik in de zomer bezorgde zat er bijna nooit hah bij. De C1000 endergelijke hebben ze daar nooit, vandaar.
Maar hij lag wel helemaal onderop in de tas, de tas zat helemaal vol, en ik ga toch echt niet heel de tas leeg gooien om hem daarna weer te vullen
pi_107909864
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:23 schreef gridjuh het volgende:
Dat het zaterdag nou paniek was omdat de sorteermachine het niet deed dat daar aan toe, maar volgens mijn gevoel leek het ook in breda gesorteerd te zijn ipv in oosterhout, kreeg iemand aan de telefoon die ik niet kon, en was van TNT breda (grappig, twas toch postnl)
Maar iemand vond het gewoon leuk om de hah onderin een tas te gooien met de post erboven op....
hoe bedoel je in breda gesorteerd? we hebben geen machines meer in breda :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107910114
gridjuh, van wie moet je die HAH dan bezorgen morgen? Dat kunnen ze gewoon opschrijven als niet bezorgd, zo erg is dat niet.
Of krijg je gewoon extra tijd voor het bezorgen morgen?
pi_107910771
Afgaand op hoe serieus ze de meldingen over tekort aan HAH op het bezorgrapport nemen, zullen ze zich inderdaad niet druk maken als het niet bezorgd is.
pi_107911025
Ik had gisteren 3 stuks HAH en allemaal met een ander onhandig formaat wat totaal niet handig was gesorteerd door VSP! :( En het lijkt wel alsof VSP steeds kleinere bundels maakt waardoor ik onderhand bij elke straat een nieuwe bundel moet openmaken (met die bandjes) wat weer tijd kost en dat IRRITANTE blaadje bovenop elke bundel mogen ze ook wel wegbezuinigen (nog goed voor het milieu ook)
pi_107911130
quote:
Ach, mijn tc heeft op zijn voicemail staan dat 'ie van TNT is :P

En ik geef steeds door dat ik te weinig HAH heb, maar er wordt nooit iets mee gedaan :').
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 februari 2012 @ 22:11:42 #89
Maffe Fries
pi_107911325
quote:
als iemand niet bereikbaar is dan wil de telefoon nog wel eens doorgeschakeld worden naar het hoofdnummer van het VBG. Had ik ook eens toen ik de PB+ wilde bellen. Kwam achteraf wel goed uit ook, want zo wisten ze dat ik laat binnen zou komen.
pi_107911808
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef sbientje het volgende:

[..]

hoe bedoel je in breda gesorteerd? we hebben geen machines meer in breda :)
Ja het was iemand uit breda, zou niet eens weten wie ik heb gesproken...Nou ja zou het wel weten als ik zijn naam hoor/lees.
Michel ofzo volgens mij, of ken jij iemand die zaterdag in breda was.
Oh en ze zeiden dat er een machine kapot was.

voor de rest, ik had niet te weinig hah, maar ik had 3 tassen post, en onderop bij de eerste tas zat de hah pas en toen had ik dus al best een eind van de straat gehad.
pi_107912598
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ja het was iemand uit breda, zou niet eens weten wie ik heb gesproken...Nou ja zou het wel weten als ik zijn naam hoor/lees.

voor de rest, ik had niet te weinig hah, maar ik had 3 tassen post, en onderop bij de eerste tas zat de hah pas en toen had ik dus al best een eind van de straat gehad.
ik ken wel een michel ja... maar onze post wordt in rotterdam gesorteerd tegenwoordig, dus als er eenmachine kapot was, was dat in rotterdam :) wordt er in oosterhout ook nog gesorteerd dan?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107913277
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef Herfstblad het volgende:

En ik geef steeds door dat ik te weinig HAH heb, maar er wordt nooit iets mee gedaan :').
Ik heb het tegenovergestelde, ik heb voor een wijk continu 1,5 bundel teveel HAH :')
pi_107913466
Ik snap wel waarom ze teveel HAH aan je geven.. te weinig begrijp ik uiteraard niet :)
pi_107913526
Mijn andere wijk kom ik juist een halve bundel tekort en ik kan het niet compenseren met elkaar, omdat de HAH soms verschillend is.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 februari 2012 @ 22:51:44 #95
Maffe Fries
pi_107913766
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn andere wijk kom ik juist een halve bundel tekort en ik kan het niet compenseren met elkaar, omdat de HAH soms verschillend is.
daar zou ik me totaal niet druk over maken. Gewoon doen.
pi_107913879
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

daar zou ik me totaal niet druk over maken. Gewoon doen.
Soms heb ik ook voldoende HAH, beetje lastig om in te schatten.
pi_107913922
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Lekker laten zitten joh, was toch niet jouw fout..
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 05:25:58 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_107919760
quote:
2s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

geen idee, maar zoiets zou niet moeten mogen. ik zou als ik jou was een dikke klacht indienen en je geld terugeisen ...
Ik heb inderdaad even een klachtenformulier ingevuld ja. Kijk, dat post van andere bezorgers niet wordt tegengehouden snap ik, en dat er één of twee dingetjes tussendoor glippen ook, maar dit was echt veel. En allemaal geen wereldramp, maar wel een service waar je voor betaald. Verwacht je geen volle bus.

Maar ik wacht het even af en ben benieuwd naar de reactie.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_107920081
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 05:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad even een klachtenformulier ingevuld ja. Kijk, dat post van andere bezorgers niet wordt tegengehouden snap ik, en dat er één of twee dingetjes tussendoor glippen ook, maar dit was echt veel. En allemaal geen wereldramp, maar wel een service waar je voor betaald. Verwacht je geen volle bus.

Maar ik wacht het even af en ben benieuwd naar de reactie.
Het zou me niets verbazen als betreffende postbezorger helemaal niet geïnformeerd is door de TC; als ik zie hoe hier de communicatie soms gaat..
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 07:40:42 #100
155227 crew  Guppy
dus
pi_107920102
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als betreffende postbezorger helemaal niet geïnformeerd is door de TC; als ik zie hoe hier de communicatie soms gaat..
Zoiets zal het wel zijn ja. Zal me niet verbazen. Kan ook gebeuren, en er zijn erge dingen in de wereld, maar dan wil ik wel m'n geld terug ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')