Dat doen 'wij' volgens mij al jaren niet meer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Aaaahw![]()
Ik heb een enge herdershond in mijn wijk, kwam laatst steeds dreigend op mij aflopen. Baasje riep hem steeds nonchalant terug.. brrr Dat beest schreeuwt en piept altijd alles bij elkaar als ik langs kom. Er komt een dag en dan is't hap!![]()
Even iets anders; wie bezorgt de telefoongidsen van 2012?! Wij niet toch?
Fijn is dat. Dat had ik in de KNJ-periode met afvalkalenders.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb er echt lang over gedaan, ook een half uur extra gevraagd uitbetaald te krijgen!
De gemeente had bedacht dat het weleens leuk kon zijn om IEDER HUIS een brief te sturen, zelfs met hah heb ik niet zoveel huizen gehad!
Als ze het nu op dinsdag hadden meegegeven, was het al ietsjes minder erg, maar vandaag was het gewoon niet leuk
Dat heb ik elke 2 weken. Elke 2 weken op donderdag hebben wij namelijk het stadsdeelkrantje... En die krengen zijn 4 blz en nog A4 groot ook. Ondingen om in een bus te gooien. En tot overmaat van ramp geven ze nog af ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb er echt lang over gedaan, ook een half uur extra gevraagd uitbetaald te krijgen!
De gemeente had bedacht dat het weleens leuk kon zijn om IEDER HUIS een brief te sturen, zelfs met hah heb ik niet zoveel huizen gehad!
Als ze het nu op dinsdag hadden meegegeven, was het al ietsjes minder erg, maar vandaag was het gewoon niet leuk
Ah die post, ja die heb ik 2 weken terug gehad. Alleen dan verspreid over de hele week, dat scheelde wel iets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef gridjuh het volgende:
1x tetanus prik en 2e x gelukkig alleen in me broek gebeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoe is dat afgelopen?
Btw; godzijdank hoeven wij de gidsen niet te doen.. Moest er niet aan denken
Ik krijg idd de vaste tijden en niets meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Blobje het volgende:
Vorig jaar kregen wij uitbetaald naar de vaste tijden die voor een wijk opgesteld waren. De laatste paar maanden worden we uitbetaald naar de uren die we daadwerkelijk werken. Vreemd dat dit per regio zo verschilt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:56 schreef Blobje het volgende:
Vorig jaar kregen wij uitbetaald naar de vaste tijden die voor een wijk opgesteld waren. De laatste paar maanden worden we uitbetaald naar de uren die we daadwerkelijk werken. Vreemd dat dit per regio zo verschilt.
Hier zijn ze sinds vorig jaar ergens ook uitloop wel gaan betalen, mits je een goede reden opgeeft (bijv vaker naar depot moeten fietsen, weersomstandigheden, onbekende wijk). Wel zo fair, zeker nu. De winter ervoor was er vaak uitloop maar dan kreeg je dus niks extra, terwijl er in rustige tijden (zomer!) wel veel op de uren beknibbeld werd. Maar wisselt idd erg per gebied of ze dat wel of niet doen, hier iig ook pas sinds kort.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik krijg idd de vaste tijden en niets meer.
In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen. In de zomer liep dat beest wel eens buiten in de tuin agressief te wezen. Tjah, dan breng ik de post ook niet naar de brievenbus en nam ik het gewoon weer mee voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:45 schreef Drassss het volgende:
Heb altijd één huis met een hond. Wanneer ik met mijn fiets aan kom zetten hoort hij me altijd ( remmen piepen nogal.. ) en sprint hij naar de voordeur al blaffend. Ik kan de post netjes door de brievenbus stoppen, maar halverwege pakt de hond de post al. Post in zen waffel en zit hij netjes naar mij te kijken. Mooi gezicht altijdEens zien of ik er morgen een foto van kan maken.
Ik moet altijd stiekem lachen als ik zoiets lees.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Blobje het volgende:
[..]
In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen.
Ik heb dat met een paar mensen die de brievenbus blokkeren met hun auto. Tsja, dan neem ik het ook mee voor de volgende dag.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:43 schreef Blobje het volgende:
[..]
In mijn vorige wijk zat een klein keffertje die alle post verscheurde zodra ik het door de brievenbus stopte. Geen idee waarom die mensen niks deden, maar de post lezen hebben ze maanden niet kunnen doen. In de zomer liep dat beest wel eens buiten in de tuin agressief te wezen. Tjah, dan breng ik de post ook niet naar de brievenbus en nam ik het gewoon weer mee voor de volgende dag.
Ja die had ik gisteren ook brieven van de gemeente en was bijna net zoveel tijd bezig als met de hah!quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef gridjuh het volgende:
Jij kunt er dan gewoon niets aan doen. Hadden ze het goede labeltje er maar op moeten doenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren per abuis een tas post naar een verkeerd steunpunt gebracht. Ik werd gebeld of ik 1 tas op dat en dat adres gebracht had. Uhhh,...nee had ik niet.
Bleek dat ze er het verkeerde labeltje op gedaan hadden. Maar dat mens ging helemaal over de rooie tegen me
Ja, maar dat resulteerde er dus wel in dat ik alle steunopunten na kon gaan om die ene tas te zoeken. En dus pas behoorlijk laat klaar was met mijn eigen autobestelling. rekening gaat naar die andere kantquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij kunt er dan gewoon niets aan doen. Hadden ze het goede labeltje er maar op moeten doen
Succes, er zullen opstart problemen zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Herfstblad het volgende:
En volgende week start hier het autobedrijf.
Zulke onzin heb ik ook al eens meegemaakt, het duurde bij mij 1 1/2 jaar voor ik twaalf achterstallige uren kreeg uitbetaald!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:41 schreef VixenFromHell het volgende:
Vergeet ik nog bijna te melden dat ik eindelijk het geld ga krijgen waar ik al meer dan een jaar recht op had![]()
Verhaal was dus zo, september/oktober 2010 van tijdelijk naar vast contract gegaan, maar zaten 3 weken tussen.Wel gewoon gewerkt. In eerste instantie oktober dubbel betaald gekregen, waarna het loon onder het oude contract terug is gehaald. Alleen, toen bleef er ongeveer 50 euro over aan loon voor een maand, wat veel te weinig was (werk elke zaterdag ongeveer 4 uur). Dat klopte dus niet, al kwamen we er pas veel later achter dat dit kwam, omdat die uren bij het nieuwe contract op gezet hadden moeten worden. Was niet gebeurd, en die uren waren inmiddels niet meer terug te vinden. Een jaar lang heb ik daar achteraan gezeten, nu krijg ik eindelijk het geld. Samen een inschatting gemaakt van de uren en die krijg ik nu alsnog betaald. En 100000x excuses dat het nooit zo lang had mogen duren
Jij welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Iedereen alvast een goed weekend!
En flink oppassen maandag/dinsdag, er wordt flink wat ijzel en gladheid verwacht
Ik heb nu ''weekend'' tot volgende week vrijdagWas vandaag ook al vrij..
Graag!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jij welRuilen? Ik heb een ernstig geval van geen zin vandaag
Het viel mee, het was een heerlijk dagjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Graag!Maar is volgens mij een béétje te ver fietsen.. dus helaas..
Sterkte vandaag
Vitens zeker?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef Herfstblad het volgende:
Hier ook een prima dag. 1 x HAH en 4 tassen. Al waren het er eigenlijk 3. Snap ook niet waarom ze het in 4 gepakt hadden.
Had gister trouwens voor 1 huis 20(!) rekeningen van 1 bedrijf.
Wij zwemmen bij onze vestiging werkelijk in het personeel. Vandaag waren er af vijf die vroegen of ze bij ons team ook konden helpen. Nou nee, want we hadden al genoeg man aan het werk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:25 schreef HetBrabandertje het volgende:
Typisch is dat: sinds piek/dal is ingegaan hebben we opeens te maken met personeelstekort en heeft men moeite alles rond te krijgen. Vreemd genoeg is de nood zo'n beetje het hoogst op maandag, gevolgd door zaterdag. Zou zeggen dat er toch nog wel wat postbodes moeten zijn die hun contracturen moeten zien te vullen.
Verder wel een lekker dagje vandaag, al was die 2x HAH wel wat jammer.
ik kwam op een plaats waar de sneeuw nog bijna onaangeroerd was. Dus dat was lekker fietsenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al dat sneeuw/ijzel is nog steeds niet weg![]()
Ik moet steeds oppassen dat ik niet omval...
Vandaag vond ik het ... koud!
Hier gaat het autobedrijf ook volgende week van start, samen met Georoute en er verhuist een kantoor naar onze locatie. Alles tegelijkertijd. Recipe for disaster.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:38 schreef Herfstblad het volgende:
Hier gaan ze per volgende week ook met dat model werken dat aan de hand van de hoeveelheid post bepaald wordt hoelang je over je wijk mag doen. Ben benieuwd, want 2 uur met HAH is voor mij in elk geval niet haalbaar in mijn wijk.
En volgende week start hier het autobedrijf.
Opstartproblemen of complete chaos?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Succes, er zullen opstart problemen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |