De Gelderlander meldt dat waterleidingbedrijf Vitens per ongeluk 12.000 spookfacturen heeft verstuurd. De facturen zijn bij tweehonderd huishoudens terechtgekomen. Per huishouden zijn dat gemiddeld 60 stuks.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:39 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Exact
En hier gaat gelukkig alleen het Autobedrijf in. Alles tegelijk is helemaal erg.
Hm, misschien was dat het wel. Vermoedde al dat het een fout was overigens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
De Gelderlander meldt dat waterleidingbedrijf Vitens per ongeluk 12.000 spookfacturen heeft verstuurd. De facturen zijn bij tweehonderd huishoudens terechtgekomen. Per huishouden zijn dat gemiddeld 60 stuks.
Even bellen welke factuur de juiste is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
De Gelderlander meldt dat waterleidingbedrijf Vitens per ongeluk 12.000 spookfacturen heeft verstuurd. De facturen zijn bij tweehonderd huishoudens terechtgekomen. Per huishouden zijn dat gemiddeld 60 stuks.
toch 8 uur gewerktquote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:00 schreef Drassss het volgende:
Vandaag weer lekker van 6 tot 2 kunnen werken. Erg weinig post inderdaad, redelijke hoeveelheid in de rode bakken. Maar godsklere wat zaten daar veel fouten in!
Geen foto van de hond kunnen maken, omdat ik 2 andere wijken had..
sorteerders beginnen om 6 uur altijdquote:
Balen!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nou heeft het weer gesneeuwd..![]()
en dat zal vast niet allemaal weg zijn, dinsdag...
Jawel hoor, het gaat dooien de komende dagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, nou heeft het weer gesneeuwd..![]()
en dat zal vast niet allemaal weg zijn, dinsdag...
geen idee, maar zoiets zou niet moeten mogen. ik zou als ik jou was een dikke klacht indienen en je geld terugeisen ...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Hoi PostNL medewerkers,
Ik heb een bewaarservice voor 4 weken genomen, want vakantie en zulks. Kom ik vandaag thuis, zit m'n brievenbus stampvolTerwijl het om post gaat die door PostNL bezorgd wordt. Dat er één of twee stukken tussendoor glippen snap ik, maar zoveel? Hoe kan dit?
Ergens eind Maart. Mij werd bij de vergadering vertelt dat ik geen nieuwe kleding krijg omdat het op is en er pas in Maart kleding wordt geleverd met het PostNL logo.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:20 schreef Herfstblad het volgende:
Net toch maar even postkleding besteld. Ik ben benieuwd wanneer ik het krijg
Ah oke.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ergens eind Maart. Mij werd bij de vergadering vertelt dat ik geen nieuwe kleding krijg omdat het op is en er pas in Maart kleding wordt geleverd met het PostNL logo.
Zeker niet. Ik loop op daldagen 1 uur tot 1 1/2 uur, en op piekdagen 2 tot 3 uur afhankelijk van de hoeveelheid post bij de HaH. Is vrij normaal hoor, alle collega's die ik gesproken heb halen geregeld de tijden niet die er officieel voor staan. Het verschilt per vestiging of je die extra uren betaalt krijgt. Ik krijg ze niet niet in ieder geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Kaatjedezoveelste het volgende:
Mjah, ik heb ongeveer dezelfde hoeveelheden. 4 tot 5 tassen post op de piekdagen, hah prop ik er zoveel mogelijk tussen ( al lukt dat op dinsdag meestal niet, je kunt tenslotte maar tot zover door stouwen) en dan op de daldagen 2, soms zelfs maar 1.
Maar ik ben dus in elk geval niet de enige, gelukkig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |