abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108240482
Ned1 _O- sorry :P
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 21:14:59 #252
137949 Disana
pi_108240485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:12 schreef Ole het volgende:
Volgens mij gaat die opruimkenau er veel te rationeel mee om... Zag een keer een US versie, daar deden ze wekenlang over een kamer. Hielden ze veel meer rekening met de verzamelaar
Ach ja, je meet jezelf een grote bek aan en geeft jezelf een 'professionele' titel. Klaar ben je.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 februari 2012 @ 21:21:52 #253
22592 crew  Ole
pi_108240863
Ik zou haar slaan!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_108240890
Ze ken het allemaal niet meer aan :o
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 21:22:40 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_108240908
Ja inderdaad, het gaat veel te snel voor haar. Ik ga toch eens de US versie kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 februari 2012 @ 21:24:41 #256
22592 crew  Ole
pi_108241037
Nu is de kans groot dat het over een paar maanden weer vol staat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_108241085
Wel snel, opeens leeg daar. Nu zo houden.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 21:25:58 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_108241112
Misschien gaan ze in de laatste aflevering nog een keer kijken bij iedereen.
mijn oma woonde in precies zo een woning :D
niet zo tof doen
pi_108241150
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Misschien gaan ze in de laatste aflevering nog een keer kijken bij iedereen.
mijn oma woonde in precies zo een woning :D
Dat zou wel leuk zijn. Kijken of het echt werkt!
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2012 @ 21:30:23 #260
137949 Disana
pi_108241340
Volgende week alweer iemand die er niet zelf om heeft gevraagd.
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 07:43:23 #261
9859 crew  Karina
Woman
pi_108251087
quote:
Peter van der Vorst schiet uit zijn slof
Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 om 12:19
Peter van der Vorst wordt soms enorm driftig van de kandidaten in zijn tv-show Mijn Leven in Puin op RTL 4. Dat bekent de presentator in weekblad AD. Van der Vorst schiet in de tv-show mensen met een huis vol rommel te hulp. “Ik ben van mezelf ongeduldig. Al een paar keer ben ik uit mijn slof geschoten. Sommige deelnemers aarzelen en trekken onze bedoelingen steeds opnieuw in twijfel. Ze zeggen dan keer op keer dat we sensatiebelust zijn, maar dat is natuurlijk niet zo“, zweert hij.

De presentator wil alleen helpen als er een camera bij is, en dat vinden sommige kandidaten nog wel een drempel. “We moeten daarom vaak lang praten voordat we met het echte opruimen kunnen beginnen. Vele uren praten we, soms ook zonder de camera erbij. Natuurlijk ziet de hele wereld dan op televisie hoe je leeft, maar ik houd ze ook voor: wat vind je erger: dat dit zo doorgaat of dat je op televisie komt?”

Uiteindelijk krijgt Van der Vorst de mensen toch zo ver dat ze hun rommel aan meer dan een miljoen kijkers laten zien. “Ik vertel de kandidaten steevast dat het een unieke kans is, want zo grondig opruimen kan zonder deze hulp niet meer.”

Per kandidaat wordt vier dagen uitgetrokken om de boel op orde te krijgen. “We komen niet zomaar binnenstormen om de boel eens op zijn op te zetten. Dat zou sensatietelevisie worden.”

Mijn Leven in Puin is dinsdag om 20.30 uur te zien op RTL 4. Bron: Mediacourant
Ze doen er dus vier dagen over, wat ik best kort vind om een heel huis leeg te maken en er staat niet bij of er nog nahulp wordt geboden.
niet zo tof doen
  woensdag 22 februari 2012 @ 08:56:12 #262
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_108251771
quote:
Ze zeggen dan keer op keer dat we sensatiebelust zijn, maar dat is natuurlijk niet zo
Nee, tuuuuuuurlijk doe je het niet voor de kijkcijfers he? Je gaat voor de lol naar mensen met een vol huis en ruimt met alle plezier op :')

En die zelfbenoemde opruimcoach had ik al drie keer het huis uit geflikkerd...
Don't let my username fool you...
pi_108283495
Mooie donkere dochter had die verzamelvrouw ;-)
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:11:50 #264
119202 arise
mag ik even?
pi_108297200
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Blij toe te lezen dat mensen intensieve nazorg krijgen, tis alleen niet te hopen dat het van dezelfde psycholoog is die ze tijdens de uitzending zien... ik krijg zo'n jeuk van haar -O-
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was..
Haar aanpak bevalt mij totaal niet , je zal maar aan zo een type je verhaal kwijt moeten op de tv ... :+
Ze irriteert mij mateloos ... :X :X
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:14:51 #265
119202 arise
mag ik even?
pi_108297318
En die opruimcoach mag bij het oude vuil ,opgeruimd staat netjes :)
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 14:16:00 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108301836
Die Peter kan er ook wat van, irritant ventje. Vond ik hem bij dat gepest programma ook wel een beetje. Denkt dat hij zelf heel wat voorstelt.
Ze zetten mensen totaal voor schut, en simpelweg door de manier hoe ze ermee omgaan.
Het wordt nu zo'n veroordelend geheel. Ze bepalen teveel dat ze weten wat en wanneer iets goed is voor de persoon. En als klap op de vuurpeil, dreigen dat je weggaat, als het niet gaat hoe zij het willen.
Ze zijn daar dus eigenlijk voor zichzelf. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_108302086
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Peter kan er ook wat van, irritant ventje. Vond ik hem bij dat gepest programma ook wel een beetje. Denkt dat hij zelf heel wat voorstelt.
Ze zetten mensen totaal voor schut, en simpelweg door de manier hoe ze ermee omgaan.
Het wordt nu zo'n veroordelend geheel. Ze bepalen teveel dat ze weten wat en wanneer iets goed is voor de persoon. En als klap op de vuurpeil, dreigen dat je weggaat, als het niet gaat hoe zij het willen.
Ze zijn daar dus eigenlijk voor zichzelf. :+
Ja, da's toch wel heel duidelijk dat ze daar puur voor zichzelf zijn? Ze doen alsof ze die mensen willen helpen, maar ze willen alleen een tv-programma maken met zoveel mogelijk kijkcijfers, graag over de rug van anderen. Dus hoe harder mensen gaan schelden, des te beter het is voor de kijkcijfers... Een beetje mediageil, maar erg onzeker overkomend mannetje.
Daarbij heeft zo'n verandering tijd nodig. Gedrag verander je niet in een paar dagen, daar gaat maanden overheen en dan nog vervallen de meesten uiteindelijk weer in hun oude gedrag... Zoiets moet je ook niet te rigoureus in één keer willen doen lijkt me, maar beter in stapjes.
Don't let my username fool you...
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:09:13 #268
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108303648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 14:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, da's toch wel heel duidelijk dat ze daar puur voor zichzelf zijn? Ze doen alsof ze die mensen willen helpen, maar ze willen alleen een tv-programma maken met zoveel mogelijk kijkcijfers, graag over de rug van anderen. Dus hoe harder mensen gaan schelden, des te beter het is voor de kijkcijfers... Een beetje mediageil, maar erg onzeker overkomend mannetje.
Daarbij heeft zo'n verandering tijd nodig. Gedrag verander je niet in een paar dagen, daar gaat maanden overheen en dan nog vervallen de meesten uiteindelijk weer in hun oude gedrag... Zoiets moet je ook niet te rigoureus in één keer willen doen lijkt me, maar beter in stapjes.
Precies.
Ik heb de amerikaanse aflevering een paar keer gezien, maar daar gaat het veel beter.
Het principe is dat je mensen het niet moet opdringen, want ze moeten het gevoel hebben dat ze zelf de keuze gemaakt hebben. Ze moeten door het proces heen van loslaten, en niet alleen omdat het MOET en dan binnen de tijd die ervoor uitgetrokken is. Natuurlijk zal een enige druk zijn om iemand te overreden, maar het belangrijkste is, de persoon die de dwangmatigheid moet overwinnen.
Er zijn vaak oorzaken waarom men afglijdt, en dat is niet ineens weg omdat het huis opgeruimd is.
Die rommel is ook niet binnen 4 dagen ontstaan.
Ik zou het leuker vinden als ze meer oog hadden voor de mens achter de rommel.
Doe mij maar die amerikaanse versie, veel leuker om naar te kijken.
pi_108326510
50 keer dezelfde krant. Erg handig. Ze weet dat je PDF'jes van de Metro, Spits en De Pers ook gewoon kan downloaden?
pi_108327013
Die kranten toch elke keer weer... wat is dat voor onzin?
pi_108327790
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef hexje het volgende:
Vanaf dinsdag 17 januari op RTL 4 om half 9, wordt het weer smullen geblazen, deze keer geen klusser, echtgenoot met een uit de hand gelopen hobby of mensen met een gat in hun hand, maar verzamelaars *O*

[..]

[ afbeelding ]
Duh, ik woonde ooit een aantal jaar samen met iemand die een hobbie heeft, elke cent stak hij daarin, geen geld voor uitjes/vakanties e.d máár werkelijk elke cent (tot het limiet van zijn creditcards aan toe ) gaf hij uit aan zijn hobbies. Stoorde zich onwijs aan mijn normale spullen die in huis rondslingerden in zijn ogen maar was stekeblind voor het feit dat door zijn hobbie de verf en andere rotzooi door het hele huis lag en alles moest wijken voor zijn fantasiespel waarbij ook miniaturen, gebouwen en andere aanverwante rommel behoorden.

Dus dat dit programma niets te maken heeft met mensen die een gat in hun hand hebben klopt niet helemaal in mijn ogen.
pi_108328090

Dat lampje is zooooooooooooooooo irritant! Ik heb 'm wel 10 keer voorbij zien komen.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:37 #273
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_108339360
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Eminique het volgende:

[..]

Duh, ik woonde ooit een aantal jaar samen met iemand die een hobbie heeft, elke cent stak hij daarin, geen geld voor uitjes/vakanties e.d máár werkelijk elke cent (tot het limiet van zijn creditcards aan toe ) gaf hij uit aan zijn hobbies. Stoorde zich onwijs aan mijn normale spullen die in huis rondslingerden in zijn ogen maar was stekeblind voor het feit dat door zijn hobbie de verf en andere rotzooi door het hele huis lag en alles moest wijken voor zijn fantasiespel waarbij ook miniaturen, gebouwen en andere aanverwante rommel behoorden.

Dus dat dit programma niets te maken heeft met mensen die een gat in hun hand hebben klopt niet helemaal in mijn ogen.
Nee, niet per definitie. Het gaat in vaak over het niet kunnen loslaten/wegdoen van spullen, en blijkbaar soms zie je dan mensen veel kopen, maar dat zou geen probleem zijn als je ook snel weggooit.
Sommige aandoeningen gaan hand in hand met andere. Als je je spullen niet meer kan vinden, dan koop je maar nieuwe, of je wordt gelukkig van deals e.d.
Omdat ik de Amerikaanse serie gezien heb, weet ik dat, omdat er veel gedegen achtergrondinfo wordt gegeven en er is ook veel meer algemene uitleg. Het ontstaan en het verband, daar wordt meer aandacht aan besteed, niet allen het huis leeg krijgen.

[ Bericht 13% gewijzigd door ThunderBitch op 24-02-2012 11:36:47 ]
pi_108339963
Wat ik nooit begrijp dat deze mensen lege verpakkingen bewaren. Want die zie je in elke aflevering terugkomen. Daar kunnen ze toch niks mee?
  Moderator dinsdag 28 februari 2012 @ 09:26:40 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_108493700
Vanavond weer om half 10 :)
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')