Is Henry ingeschreven voor CL?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:11 schreef PunkAap het volgende:
Zeker Henry in de laatste minuut omhaal, eergisteren al met de hak gedaan.
Voor 1 CL wedstrijd dacht ik.quote:
Denk ook een overwinning (met moeite) voor Milan. Puur door het gebrek aan Europese topspelers bij Arsenal.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:42 schreef TheFatLady het volgende:
Denk dat het een gelijkwaardige wedstrijd gaat worden.
Toch verwacht ik dat Milan gaat winnen, 2-0.
Pato en Boateng zijn net terug van blessure en trainen sinds enkele dagen weer mee. Denk niet dat ze in de startende 11 zitten. Vooral bij Pato zou 't mij verbazen omdat hij (weer 'squote:Op woensdag 15 februari 2012 14:18 schreef Mercurial het volgende:
De opstellingen zijn nog wat vaag waardoor ik nog geen goede voorspelling kan doen. Spelen Pato en Boateng/El Shaarawy dan zie ik Milan meer kans maken dan Arsenal. Helemaal als Djourou speelt bij Arsenal. AOC kan het wel eens lastig gaan krijgen tegen Abate, die ook erg snel is.
Maar niet te mooi hopelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:17 schreef alors het volgende:
Zou echt mooi zijn als Henry hier een mooi afscheid kan krijgen
Ja.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zendt de NOS nu komende week ook nog uit?
Beter. Dat gejank elke keer afgelopen jaren was zo irritant,quote:
Van Halst heeft wel gelijk.quote:
Wacht effe, hier staat van niet: http://nos.nl/televisie/gids/2012-02-21/...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter. Dat gejank elke keer afgelopen jaren was zo irritant,
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:22 schreef Specularium het volgende:
Sterker nog, Jan van Halst heeft helemaal geen pet op.
Ron Jans is een baas.quote:
dat zekerquote:
quote:
vp is ook nog wat jaartjes jonger dan zlatanquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zlatan 15 goals in Italie, Persie 22 goals in Engeland. Makkelijke keuze.
Denk dat er wel meer kaartjes gaan vallenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef samuel94 het volgende:
dek dat van bomml deze edsttrijd weer een kaartje zal krijgen
ok manquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef samuel94 het volgende:
geel in de 1e enquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef samuel94 het volgende:
Dat ie dat volgend jaar niet doet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
geel in de 1e en
rode kaart in de 2e helft
van bommel sowiesoquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat er wel meer kaartjes gaan vallen
iksdee iksdeequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef samuel94 het volgende:
sorry voor de ontbrekende leters toetsenbord werkt niet goed meer xD
Denk dat er gene rode kaarten gaan vallen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ie dat volgend jaar niet doet.
UI's zijn voor watjes.quote:
quote:
xDxDxD tuurlijk geld groeit op me rug :pquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
iksdee iksdee
geen probleem man goeie toetsuhb0rd k0puh!
gr gr gr
pics?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef alors het volgende:
Die jonge Zlatan lijkt zo op een jongen uit mn klas he
quote:
ok sorry manquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xDxDxD tuurlijk geld groeit op me rug :p
proof itquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:29 schreef alors het volgende:
Die jonge Zlatan lijkt zo op een jongen uit mn klas he
Ja, want een toetsenbord kost minimaal 400 euro.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef samuel94 het volgende:
[..]
xDxDxD tuurlijk geld groeit op me rug :p
quote:
quote:
quote:
quote:
jammerquote:
nee nee laat maar zo, ik wil nog slapen vannacht.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef Nober het volgende:
Zal ik me uitkleden, dan is het toch nog interessant als de wedstrijd tegen blijkt te vallen....
En dan heb je het alleen nog maar over de taxirit naar de winkel toe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want een toetsenbord kost minimaal 400 euro.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef alors het volgende:
Zlatan had dus een grotere schwanz dan Jan
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zlatan lijkt op Jafar in de Wraak van Jafar.
Hehequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want een toetsenbord kost minimaal 400 euro.
Ze kunnen bij Ajax nu die doelpunten aanhalen van afg. weekend, is het weer wat recenter voor ze.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die goal tegen NAC wordt altijd genoemd
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze kunnen bij Ajax nu die doelpunten aanhalen van afg. weekend, is het weer wat recenter voor ze.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Doh, dit is het plaatje wat ik de vorige keer heb gemaakt.
XD geweldig gewoonquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Zlatan lijkt op Jafar in de Wraak van Jafar.
Milanquote:
<een Tweelingquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Doh, dit is het plaatje wat ik de vorige keer heb gemaakt.
Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Maar de vrouwtjes geilen op Zlatan... dát snap ik dus niet!
Typ het eens dan...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.
Check zlatan zijn neus als zijn L*l even groot is oefquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Maar de vrouwtjes geilen op Zlatan... dát snap ik dus niet!
Hij is niet knap, maar aantrekkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.
Italianen zijn toch halve wijfenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
Normaalgesproken vallen vrouwen toch massaal voor Italianen? En dan lees je hier dat ze voor Zlatan kiezen... wtf!?
Italianenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
Normaalgesproken vallen vrouwen toch massaal voor Italianen? En dan lees je hier dat ze voor Zlatan kiezen... wtf!?
Alsof ze moeten pratenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En moederskientjes maar het gaat om die taal?
Die taal? walgelijk Spaans is 1.000.000 keer mooierquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En moederskientjes maar het gaat om die taal?
Wilde net zeggen...Trekt ook een biertje open.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, lekker een Krombacher erbij gepakt
Hij zei het zelfs twee keerquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
Voetbal les van Barcelona, zei hij dat nou echt?![]()
Tripel Karmeliet hier. GO MILAN!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Zo, lekker een Krombacher erbij gepakt
Zei ie aan het begin ook alquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Have you seen my goggles?
OOHHHSEENOOOHHH
nos wtfquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:40 schreef Caland het volgende:
camera kan ze niet eens zienquote:
Nee jij geilt op Zlatan, dan was inmiddels wel duidelijk... niet Van Persie? (Lijkt mij logischer)quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik versta het toch niet. Spaans dan weer wel, maar Spanjaarden vind ik ook niets.
In italie volgens mij degemmidelde leeftijd van de ITALIAANSE voetballers is 28 jaar ofzo zijn allemaal oude kerels daarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seedorf, fijn zo'n speler die telkens het tempo eruit haaltHad Urby opgesteld, die speelt de laatste weken erg goed.
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee jij geilt op Zlatan, dan was inmiddels wel duidelijk... niet Van Persie? (Lijkt mij logischer)
Inter en Manchester United waren toch kampioen vorig seizoen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Quisho het volgende:
THE CHAMPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Littlerabbit had nog een foto van Seedorf....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.
Dat liedje tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Inter en Manchester United waren toch kampioen vorig seizoen?
Was idd baas tegen Barcelonaquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef -Willempie- het volgende:
Boateng gaat weer een bazengol maken
Maar toch lekkerding zeggen<? xDquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.
Vast een rare foto...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Littlerabbit had nog een foto van Seedorf....
Hopelijk na AC Milan-Arsenal want ik ga nu echt niet zappen voor die elfstedentocht!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef tech4u het volgende:
IT GIET OAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, maar geen lekker ding, lezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:45 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Maar toch lekkerding zeggen<? xD
Als 'ie maar stijf is en langer dan 5 minuten door kan gaan, toch?????quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, maar geen lekker ding, lezen
Doe even normaal...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Als 'ie maar stijf is en langer dan 5 minuten door kan gaan, toch?????
Wel als twee Nederlanders dat doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Belangerijkste moment van de wedstrijd de toss??
Hahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Als 'ie maar stijf is en langer dan 5 minuten door kan gaan, toch?????
Ja. Toen Seedorf voor het eerst de CL won, kon jij nog niet lopen...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Belangerijkste moment van de wedstrijd de toss??
Dan zijn ze een paar stukkies vergeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is groen gespoten, wist je dat?
Ja met blauwe en gele verf.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Rightquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Veld heeft aids.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is er met dat veld aan de hand
Nee, op niks eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat baseer jij na niet eens 2 min spel?
San Siro is ook Guiseppe Meazza.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef alors het volgende:
Hebben ze een zwarte cross gehouden op de zijkanten ofzo?
Ik zag hem naast gaan. Waar kijk jij? NOS of Sport1?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Zag hem zo in de kruising vliegen
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.quote:
Eurosport.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag hem naast gaan. Waar kijk jij? NOS of Sport1?
Geen Histor verf zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.
Je stream loopt achter.quote:
Oke thanksquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.
door vrieskou he..quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
veld is niet best, no shit sherlock.
Zaraquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef YazooW het volgende:
Wenger met z'n jas. Ben er nog steeds niet achter waar je zo'n jas kan kopen...
Arsenal.com/webshop ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef YazooW het volgende:
Persie ook.quote:
Het onderscheid maken is te moeilijk bij jouw postsquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd aan het trollen hoor
Valse voorspelling. Ban,.quote:
I know.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het onderscheid maken is te moeilijk bij jouw posts
Ik dacht even dat ie em was vergeten, zonet had ie em niet aan, maar gelukkig maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:51 schreef YazooW het volgende:
Wil hem wel eerst kunnen passen natuurlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook net te rekenen en toen dacht ik wtfquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
"Meer dan 20 jaar aan de top"
Hij brak in 1994 pas door
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Wil hem wel eerst kunnen passen natuurlijk...
Ziet er toch gewoon baas uit ofniet dan:Sjezus, is het een potloodventer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ziet er toch gewoon baas uit ofniet dan:Whahaha jullie noemen dat nog een jas? xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ziet er toch gewoon baas uit ofniet dan:Die jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
[..]
Ziet er toch gewoon baas uit ofniet dan:Tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Dan is het nog niet meer dan 20 jaar..quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zat ook net te rekenen en toen dacht ik wtf
Maar hij speelde al in 93 in Ajax 1 toch
quote:
[..]
Ziet er toch gewoon baas uit ofniet dan:Hoop dat het een Photoshop is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat weet ik, maar was gewn even mierenneukenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan is het nog niet meer dan 20 jaar..
Daar kun je zo'n longcat van maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |