Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Maar de vrouwtjes geilen op Zlatan... dát snap ik dus niet!
Typ het eens dan...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.
Check zlatan zijn neus als zijn L*l even groot is oefquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Maar de vrouwtjes geilen op Zlatan... dát snap ik dus niet!
Hij is niet knap, maar aantrekkelijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar hij heeft gewoon íets onbeschrijflijks wat hem heel sexy maakt.
Italianen zijn toch halve wijfenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
Normaalgesproken vallen vrouwen toch massaal voor Italianen? En dan lees je hier dat ze voor Zlatan kiezen... wtf!?
Italianenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Nober het volgende:
Normaalgesproken vallen vrouwen toch massaal voor Italianen? En dan lees je hier dat ze voor Zlatan kiezen... wtf!?
Alsof ze moeten pratenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En moederskientjes maar het gaat om die taal?
Die taal? walgelijk Spaans is 1.000.000 keer mooierquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En moederskientjes maar het gaat om die taal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |