Veld heeft aids.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf is er met dat veld aan de hand
Nee, op niks eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat baseer jij na niet eens 2 min spel?
San Siro is ook Guiseppe Meazza.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef alors het volgende:
Hebben ze een zwarte cross gehouden op de zijkanten ofzo?
Ik zag hem naast gaan. Waar kijk jij? NOS of Sport1?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Saekerhett het volgende:
Zag hem zo in de kruising vliegen
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.quote:
Eurosport.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zag hem naast gaan. Waar kijk jij? NOS of Sport1?
Geen Histor verf zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.
Je stream loopt achter.quote:
Oke thanksquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ik ben serieus hoor. Milan heeft dat onlangs groen gespoten om lelijke plekken weg te werken. Die twee stroken die daar in liggen zijn nieuw, dus die zijn niet gespoten.
door vrieskou he..quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
veld is niet best, no shit sherlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |