In italie volgens mij degemmidelde leeftijd van de ITALIAANSE voetballers is 28 jaar ofzo zijn allemaal oude kerels daarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Seedorf, fijn zo'n speler die telkens het tempo eruit haaltHad Urby opgesteld, die speelt de laatste weken erg goed.
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee jij geilt op Zlatan, dan was inmiddels wel duidelijk... niet Van Persie? (Lijkt mij logischer)
Inter en Manchester United waren toch kampioen vorig seizoen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Quisho het volgende:
THE CHAMPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOONSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Littlerabbit had nog een foto van Seedorf....quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.
Dat liedje tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Inter en Manchester United waren toch kampioen vorig seizoen?
Was idd baas tegen Barcelonaquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef -Willempie- het volgende:
Boateng gaat weer een bazengol maken
Maar toch lekkerding zeggen<? xDquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah van Persie vind ik niet leuk, Seedorf wel, maar dan omdat ik dat een hele leuke, sympathieke kerel vind, niet omdat het een lekker ding is.
Vast een rare foto...quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Littlerabbit had nog een foto van Seedorf....
Hopelijk na AC Milan-Arsenal want ik ga nu echt niet zappen voor die elfstedentocht!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:44 schreef tech4u het volgende:
IT GIET OAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, maar geen lekker ding, lezenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:45 schreef samuel94 het volgende:
[..]
Maar toch lekkerding zeggen<? xD
Als 'ie maar stijf is en langer dan 5 minuten door kan gaan, toch?????quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, maar geen lekker ding, lezen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |