Jordan & Baker - Explode?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ahahah ;P maar wie raadt wel liedje tudududu is krijgt een prijs
Ja ik ook wel. Snap niet waarom ze zich onlang geleend heeft voor die Madonna onzinquote:
een beetje verliefd?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ahahah ;P maar wie raadt wel liedje tudududu is krijgt een prijs
Ik denk er het mijne van.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sjors en dat gezeur rond die voogdij?
quote:
Money maken, iedereen dichtbij de mainstream selled out op een gegeven moment.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Snap niet waarom ze zich onlang geleend heeft voor die Madonna onzin
Best wel amazing.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:47 schreef .C het volgende:
[..]
Money maken, iedereen dichtbij de mainstream selled out op een gegeven moment.
[ afbeelding ]
Gewoon respect voor haar achtergrond op de Twitters!
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luisterquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een MIA UI altijd gehad, deze
Maar vond haar laaste album niet echt geweldig, misschien te weinig geluisterd
Kan verandering in gebracht worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch is kkwack geworden, het is niet eens dirty meer.
iddquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch is kkwack geworden, het is niet eens dirty meer.
Gayquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef .C het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luister.
Kom maar Dirty Dutch zetten bij mij thuis, gaan we daarna de scene schoonvegen onder de douche.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan verandering in gebracht worden.
Dirty Dutch was ook zwaar kut dit jaar. Laidback Luke en Knife Party waren de enige harde acts, terwijl die laatste niet eens house draaien.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
iddkut chuckie doet ook niks nuttigs meer en maakt een beetje ipad apps voor monnie
Sorry dat ik gevoelens heb.quote:
Harder onderdrukken tochhquote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch was ook zwaar kut dit jaar. Laidback Luke en Knife Party waren de enige harde acts, terwijl die laatste niet eens house draaien.
[..]
Sorry dat ik gevoelens heb.
Je moet nog verder terug gaan naar Galang enzoquote:Op maandag 6 februari 2012 23:49 schreef .C het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje emotioneel als ik Paper Planes luister.
LBL is eigenlijk altijd hard en knife party is gewoon pendulum hequote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef .C het volgende:
[..]
Dirty Dutch was ook zwaar kut dit jaar. Laidback Luke en Knife Party waren de enige harde acts, terwijl die laatste niet eens house draaien.
[..]
Sorry dat ik gevoelens heb.
Waar je nu wekelijks uithangt is natuurlijk super hoogstaand.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef Allure_ het volgende:
De tijden dat ik naar Nope Is Dope ging is ook alweer 43 jaar geleden. House
.
Galangquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet nog verder terug gaan naar Galang enzo
Jimmy.quote:
ik hoorde iets over ruzie in de clubquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef .C het volgende:
[..]
Waar je nu wekelijks uithangt is natuurlijk super hoogstaand.
Ja, twee gasten van Pendulum inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
LBL is eigenlijk altijd hard en knife party is gewoon pendulum hemaar in dnb is geen geld te verdienen dus gaan ze maar naar 'house'
Afgezakt naar de donkere krochten der ellende, jaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:53 schreef .C het volgende:
[..]
Waar je nu wekelijks uithangt is natuurlijk super hoogstaand.
hahahaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:55 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, twee gasten van Pendulum inderdaad.
Sowieso denken bij dit nummer dat het je eigen ringtone is, terwijl ik niet eens een ringtone heb.
Het voelt wel een beetje alsof ik je moet bevrijden, maar die rol bevalt me wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Afgezakt naar de donkere krochten der ellende, ja.
quote:
Ook niet voor het moet je een keer gezien hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vriendin van me die net in A'dam woont, wil daar met me naartoe.
Like, never omg omg.
Teveel referenties gehoord in foute rapnummersquote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Like, never omg omg.
Tof!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef .C het volgende:
[..]
Teveel referenties gehoord in foute rapnummers!
Zaterdag draait the man, the myth in Amsterdam:
[ afbeelding ]
Het staat me niet zo aan dat ik entree moet betalen. Krijg je al ruzie bij de ingangquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ook niet voor het moet je een keer gezien hebben?
Is wel geinig om een keer te doen. Alleen maar mooie mensen die interessant lopen te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Like, never omg omg.
Classic die fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betaal jij überhaupt wel eens voor iets?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het staat me niet zo aan dat ik entree moet betalen. Krijg je al ruzie bij de ingang.
Die gast is ook altijd lijp hequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:01 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha fuck, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef .C het volgende:
[..]
Betaal jij überhaupt wel eens voor iets?
Volgens mij is hij de laatste tijd wel wat rustiger geworden, is ook alweer over de 40 natuurlijk.quote:
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha fuck, ik moest hardop lachen.
Okay, zaterdag kwam ik hééél toevallig met al mijn geld weer thuis. Maar ik was gewoon vergeten om te trakteren. Meestal raak ik het gewoon kwijt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef .C het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.
Dat is wel ontzettend apart.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef .C het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.
Dat is wel ontzettend apart.
Gaf je een lapdance aan iemand?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet niet wat er mis met me is.
Je mist een leuke jongen in je leven, dat is er mis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet niet wat er mis met me is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Ahh pff ik moet echt iets luchtigs zien of doen of horenHeb koppijn gekregen van heel de dag met die uitnodiging bezig zijn en voel me toch al raar kut
tips of iets, verlos me
Modern Familyquote:
Jij weet me ook altijd te doorgronden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef .C het volgende:
[..]
Je mist een leuke jongen in je leven, dat is er mis.
Zou jij een lapdance van mij willen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaf je een lapdance aan iemand?
We hoeven alleen nog maar te meeten en dan komt alles goed, ik kan me niet voorstellen hoe rustgevend dat wel niet voor je moet zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet me ook altijd te doorgronden.
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet me ook altijd te doorgronden.
[..]
Zou jij een lapdance van mij willen?
Communityquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Zal Modern Family wel eens neerladen
Community inmiddels helemaal gezienwachten op de nieuwe eps
Ja, moet je echt doen, enorme feel good-serie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Zal Modern Family wel eens neerladen
Community inmiddels helemaal gezienwachten op de nieuwe eps
Ik denk dat je het niet kan vergelijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Voor degenen die zowel Comminuty als Modern Family kijken
Wat is beter?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.Uiteraard.
Ik ben bang voor zoveel liefde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef .C het volgende:
[..]
We hoeven alleen nog maar te meeten en dan komt alles goed, ik kan me niet voorstellen hoe rustgevend dat wel niet voor je moet zijn.
Ik vind Community. Is allemaal net iets intelligenter en er zitten ook verwijzingen in die je later pas door hebt. Plus de setting op een school is leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Voor degenen die zowel Comminuty als Modern Family kijken
Wat is beter?
Heb je zoveel leed gehad in je liefdesleven?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Ik ben bang voor zoveel liefde.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef .C het volgende:
[..]
Jammer dat ze zijn karakter hebben vermoord, hij was echt top als leraar.
Ik moest daar altijd echt hard om lachenquote:
Spartaanse boy die mug.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef RickoKun het volgende:
Lig nu in mn nest, ik hoor een mug langs mijn oor.
Oh godniet nu al! NIET NU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd nu kruipt ie alleen nog maar door roostersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef .C het volgende:
[..]
Jammer dat ze zijn karakter hebben vermoord, hij was echt top als leraar.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spartaanse boy die mug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!!!!
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even genieten van dit enthousiasme voordat je wordt verpletterd door de realiteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Allure_ het volgende:
OMG, jersey shore ep nog niet gekeken![]()
.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?Annie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij niet eens een keuze.
Is ie niet leuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zal even genieten van dit enthousiasme voordat je wordt verpletterd door de realiteit.
Omg haar tepels zou ik aaien met mijn fallus zodat zowel mijn penis als haar tepels hard wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant compositie, de lichtinval maakt deze foto zoveel beter.
Mwah als het clearobsc-ALISONquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant compositie, de lichtinval maakt deze foto zoveel beter.
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.
Ik ga altijd stuk om dit einde, bla blie bloe blie bla!
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.
Ik ga altijd stuk om dit einde, bla blie bloe blie bla!
sowieso is al die durex playshit crap en overpricedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat het zo lekker smaakt. Maar daarmee is alles dan ook gezegd. Het prikt en werkt niet.
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat het zo lekker smaakt. Maar daarmee is alles dan ook gezegd. Het prikt en werkt niet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Talentje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"
niet weerquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"
Ik heb daar een gifje van, het is één van mijn 1500 favorieten in Firefox.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt ook zo'n scene dat ze een trein nadoet, ze beschuldigen dan iemand (zal wel Jeff zijn) dat stukje is leuk
[..]
What is wrong with you people.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
die postsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Maar haar poenie is dus nog steeds te strak?
Of ze wordt gewoon niet nat genoeg van je, wat ik me goed kan voorstellen.
Wat praat jij vriendje. Iets met watermelon en pinhole en daarmee klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Heb je al eens aan partnerruil gedacht?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat praat jij vriendje. Iets met watermelon en pinhole en daarmee klaar.
Andere gaatje misschien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-postsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, sommige dingen gaan gewoon écht te ver.
Niet mijn community maatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef .C het volgende:
[..]
Heb je al eens aan partnerruil gedacht?
Graaf eens wat op eruitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-posts
lol freak, heb je dat serieus allemaal opgeslagen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-posts
Wat doe je dan allemaal op het spannend te houden?quote:
Ik had hem aangespoord om alles te verwijderen, ik ben te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef L0t.. het volgende:
Nee helaas, maar eigenlijk wel een goed idee
Jij krijgt een weekend ping verbod, want jij hebt zóveel chantage materiaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zie dat jou ook gewoon gebeuren. En toch houd ik van je.
IRL kun je je eigen mimiek gebruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef .C het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als je IRL kon communiceren met gifjes!
Dit klinkt als een bekentenis, terwijl je dat volgens mij nooit heb gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij krijgt een weekend ping verbod, want jij hebt zóveel chantage materiaal.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef .C het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als je IRL kon communiceren met gifjes!
Ik heb autisme, ik ken geen emoties.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
IRL kun je je eigen mimiek gebruiken
De fuckquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/02/sarkozy.html.
Die vraag is te agressief als openingszin, nu is ze weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mwoah als je dat geloofd, tis wel de president
Wat doe jij in het dagelijks leven Sinos?
[..]
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?Ik vind Britta echt fucking lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar hoofd.
Annie natuurlijk.![]()
slipping and slidingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:18 schreef Chai het volgende:
Morgen voor school naar Den Bosch. Ik kan gelukkig de auto lenen.
quote:
Nee hoor. Ik woon aan zo'n landweg waar niet gestrooid wordt, dus heb daar al goed mee geoefend en ben niet in de sloot gegleden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zijn hoofd jaen inmiddels weer aan het werk
Dan hebben je buren nog wat aan hun dagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen
kutwijfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben je buren nog wat aan hun dag
Klussende buren zijn altijd nog beter dan een buren die tot kwart voor 5 in de ochtend muziek draaien.quote:
Hey sexyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef .C het volgende:
Bovenstaande post neem ik terug, geen stijl natuurlijk.
Occasionalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[..]
Over sexy gesproken, hoe gaat het met de negerin?
I'm glad you're getting some.quote:
Haha awwwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef .C het volgende:
[..]
I'm glad you're getting some.
Al verwacht ik natuurlijk wel dat jullie over vijf jaar zijn getrouwd en een kindje hebben.
Jij toch, babyquote:
Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebbenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebben.
Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet als jij de negerin eens een nachtje mag lenen?
Wacht ff, welke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
What happened to the latina, Dqod?
Nee, wel een lookalikequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef .C het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezien.
Ja ooit heel lang geleden had ik wel een semi-"relatie" met een Mexicaanse ja, denk dat je daarop doelt? Maar om dat nou relatie te noemen. Het was slechts via msn ehquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet neit, dacht dat je ooit iets had met een Zuid-Amerikaanse.
Zo easy dit ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
Ik ben bang voor Jajong.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef .C het volgende:
[..]
Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurt?
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Wow, er wordt overal gewaarschuwd voor me. I'm bad.
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgenquote:
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten
Noem eens wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten
Ga maar weg.quote:
Ik vrees dat ze net weg is.quote:
Ja, ik ook, ben benieuwd of ik het wat vind. Hopelijk is het niet heel erg rock geörienteerd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef Dqod het volgende:
Nein, maar danke schon voor de informatie, dat ga ik in de gaten houden
Nu ff tijd voor koffie, miss tot later
Nee, gewoon altijd met gekanker komen en als ik dan vraag wat er specifiek is niets zeggen. heeft ze van dWc geleerd. Ja dWc, dit mag je ook posten in Fernandes. Ik krijg teveel aandacht daarquote:
Het gaat me niet om dWc maar wel om bepaalde opmerkingen van jou over mij die gewoon echt groep 8 niveau zijn. De rest boeit me weinig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon altijd met gekanker komen en als ik dan vraag wat er specifiek is niets zeggen. heeft ze van dWc geleerd. Ja dWc, dit mag je ook posten in Fernandes. Ik krijg teveel aandacht daar.
Wie biedt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Begin jij nu maar een catfight met iemand, ik ben GTST kijken.
Winderigheidquote:
zou ik raken?quote:
ja echt haar muziek is onmin kanker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef .C het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van haar!
Slechtste nummer dat ik ooit heb gehoord!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef .C het volgende:
[..]
Dat nieuwe nummer van haar!
Slechtste nummer dat ik ooit heb gehoord!
dus? ally is 28quote:
nickiquote:
jij vindt een nepasser niet erg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja echt haar muziek is onmin kanker.
maar dat lichaam jongen kk
quote:
maar wel met roze haar enzo? dan alsnog.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
en als ze niet famous was maar een random skank?
quote:Over pijpen doen de tienermeisjes gelukkig een stuk minder moeilijk. Slechts 9 procent geeft aan een vriendje niet oraal te verwennen, omdat zij hier geen kaas van hebben gegeten. Niet bekend is of die 91 procent het kwakje ook doorslikt.
het is me trouwens wel gelukt om die toulouse sound na te maken, maar ik had er een nieuwe plugin voor nodigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol die ziet er gewoon altijd terminaal uit man wtf is mis met hem
al was je 34 dushiquote:
quote:
welke dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
het is me trouwens wel gelukt om die toulouse sound na te maken, maar ik had er een nieuwe plugin voor nodig
Boeiend, net alsof het vrouwelijke orgasme bestaat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:03 schreef Lakitu het volgende:
1 op 3 tienermeisjes wil niet gelikt worden
Massive. moet je ook downen, kun je heel veel mee, zoek maar op op youtube.quote:
lol die heb ik maar ik snap niks behalve de presets :$ maar nicki gebruikt die niet hoor, wolfgang welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Massive. moet je ook downen, kun je heel veel mee, zoek maar op op youtube.
ik ben het al maar ik kan niet tegen kou vanwege mijn zwartheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ziek word. Nu al beetje een koortsig gevoel.
Het was niet grappig bedoeld, dus volgens mij ben je verliefd op mequote:
Dat zal je leren, een beetje het hele weekend lang feesten! Shame on you!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ziek word. Nu al beetje een koortsig gevoel.
denk het wel, want deze remake klinkt echt bijna 100%. jammer genoeg geen flp dus moest ik 'm zelf doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol die heb ik maar ik snap niks behalve de presets :$ maar nicki gebruikt die niet hoor, wolfgang wel
waarom alat die homo niet zien hoe hij die preset programmed ;s maar wel skills hoor zo van scratch dan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
denk het wel, want deze remake klinkt echt bijna 100%. jammer genoeg geen flp dus moest ik 'm zelf doen
ja daar kan ik dus ook niet tegen. of van die fags die zeggen ja 100 likes en ik geef je flp. nee doe gewoon nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
waarom alat die homo niet zien hoe hij die preset programmed ;s maar wel skills hoor zo van scratch dan doenof er is een preset die er op lijkt
Walgelijke insinuatiesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef .C het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, dus volgens mij ben je verliefd op me.
[..]
Dat zal je leren, een beetje het hele weekend lang feesten! Shame on you!
ja of sub4flp, word je ook altijd genaaidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus ook niet tegen. of van die fags die zeggen ja 100 likes en ik geef je flp. nee doe gewoon nu.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Een jongen waarmee ik de het tweede studiejaar in de studiegroep zat, zit sinds vorige week veel te geforceerd contact te zoeken. Ik walg van hem.
Dat is helaas een onderdeel van het vrijgezelle leven, een shitload aan vieze jongens die om je heen zwermen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Een jongen waarmee ik de het tweede studiejaar in de studiegroep zat, zit sinds vorige week veel te geforceerd contact te zoeken. Ik walg van hem.
Thug life als je single bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef .C het volgende:
[..]
Dat is helaas een onderdeel van het vrijgezelle leven, een shitload aan vieze jongens die om je heen zwermen.
oh shit denken alle meisjes die ik ken zo over mijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
deze man slaaptquote:
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.quote:
Mozy is vies genoeg om tien anderen te vervangen.quote:
Ik zoen niet met mensen waarvan ik walgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef .C het volgende:
[..]
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.
[..]
Mozy is vies genoeg om tien anderen te vervangen.
Qua zoenen zit ik op het randje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zoen niet met mensen waarvan ik walg. Ben je jaloers?
Heb nog met geen enkele andere jongen gezoend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef .C het volgende:
[..]
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.
wattanquote:
Haha, deze flirtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Yv. het volgende:
[..]
Heb nog met geen enkele andere jongen gezoend.
Misschien word jij de eerste op 5 days off.![]()
Maar dan heb je die love voor iedereen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef .C het volgende:
[..]
Haha, deze flirt!
Als we allebei aan de snoepjes zitten is dat natuurlijk een gesloten zaak :$.
En speciale love voor speciale personen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Yv. het volgende:
[..]
Maar dan heb je die love voor iedereen.
Personen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef .C het volgende:
[..]
En speciale love voor speciale personen.
Je wilt niet weten op wat voor feestjes zij komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:51 schreef Maisnon het volgende:
feecies komt eng in de buurt van feces. Desalniettemin, het klinkt als een tof feecie
Schelvisquote:
Inderdaad, zonder Wilfred stort alles als een kaartenhuis in elkaar. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef .C het volgende:
[..]
Schelvis.
Waar ik wel lijp van word is dat ik nog iedere week met mensen in discussie moet gaan om ze te overtuigen dat Genee de drijvende kracht achter het programma is.
Johan ''Bigger than life'' Boskampquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Wie is die bolle die altijd zo hard moet lachen?
haha kk, ik wilde serieus die zin zetten op wat je ook zou zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, zonder Wilfred stort alles als een kaartenhuis in elkaar. Maar dat geheel terzijde.
Johan(jan) Boskamp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Wie is die bolle die altijd zo hard moet lachen?
Dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:02 schreef .C het volgende:
[..]
haha kk, ik wilde serieus die zin zetten op wat je ook zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |