Nee hoor. Ik woon aan zo'n landweg waar niet gestrooid wordt, dus heb daar al goed mee geoefend en ben niet in de sloot gegleden.quote:

quote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen

quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zijn hoofd jaen inmiddels weer aan het werk

Dan hebben je buren nog wat aan hun dagquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:24 schreef Salatrel het volgende:
om 2 uur thuis komen van werk en om 8 uur weer wakker zijn omdat de bovenburen het nodig vonden om te gaan klussen

!
!

kutwijfquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan hebben je buren nog wat aan hun dag

Klussende buren zijn altijd nog beter dan een buren die tot kwart voor 5 in de ochtend muziek draaien.quote:

Hey sexyquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:05 schreef .C het volgende:
Bovenstaande post neem ik terug, geen stijl natuurlijk.

Occasionalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[..]
Over sexy gesproken, hoe gaat het met de negerin?

I'm glad you're getting some.quote:

Haha awwwquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef .C het volgende:
[..]
I'm glad you're getting some.
Al verwacht ik natuurlijk wel dat jullie over vijf jaar zijn getrouwd en een kindje hebben.

. Voor nu vind ik t wel goed zo
. Voor nu vind ik t wel goed zo 
Jij toch, babyquote:

Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebbenquote:
 .
.

quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moet de jongens al van haar afslaan, ik kan jouw concurrentie er niet ook nog eens bij hebben.

Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook niet als jij de negerin eens een nachtje mag lenen?
 .
.

Wacht ff, welke?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
What happened to the latina, Dqod?

Nee, wel een lookalikequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef .C het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb ik nooit een foto van haar gezien.

Ja ooit heel lang geleden had ik wel een semi-"relatie" met een Mexicaanse ja, denk dat je daarop doelt? Maar om dat nou relatie te noemen. Het was slechts via msn ehquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet neit, dacht dat je ooit iets had met een Zuid-Amerikaanse.

Zo easy dit ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
 .
.

Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:17 schreef Fascination het volgende:
Haha, die reactie van je in fernandes, Allure. Heel erg eens.
 ?
?

Ik ben bang voor Jajong.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:24 schreef .C het volgende:
[..]
Waarom haar in dit topic steunen en niet waar het gebeurt?

Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef Allure_ het volgende:
Wow, er wordt overal gewaarschuwd voor me. I'm bad.

'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgenquote:
 . Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.
. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.

Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.

quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Bepaalde' mensen proberen half FOK! tegen me te krijgen. Misschien kan er een subforum worden opgesteld, het 'huilhoekje'; voor alle gedupeerden van Ally's getreiter.

Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten

Noem eens wat dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent eerder zelf de dupe van je gezeik, dat wij je niet meer moeten

Ga maar weg.quote:
 !
!

Ik vrees dat ze net weg is.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |