sowieso is al die durex playshit crap en overpricedquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat het zo lekker smaakt. Maar daarmee is alles dan ook gezegd. Het prikt en werkt niet.
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, omdat het zo lekker smaakt. Maar daarmee is alles dan ook gezegd. Het prikt en werkt niet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Talentje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"
niet weerquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat ik las ipv deze post: "hey jongens hey ik wil jullie er even aan herinneren dat ik seks heb"
Ik heb daar een gifje van, het is één van mijn 1500 favorieten in Firefox.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt ook zo'n scene dat ze een trein nadoet, ze beschuldigen dan iemand (zal wel Jeff zijn) dat stukje is leuk
[..]
What is wrong with you people.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
die postsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Maar haar poenie is dus nog steeds te strak?
Of ze wordt gewoon niet nat genoeg van je, wat ik me goed kan voorstellen.
Wat praat jij vriendje. Iets met watermelon en pinhole en daarmee klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Heb je al eens aan partnerruil gedacht?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat praat jij vriendje. Iets met watermelon en pinhole en daarmee klaar.
Andere gaatje misschien.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef .C het volgende:
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-postsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:36 schreef .C het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, sommige dingen gaan gewoon écht te ver.
Niet mijn community maatje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef .C het volgende:
[..]
Heb je al eens aan partnerruil gedacht?
Graaf eens wat op eruitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-posts
lol freak, heb je dat serieus allemaal opgeslagen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ga dit weer even teruglezen in mijn mapje met legendarische FOK!-posts
Wat doe je dan allemaal op het spannend te houden?quote:
Ik had hem aangespoord om alles te verwijderen, ik ben te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef L0t.. het volgende:
Nee helaas, maar eigenlijk wel een goed idee
Jij krijgt een weekend ping verbod, want jij hebt zóveel chantage materiaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:43 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zie dat jou ook gewoon gebeuren. En toch houd ik van je.
IRL kun je je eigen mimiek gebruikenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef .C het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als je IRL kon communiceren met gifjes!
Dit klinkt als een bekentenis, terwijl je dat volgens mij nooit heb gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij krijgt een weekend ping verbod, want jij hebt zóveel chantage materiaal.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef .C het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als je IRL kon communiceren met gifjes!
Ik heb autisme, ik ken geen emoties.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
IRL kun je je eigen mimiek gebruiken
De fuckquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/02/sarkozy.html.
Die vraag is te agressief als openingszin, nu is ze weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mwoah als je dat geloofd, tis wel de president
Wat doe jij in het dagelijks leven Sinos?
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?Ik vind Britta echt fucking lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met haar hoofd.
Annie natuurlijk.![]()
slipping and slidingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:18 schreef Chai het volgende:
Morgen voor school naar Den Bosch. Ik kan gelukkig de auto lenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |