ik ben het al maar ik kan niet tegen kou vanwege mijn zwartheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ziek word. Nu al beetje een koortsig gevoel.
Het was niet grappig bedoeld, dus volgens mij ben je verliefd op mequote:
Dat zal je leren, een beetje het hele weekend lang feesten! Shame on you!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:08 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ziek word. Nu al beetje een koortsig gevoel.
denk het wel, want deze remake klinkt echt bijna 100%. jammer genoeg geen flp dus moest ik 'm zelf doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol die heb ik maar ik snap niks behalve de presets :$ maar nicki gebruikt die niet hoor, wolfgang wel
waarom alat die homo niet zien hoe hij die preset programmed ;s maar wel skills hoor zo van scratch dan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
denk het wel, want deze remake klinkt echt bijna 100%. jammer genoeg geen flp dus moest ik 'm zelf doen
ja daar kan ik dus ook niet tegen. of van die fags die zeggen ja 100 likes en ik geef je flp. nee doe gewoon nu.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
waarom alat die homo niet zien hoe hij die preset programmed ;s maar wel skills hoor zo van scratch dan doenof er is een preset die er op lijkt
Walgelijke insinuatiesquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:09 schreef .C het volgende:
[..]
Het was niet grappig bedoeld, dus volgens mij ben je verliefd op me.
[..]
Dat zal je leren, een beetje het hele weekend lang feesten! Shame on you!
ja of sub4flp, word je ook altijd genaaidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ja daar kan ik dus ook niet tegen. of van die fags die zeggen ja 100 likes en ik geef je flp. nee doe gewoon nu.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Een jongen waarmee ik de het tweede studiejaar in de studiegroep zat, zit sinds vorige week veel te geforceerd contact te zoeken. Ik walg van hem.
Dat is helaas een onderdeel van het vrijgezelle leven, een shitload aan vieze jongens die om je heen zwermen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Een jongen waarmee ik de het tweede studiejaar in de studiegroep zat, zit sinds vorige week veel te geforceerd contact te zoeken. Ik walg van hem.
Thug life als je single bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
Geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef .C het volgende:
[..]
Dat is helaas een onderdeel van het vrijgezelle leven, een shitload aan vieze jongens die om je heen zwermen.
oh shit denken alle meisjes die ik ken zo over mijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef Yv. het volgende:
deze man slaaptquote:
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.quote:
Mozy is vies genoeg om tien anderen te vervangen.quote:
Ik zoen niet met mensen waarvan ik walgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef .C het volgende:
[..]
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.
[..]
Mozy is vies genoeg om tien anderen te vervangen.
Qua zoenen zit ik op het randje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zoen niet met mensen waarvan ik walg. Ben je jaloers?
Heb nog met geen enkele andere jongen gezoend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:23 schreef .C het volgende:
[..]
Maar jij zoent er wel mee, om er vervolgens over te klagen.
wattanquote:
Haha, deze flirtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Yv. het volgende:
[..]
Heb nog met geen enkele andere jongen gezoend.
Misschien word jij de eerste op 5 days off.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |