Hahaha fuck, ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:02 schreef .C het volgende:
[..]
Betaal jij überhaupt wel eens voor iets?
Volgens mij is hij de laatste tijd wel wat rustiger geworden, is ook alweer over de 40 natuurlijk.quote:
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha fuck, ik moest hardop lachen.
Okay, zaterdag kwam ik hééél toevallig met al mijn geld weer thuis. Maar ik was gewoon vergeten om te trakteren. Meestal raak ik het gewoon kwijt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef .C het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.
Dat is wel ontzettend apart.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef .C het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat je een keer met meer geld thuiskwam dan je wegging.
Dat is wel ontzettend apart.
Gaf je een lapdance aan iemand?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet niet wat er mis met me is.
Je mist een leuke jongen in je leven, dat is er mis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet niet wat er mis met me is.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Maisnon het volgende:
Ahh pff ik moet echt iets luchtigs zien of doen of horenHeb koppijn gekregen van heel de dag met die uitnodiging bezig zijn en voel me toch al raar kut
tips of iets, verlos me
Modern Familyquote:
Jij weet me ook altijd te doorgronden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef .C het volgende:
[..]
Je mist een leuke jongen in je leven, dat is er mis.
Zou jij een lapdance van mij willen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaf je een lapdance aan iemand?
We hoeven alleen nog maar te meeten en dan komt alles goed, ik kan me niet voorstellen hoe rustgevend dat wel niet voor je moet zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet me ook altijd te doorgronden.
Wat een rare vraag.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij weet me ook altijd te doorgronden.
[..]
Zou jij een lapdance van mij willen?
Communityquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Zal Modern Family wel eens neerladen
Community inmiddels helemaal gezienwachten op de nieuwe eps
Ja, moet je echt doen, enorme feel good-serie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:11 schreef Maisnon het volgende:
Zal Modern Family wel eens neerladen
Community inmiddels helemaal gezienwachten op de nieuwe eps
Ik denk dat je het niet kan vergelijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Voor degenen die zowel Comminuty als Modern Family kijken
Wat is beter?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een rare vraag.Uiteraard.
Ik ben bang voor zoveel liefde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef .C het volgende:
[..]
We hoeven alleen nog maar te meeten en dan komt alles goed, ik kan me niet voorstellen hoe rustgevend dat wel niet voor je moet zijn.
Ik vind Community. Is allemaal net iets intelligenter en er zitten ook verwijzingen in die je later pas door hebt. Plus de setting op een school is leuk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Sinosappel het volgende:
Voor degenen die zowel Comminuty als Modern Family kijken
Wat is beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |