Heb je zoveel leed gehad in je liefdesleven?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Ik ben bang voor zoveel liefde.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef .C het volgende:
[..]
Jammer dat ze zijn karakter hebben vermoord, hij was echt top als leraar.
Ik moest daar altijd echt hard om lachenquote:
Spartaanse boy die mug.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef RickoKun het volgende:
Lig nu in mn nest, ik hoor een mug langs mijn oor.
Oh godniet nu al! NIET NU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd nu kruipt ie alleen nog maar door roostersquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:16 schreef .C het volgende:
[..]
Jammer dat ze zijn karakter hebben vermoord, hij was echt top als leraar.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spartaanse boy die mug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____!!!!
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even genieten van dit enthousiasme voordat je wordt verpletterd door de realiteit.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Allure_ het volgende:
OMG, jersey shore ep nog niet gekeken![]()
.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?Annie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay als je moest kiezen, Britta of Annie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij niet eens een keuze.
Is ie niet leuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef .C het volgende:
[..]
Ik zal even genieten van dit enthousiasme voordat je wordt verpletterd door de realiteit.
Omg haar tepels zou ik aaien met mijn fallus zodat zowel mijn penis als haar tepels hard wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant compositie, de lichtinval maakt deze foto zoveel beter.
Mwah als het clearobsc-ALISONquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant compositie, de lichtinval maakt deze foto zoveel beter.
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.
Ik ga altijd stuk om dit einde, bla blie bloe blie bla!
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de eerste 20 seconden.
Ik ga altijd stuk om dit einde, bla blie bloe blie bla!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |