SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!
[ Bericht 1% gewijzigd door msnk op 07-02-2012 18:09:50 ]AFC AJAX
zou eigen regel no1. moeten zijn.quote:
Hetzelfde als al die figuren die vinden dat het aan de Boer ligt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
zou eigen regel no1. moeten zijn.
Al die figuren hier die 'ik kijk dit seizoen niet meer'
Eens, al blijft het merkwaardig dat De Boer vorig seizoen iets logischere beslissingen nam dan nu. Maar het grote probleem vormen de Coronels, Henrichs.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde als al die figuren die vinden dat het aan de Boer ligt.
Of de figuren die niet in Cruijf geloven.
Ajax is mijn club, mijn ideaal.
Haha, naja mensen die nog in van Gaal willen geloven mag van mij. Mensen die in deze RvC of het achterlijke bestuur (sloppy slop) zijn stekeblind of erg zelf destructief.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.
http://nos.nl/video/338065-wesley-volgt-rodney-vanaf-de-bank.html
Mwah neem het met een korreltje zout...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.
http://nos.nl/video/338065-wesley-volgt-rodney-vanaf-de-bank.html
Hij is er inderdaad geboren, al speelde Wesley al bij Ajax toen Rodney nog een kleuter was dus dat zegt ook niet alles...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtzelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
is hetzelfde met Theo Jansen die is ook voor Vitesse en woont ook in Arnhem
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtzelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
is hetzelfde met Theo Jansen die is ook voor Vitesse en woont ook in Arnhem
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah neem het met een korreltje zout...
Ach als vd Vaart terug komt is er geen plek voor Sneijderquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerking niet zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden.
Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)
Ach kan me niet zo druk maken om randfiguren en ex-spelers. Leuk als ex toppers op latere leeftijd terugkomen maar het zal mij een zorg zijn wat Stekelenburg of Heitinga van de situatie denkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.
Dan ook nog met zijn gele kaarten, heeft ook niets met zijn Rod te maken.
Nogmaals, hij mag zijn voor wie hij wil maar er zijn wat dingen in het verleden geweest waarin dit pijn doet, toch een sterspeler van de club Ajax, en met alles wat er nu gebeurt is het een beetje extra jammer.
Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:23 schreef Tyron het volgende:
Het is toch logisch dat je als Nederlander de Eredivisie belangrijker vind als de PL?
Ga jij dan even naar het PL topic en kom nooit meer terug als je het toch niks aan vindt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.
"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.
Zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, zijn de beslissingen van de Boer niet altijd even goed te volgen. Het inbrengen van een geblesseerde Sulejmani bijvoorbeeld of Bulykin niet laten starten, of meer tijd gunnen. Ik vind niet dat het feit dat Frank bij Johan hoort hem automatisch van alles vrijpleit. Ik vind 'm de laatste maanden - als trainer - gewoon niet erg sterk bezig.
Bulykin zal misschien niet de best mee voetballende spits zijn en hij is uiteindelijk gehaald als pinch hitter, maar minder dan De Jong kan hij het niet doen. Die speelde gisteren echt matig (zoals het hele seizoen al) Dan kun je beter Bulykin erin zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.
Dat van Sulejamni vond ik ook raar.
En om op je laatste opmerking te komen, de Boer zit nu eigenlijk in een ongmogelijke en onvoorspelbare situatie. Ongeloofelijk veel geblesseerden en ook nog eens die bestuurlijke problemen.
Dan moet Frank maar eens een keer niet spelen zoals hij dat graag wil. Bovendien: heeft Bulykin ooit een hele wedstrijd of meerdere wedstrijden de kans gekregen? Nee. Hoe weet je dan dat hij niet mee kan voetballen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.
Ja Don Leo nam het goed op voor de Boer, met 7 jeugdspelers die het allemaal nog moeten leren op die leeftijd mag je niet verwachten dat er des ajax' gevoetbald wordt. Frank is wel koppig door vast te houden aan een ajax speelstijl, in een extreme situatie als deze kon er misschien beter voor een wat opportunistische speelstijl gekozen worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat van Sulejamni vond ik ook raar.
En om op je laatste opmerking te komen, de Boer zit nu eigenlijk in een ongmogelijke en onvoorspelbare situatie. Ongeloofelijk veel geblesseerden en ook nog eens die bestuurlijke problemen.
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet handig zijn als hij spelers die in de verdediging horen in de verdediging zet, voetballers die op het middenveld horen daar ook neer te planten en aanvallers ook in de aanval te zetten?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ja Don Leo nam het goed op voor de Boer, met 7 jeugdspelers die het allemaal nog moeten leren op die leeftijd mag je niet verwachten dat er des ajax' gevoetbald wordt. Frank is wel koppig door vast te houden aan een ajax speelstijl, in een extreme situatie als deze kon er misschien beter voor een wat opportunistische speelstijl gekozen worden.
Ja. Logische gedachte. De Jong is geen spits, etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet handig zijn als hij spelers die in de verdediging horen in de verdediging zet, voetballers die op het middenveld horen daar ook neer te planten en aanvallers ook in de aanval te zetten?
Je hoeft niet van systeem te veranderen.
Eens, al zou ik ten alle tijden Lodeiro of Serero ( voetballers die Ajax-voetbal kunnen spelen, het spel wat De Boer toch voor ogen heeft ) ipv Janssen opstellen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja. Logische gedachte. De Jong is geen spits, etc.
Ik opperde gisteren om 4-4-2 te gaan spelen met Mounir & Buly, met meer ruimte voor Theo op het middenveld. Maar dat is natuurlijk vloeken in de kerk, dat weet ik.![]()
Maar qua resultaat... Veel ploegen spelen niet graag tegen spitsen als Bulykin of El Ham... Kracht, kopkracht, snelheid én techniek.
Zolang niet 100% zeker is dat alles volgens Cruiff zal gaan en kamp Cruijff gewonnen heeft dan is dit zeker wel de hoofdreden om hem te behouden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.
Zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, zijn de beslissingen van de Boer niet altijd even goed te volgen. Het inbrengen van een geblesseerde Sulejmani bijvoorbeeld of Bulykin niet laten starten, of meer tijd gunnen. Ik vind niet dat het feit dat Frank bij Johan hoort hem automatisch van alles vrijpleit. Ik vind 'm de laatste maanden - als trainer - gewoon niet erg sterk bezig.
Moet je wel vleugelspelers hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, al zou ik ten alle tijden Lodeiro of Serero ( voetballers die Ajax-voetbal kunnen spelen, het spel wat De Boer toch voor ogen heeft ) ipv Janssen opstellen.
Maar idd, qua resultaat en verrassing zal 4-4-2 met zulk soort spitsen wél rendement opleveren.
Toch zou ik gewoon met 3 spitsen blijven voetballen. Huisstijl. Komt nog bij dat één van de redenen dat het in de aanval niet draait, linkspoot op links en rechtspoot op rechts mijns inziens, wel veranderd kan worden en het volgens mij een ander 'gezicht' wordt in de aanval.
Tsja, dat is waar. Ik acht Ozbiliz op links trouwens wel in staat om het veld iig breed te houden en er behoorlijk vaak langs te gaan om voor te geven. Rechts Lukoki.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Moet je wel vleugelspelers hebben![]()
Ik snap niet dat hij Ebecilio en Ozbiliz blijft proberen! Doe dan echte jeugdspelers daar heb je veel meer aan.
Ja, zie meer een voetballer met potentie bij Ozbiliz dan bij Ebecilio :/quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, dat is waar. Ik acht Ozbiliz op links trouwens wel in staat om het veld iig breed te houden en er behoorlijk vaak langs te gaan om voor te geven. Rechts Lukoki.
(Sorry dat ik je post even terugbreng tot één woord, maar het sprong eruit.quote:
Ozbiliz moet het lef van Ebecilio krijgen, maar dan zeg maar het lef om er langs te gaan. Tsja, beetje onhandige uitleg, maar je snapt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ja, zie meer een voetballer met potentie bij Ozbiliz dan bij Ebecilio :/
Al heeft hij ook last van het Ajax jeugd syndroom wat elke aanvallende speler van de afgelopen jaren niet weet wanneer hij moet stoppen of afspelen en veel te vaak het te mooi wil doen.
Dan snap je dus niet waar Cruyff en het technische hart aan werken. Op deze manier spelen is een stukje cultuur wat gewoon bij Ajax past.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
(Sorry dat ik je post even terugbreng tot één woord, maar het sprong eruit.)
Als je nu eens van 4-4-2 of 4-5-1 je huisstijl maar en daar de Champions League mee wint? Zouden er klachten zijn? Ik denk het niet.
4-4-3 met de punt-slagroomtaart-vol-in-in-je-mik. Het lijkt [knetterende vloek] wel een religie...
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
(Sorry dat ik je post even terugbreng tot één woord, maar het sprong eruit.)
Als je nu eens van 4-4-2 of 4-5-1 je huisstijl maar en daar de Champions League mee wint? Zouden er klachten zijn? Ik denk het niet.
4-4-3 met de punt-slagroomtaart-vol-in-in-je-mik. Het lijkt [knetterende vloek] wel een religie...
Ik blijf erbij dat Siem de Jong op die positie ook kan renderen. Een spits zoals Pantelic (zoals Siggy kan worden maar dan beter) werkte erg goed met de Jong.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dan hebben we nog 2 aanvallende middenvelders. Continu in beweging moeten zij zijn, aanspeelbaar zijn, afspeelmogelijkheden bieden ( zij natuurlijk niet alleen, maar voor hun posities is dat wel heel belangrijk ) en combineren. Daarbij, een geniale steekpass is nooit weg. Geen probleem voor voetballers als Lodeiro, Eriksen, Serero en Aissati.
Ik snap dat Frank ook snakt naar het einde van deze slechte, doch bijzonder sensationele soap. Frank is een prima trainer - in potentie. Het is logisch dat hij fouten maakt. Hij komt er wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Zolang niet 100% zeker is dat alles volgens Cruiff zal gaan en kamp Cruijff gewonnen heeft dan is dit zeker wel de hoofdreden om hem te behouden.
Hij is niet sterk bezig, maakt onlogische beslissingen maar het gaat nu niet meer om Ajax 1 alles gaat nu om morgenochtend (straks dan) en vrijdag, want als je nu Frank ontslaat speel je hun juist in de kaart. Zij zullen namelijk zeggen dat Frank en dus het technisch hart niet voldoet (zie ontslaan frank) en dan kan je er geheid van uitgaan dat er een Van Gaal adept komt.
Frank is voor het overgrote publiek heilig op dit moment en dus steunt met Frank (geloof me als Frank zou zeggen ik ben kamp Van Gaal, zou een grote stroom van het publiek zijn mening delen , want het grote deel komt nooit op de toekomst, weten niet wat er al die jaren heeft afgespeelt die komen niet verder dan het eindstation Ajax 1.
Misschien een beetje flauw en sci-fi, maar deze twee spelers zouden samen een superwinger maken. Jammer dat de technologie nog niet binnen bereik is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz moet het lef van Ebecilio krijgen, maar dan zeg maar het lef om er langs te gaan. Tsja, beetje onhandige uitleg, maar je snapt me.
Ozbiliz op links wordt een sensatie. Mark my words. Op links voelt het als linksbenige een stuk natuurlijker aan en zal hij denk ik wél het lef tonen wat nodig is. Volgens mij mankeert dat alleen bij Ozbiliz, voor het grootste gedeelte dan.
Dat snap ik precies. Het is echter aan de Boer om korte termijn beslissingen te nemen die leiden tot 3 punten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan snap je dus niet waar Cruyff en het technische hart aan werken. Op deze manier spelen is een stukje cultuur wat gewoon bij Ajax past.
in het plan cruijff staat juist letterlijk 'er is geen ajax systeem'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan snap je dus niet waar Cruyff en het technische hart aan werken. Op deze manier spelen is een stukje cultuur wat gewoon bij Ajax past.
Goed idee! We zetten er gewoon nóg een mannetje bij en gaan met 12 spelers spelenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Een Ajax keeper moet kunnen mee voetballenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed idee! We zetten er gewoon nóg een mannetje bij en gaan met 12 spelers spelen
Het lef van Ebicilio?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz moet het lef van Ebecilio krijgen, maar dan zeg maar het lef om er langs te gaan. Tsja, beetje onhandige uitleg, maar je snapt me.
Ozbiliz op links wordt een sensatie. Mark my words. Op links voelt het als linksbenige een stuk natuurlijker aan en zal hij denk ik wél het lef tonen wat nodig is. Volgens mij mankeert dat alleen bij Ozbiliz, voor het grootste gedeelte dan.
Cruijff.quote:Hoger beroep: Ajax mag Van Gaal en Sturkenboom niet aanstellen
Het gerechtshof Amsterdam heeft bepaald dat de Raad van Commissarissen van Ajax Louis van Gaal en Martin Sturkenboom niet mag aanstellen. Dat is de bepaalduitkomst van het hoger beroep.
Het conflict bij Ajax ontstond nadat vier van de vijf leden van de Raad van Commissarissen besloten dat ze Louis van Gaal en Martin Sturkenboom als directeur wilden aanstellen. Het vijfde lid, Johan Cruijff, wist daar niet van en stond er niet achter. Hij stapte naar de rechter, maar die bepaalde in december dat de aanstellingen rechtsgeldig waren. Wel werden ze toen opgeschort om de aandeelhoudersvergadering de kans te geven zich uit te spreken over de Raad van Commissarissen. Daarop ging Cruijff in beroep.
De commissarissen hebben volgens de uitspraak van de rechter onaanvaardbaar gehandeld door achter de rug van Cruijff te handelen:
“Door Cruijff bewust bij de besluitvorming over de benoemingen van Van Gaal en Sturkenboom buiten spel te zetten, hebben de andere commissarissen in de ogen van het hof onaanvaardbaar gehandeld.”
Ook vindt het hof dat de vergadering van 16 november, waarbij Cruijff niet aanwezig was en de aanstellingen besproken werden, op een te korte termijn gecommuniceerd is. Bovendien stonden de benoemingen niet op de agenda, wat het vermoeden voedt dat de vier het vooropgezette plan hadden om zonder medeweten van Cruijff de directeuren aan te stellen.
quote:- verbiedt Ten Have c.s. aan de voorgenomen besluiten van 16 en/of 25 november 2011 tot benoeming van Van Gaal en Sturken-boom tot statutair directeur enige (verdere) uitvoering te ge-ven, op straffe van verbeurte aan Cruijff van een dwangsom van ¤ 25.000,- voor iedere overtreding van het verbod, waarbij, ingeval van voortdurende overtreding, iedere dag, een deel van een dag genomen voor het geheel, waarop de overtreding voort-duurt wordt aangemerkt als een afzonderlijke overtreding, tot een maximum van ¤ 500.000,--;
Zo, misschien bestuurlijk eindelijk opnieuw beginnen!twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 10:08:26Klap in gezich van Ten Have en consorten die vrijdag tijdens BAVA worden weggestuurd of eer aan zichzelf zullen houden #Ajax reageer retweet
Gewoon nog ad interim dacht ik, aangesteld door Slop en van der Aat.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is vanaf nu Sturkenboom geen directeur meer?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk!!!
En nou tempo maken ermee, meteen Cruijff de leiding geven en de club weer opbouwen.
Ja. Maar dan kan hij nog wel als adviseur dienenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
Welke rattentuig zal er nu weer komen? Als de RVC weg moet, dan moet Cruijff ook weg.
Nee want Cruijff is heilig man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
Welke rattentuig zal er nu weer komen? Als de RVC weg moet, dan moet Cruijff ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |