abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2012 @ 22:55:14 #1
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107697229
0s.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat spuisels over de relletjes met cruijff en co
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef msnk het volgende:
O+ AFC Ajax O+
Ook in barre tijden steunen we ons cluppie *)

De OP kun je HIER vinden!

[ Bericht 1% gewijzigd door msnk op 07-02-2012 18:09:50 ]
AFC AJAX
pi_107697415
quote:
Ook in barre tijden steunen we ons cluppie *)
:Y
  maandag 6 februari 2012 @ 22:59:40 #3
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107697448
Wtf, wist niet eens dat dat in de OP was toegevoegd :') :P
AFC AJAX
  maandag 6 februari 2012 @ 22:59:54 #4
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107697457
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef Tyron het volgende:

[..]

:Y
zou eigen regel no1. moeten zijn.
Al die figuren hier die 'ik kijk dit seizoen niet meer'
So confused when you're lost in the groove
pi_107697564
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:

[..]

zou eigen regel no1. moeten zijn.
Al die figuren hier die 'ik kijk dit seizoen niet meer'
Hetzelfde als al die figuren die vinden dat het aan de Boer ligt. :')
Of de figuren die niet in Cruijf geloven. :')

Ajax is mijn club, mijn ideaal. ^)
pi_107697670
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:

[..]

Eens, al blijft het merkwaardig dat De Boer vorig seizoen iets logischere beslissingen nam dan nu. Maar het grote probleem vormen de Coronels, Henrichs.

_O_ Cruijff moet en zal overwinnen _O_
pi_107697726
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.

http://nos.nl/video/338065-wesley-volgt-rodney-vanaf-de-bank.html
  maandag 6 februari 2012 @ 23:10:24 #8
334746 The_Groove
pi_107697908
quote:

[..]

Haha, naja mensen die nog in van Gaal willen geloven mag van mij. Mensen die in deze RvC of het achterlijke bestuur (sloppy slop) zijn stekeblind of erg zelf destructief.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:11:31 #9
366656 Steff_meister
er is er maar een van ;)
pi_107697953
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.

hij kwam zelf ook uit Utrecht ;) zelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
is hetzelfde met Theo Jansen die is ook voor Vitesse en woont ook in Arnhem
pi_107697975
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

Mwah neem het met een korreltje zout...
  maandag 6 februari 2012 @ 23:14:20 #11
334746 The_Groove
pi_107698087
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:

[..]

hij kwam zelf ook uit Utrecht ;) zelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
Hij is er inderdaad geboren, al speelde Wesley al bij Ajax toen Rodney nog een kleuter was dus dat zegt ook niet alles...
pi_107698124
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

Mwah neem het met een korreltje zout...
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
pi_107698185
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

[..]

Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
Ach als vd Vaart terug komt is er geen plek voor Sneijder

:P

Al vind ik Sneijder wel beter..
  maandag 6 februari 2012 @ 23:17:15 #14
334746 The_Groove
pi_107698204
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

[..]

Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)
pi_107698229
quote:

[..]

En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden. :')
pi_107698408
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef Nober het volgende:

[..]

En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden. :')
Ik snap deze opmerking niet zo. :')

Je mag toch zelf bepalen of je de lokale amateurvereniging support en belangrijk vindt of een club als Ajax?
pi_107698470
Het is toch logisch dat je als Nederlander de Eredivisie belangrijker vind als de PL? :')
pi_107698512
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)
Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.

Dan ook nog met zijn gele kaarten, heeft ook niets met zijn Rod te maken.

Nogmaals, hij mag zijn voor wie hij wil maar er zijn wat dingen in het verleden geweest waarin dit pijn doet, toch een sterspeler van de club Ajax, en met alles wat er nu gebeurt is het een beetje extra jammer.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:29:41 #19
334746 The_Groove
pi_107698720
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.

Dan ook nog met zijn gele kaarten, heeft ook niets met zijn Rod te maken.

Nogmaals, hij mag zijn voor wie hij wil maar er zijn wat dingen in het verleden geweest waarin dit pijn doet, toch een sterspeler van de club Ajax, en met alles wat er nu gebeurt is het een beetje extra jammer.
Ach kan me niet zo druk maken om randfiguren en ex-spelers. Leuk als ex toppers op latere leeftijd terugkomen maar het zal mij een zorg zijn wat Stekelenburg of Heitinga van de situatie denkt.
pi_107698819
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:23 schreef Tyron het volgende:
Het is toch logisch dat je als Nederlander de Eredivisie belangrijker vind als de PL? :')
Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.
pi_107698967
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.
Ga jij dan even naar het PL topic en kom nooit meer terug als je het toch niks aan vindt. :)

:W
  maandag 6 februari 2012 @ 23:56:53 #22
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107699771
quote:

[..]

"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.

Zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, zijn de beslissingen van de Boer niet altijd even goed te volgen. Het inbrengen van een geblesseerde Sulejmani bijvoorbeeld of Bulykin niet laten starten, of meer tijd gunnen. Ik vind niet dat het feit dat Frank bij Johan hoort hem automatisch van alles vrijpleit. Ik vind 'm de laatste maanden - als trainer - gewoon niet erg sterk bezig.
Look behind you! It's your ass!
pi_107700372
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.

Zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, zijn de beslissingen van de Boer niet altijd even goed te volgen. Het inbrengen van een geblesseerde Sulejmani bijvoorbeeld of Bulykin niet laten starten, of meer tijd gunnen. Ik vind niet dat het feit dat Frank bij Johan hoort hem automatisch van alles vrijpleit. Ik vind 'm de laatste maanden - als trainer - gewoon niet erg sterk bezig.
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.

Dat van Sulejamni vond ik ook raar.

En om op je laatste opmerking te komen, de Boer zit nu eigenlijk in een ongmogelijke en onvoorspelbare situatie. Ongeloofelijk veel geblesseerden en ook nog eens die bestuurlijke problemen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:19:05 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107700490
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:

[..]

Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.

En om op je laatste opmerking te komen, de Boer zit nu eigenlijk in een ongmogelijke en onvoorspelbare situatie. Ongeloofelijk veel geblesseerden en ook nog eens die bestuurlijke problemen.
Bulykin zal misschien niet de best mee voetballende spits zijn en hij is uiteindelijk gehaald als pinch hitter, maar minder dan De Jong kan hij het niet doen. Die speelde gisteren echt matig (zoals het hele seizoen al) Dan kun je beter Bulykin erin zetten.
Die heeft in ieder geval nog een eigenschap die ze bij Ajax missen op het moment. Namelijk scoren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:20:46 #25
302138 HuffTheTalbot
pi_107700551
quote:

[..]

Dan moet Frank maar eens een keer niet spelen zoals hij dat graag wil. Bovendien: heeft Bulykin ooit een hele wedstrijd of meerdere wedstrijden de kans gekregen? Nee. Hoe weet je dan dat hij niet mee kan voetballen?
pi_107700577
quote:

[..]

Ja Don Leo nam het goed op voor de Boer, met 7 jeugdspelers die het allemaal nog moeten leren op die leeftijd mag je niet verwachten dat er des ajax' gevoetbald wordt. Frank is wel koppig door vast te houden aan een ajax speelstijl, in een extreme situatie als deze kon er misschien beter voor een wat opportunistische speelstijl gekozen worden.
pi_107700639
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:21 schreef davihaa het volgende:

[..]

Ja Don Leo nam het goed op voor de Boer, met 7 jeugdspelers die het allemaal nog moeten leren op die leeftijd mag je niet verwachten dat er des ajax' gevoetbald wordt. Frank is wel koppig door vast te houden aan een ajax speelstijl, in een extreme situatie als deze kon er misschien beter voor een wat opportunistische speelstijl gekozen worden.
Het kan aan mij liggen, maar zou het niet handig zijn als hij spelers die in de verdediging horen in de verdediging zet, voetballers die op het middenveld horen daar ook neer te planten en aanvallers ook in de aanval te zetten?
Je hoeft niet van systeem te veranderen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:25:22 #28
302138 HuffTheTalbot
pi_107700714
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:23 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het kan aan mij liggen, maar zou het niet handig zijn als hij spelers die in de verdediging horen in de verdediging zet, voetballers die op het middenveld horen daar ook neer te planten en aanvallers ook in de aanval te zetten?
Je hoeft niet van systeem te veranderen.
Ja. Logische gedachte. De Jong is geen spits, etc.

Ik opperde gisteren om 4-4-2 te gaan spelen met Mounir & Buly, met meer ruimte voor Theo op het middenveld. Maar dat is natuurlijk vloeken in de kerk, dat weet ik. :)

Maar qua resultaat... Veel ploegen spelen niet graag tegen spitsen als Bulykin of El Ham... Kracht, kopkracht, snelheid én techniek. ^O^

(En waarom vasthouden aan vleugelspelers die er niks van bakken?)
pi_107700847
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ja. Logische gedachte. De Jong is geen spits, etc.

Ik opperde gisteren om 4-4-2 te gaan spelen met Mounir & Buly, met meer ruimte voor Theo op het middenveld. Maar dat is natuurlijk vloeken in de kerk, dat weet ik. :)

Maar qua resultaat... Veel ploegen spelen niet graag tegen spitsen als Bulykin of El Ham... Kracht, kopkracht, snelheid én techniek. ^O^
Eens, al zou ik ten alle tijden Lodeiro of Serero ( voetballers die Ajax-voetbal kunnen spelen, het spel wat De Boer toch voor ogen heeft ) ipv Janssen opstellen.
Maar idd, qua resultaat en verrassing zal 4-4-2 met zulk soort spitsen wél rendement opleveren.
Toch zou ik gewoon met 3 spitsen blijven voetballen. Huisstijl. Komt nog bij dat één van de redenen dat het in de aanval niet draait, linkspoot op links en rechtspoot op rechts mijns inziens, wel veranderd kan worden en het volgens mij een ander 'gezicht' wordt in de aanval.
pi_107701021
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Zolang niet 100% zeker is dat alles volgens Cruiff zal gaan en kamp Cruijff gewonnen heeft dan is dit zeker wel de hoofdreden om hem te behouden.

Hij is niet sterk bezig, maakt onlogische beslissingen maar het gaat nu niet meer om Ajax 1 alles gaat nu om morgenochtend (straks dan) en vrijdag, want als je nu Frank ontslaat speel je hun juist in de kaart. Zij zullen namelijk zeggen dat Frank en dus het technisch hart niet voldoet (zie ontslaan frank) en dan kan je er geheid van uitgaan dat er een Van Gaal adept komt.

Frank is voor het overgrote publiek heilig op dit moment en dus steunt met Frank (geloof me als Frank zou zeggen ik ben kamp Van Gaal, zou een grote stroom van het publiek zijn mening delen , want het grote deel komt nooit op de toekomst, weten niet wat er al die jaren heeft afgespeelt die komen niet verder dan het eindstation Ajax 1.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:35:57 #31
334746 The_Groove
pi_107701034
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Eens, al zou ik ten alle tijden Lodeiro of Serero ( voetballers die Ajax-voetbal kunnen spelen, het spel wat De Boer toch voor ogen heeft ) ipv Janssen opstellen.
Maar idd, qua resultaat en verrassing zal 4-4-2 met zulk soort spitsen wél rendement opleveren.
Toch zou ik gewoon met 3 spitsen blijven voetballen. Huisstijl. Komt nog bij dat één van de redenen dat het in de aanval niet draait, linkspoot op links en rechtspoot op rechts mijns inziens, wel veranderd kan worden en het volgens mij een ander 'gezicht' wordt in de aanval.
Moet je wel vleugelspelers hebben :(
Ik snap niet dat hij Ebecilio en Ozbiliz blijft proberen! Doe dan echte jeugdspelers daar heb je veel meer aan.
pi_107701099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Moet je wel vleugelspelers hebben :(
Ik snap niet dat hij Ebecilio en Ozbiliz blijft proberen! Doe dan echte jeugdspelers daar heb je veel meer aan.
Tsja, dat is waar. Ik acht Ozbiliz op links trouwens wel in staat om het veld iig breed te houden en er behoorlijk vaak langs te gaan om voor te geven. Rechts Lukoki.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:39:42 #33
334746 The_Groove
pi_107701153
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:37 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tsja, dat is waar. Ik acht Ozbiliz op links trouwens wel in staat om het veld iig breed te houden en er behoorlijk vaak langs te gaan om voor te geven. Rechts Lukoki.
Ja, zie meer een voetballer met potentie bij Ozbiliz dan bij Ebecilio :/
Al heeft hij ook last van het Ajax jeugd syndroom wat elke aanvallende speler van de afgelopen jaren niet weet wanneer hij moet stoppen of afspelen en veel te vaak het te mooi wil doen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:41:42 #34
302138 HuffTheTalbot
pi_107701195
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Huisstijl
(Sorry dat ik je post even terugbreng tot één woord, maar het sprong eruit. :) )

Als je nu eens van 4-4-2 of 4-5-1 je huisstijl maar en daar de Champions League mee wint? Zouden er klachten zijn? Ik denk het niet.

4-4-3 met de punt-slagroomtaart-vol-in-in-je-mik. Het lijkt [knetterende vloek] wel een religie... :|W
pi_107701208
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:39 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Ja, zie meer een voetballer met potentie bij Ozbiliz dan bij Ebecilio :/
Al heeft hij ook last van het Ajax jeugd syndroom wat elke aanvallende speler van de afgelopen jaren niet weet wanneer hij moet stoppen of afspelen en veel te vaak het te mooi wil doen.
Ozbiliz moet het lef van Ebecilio krijgen, maar dan zeg maar het lef om er langs te gaan. Tsja, beetje onhandige uitleg, maar je snapt me.
Ozbiliz op links wordt een sensatie. Mark my words. Op links voelt het als linksbenige een stuk natuurlijker aan en zal hij denk ik wél het lef tonen wat nodig is. Volgens mij mankeert dat alleen bij Ozbiliz, voor het grootste gedeelte dan.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 00:42:29 #36
334746 The_Groove
pi_107701219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

(Sorry dat ik je post even terugbreng tot één woord, maar het sprong eruit. :) )

Als je nu eens van 4-4-2 of 4-5-1 je huisstijl maar en daar de Champions League mee wint? Zouden er klachten zijn? Ik denk het niet.

4-4-3 met de punt-slagroomtaart-vol-in-in-je-mik. Het lijkt [knetterende vloek] wel een religie... :|W
Dan snap je dus niet waar Cruyff en het technische hart aan werken. Op deze manier spelen is een stukje cultuur wat gewoon bij Ajax past.
pi_107701309
quote:

[..]

Excuses aanvaard.
Ik zou er zeker moeite mee hebben. Voor mij hoort Ajax ten alle tijden met 3 spitsen te voetballen.

Het is niet voor niets dat je dan in elke linie een speler hebt staan op de plek waar ze hóren te staan.
Immers, een veld bestaat uit drie delen per linie, uitgezonderd de doelman die vanzelfsprekend maar uit één deel bestaat.
Op een voetbalveld heb je de linkerkant, het midden én de rechterkant. Bij de verdedigingslinie heb je dus een linkerblok, een middenblok en een rechterblok. Linkerverdediger vanzelfsprekend in het linkerblok, de rechterverdediger in het rechterblok en de twee centrale verdedigers in het middenblok.

De bedoeling is dat één van de twee centrale verdedigers geregeld inschuift om een man-meer-situatie te creeeren en om te combineren. De centrale verdediger moet er dus komen en er niet al staan.
Je hebt verder nog de CVM, de man voor de verdediging, die bv. ruimte moet maken voor de mee opkomende centrale verdediger maar hij moet ook steeds aanspeelbaar zijn. Niet voor niets is dit een centrale positie die zowel vooruit als achteruit moet denken. Achteruit denken om uiteindelijk vooruit te voetballen. Net dat kleine tikje naar achteren en het-zij-gaan-voor-de-opkomende centrale verdediger.
Dan hebben we nog 2 aanvallende middenvelders. Continu in beweging moeten zij zijn, aanspeelbaar zijn, afspeelmogelijkheden bieden ( zij natuurlijk niet alleen, maar voor hun posities is dat wel heel belangrijk ) en combineren. Daarbij, een geniale steekpass is nooit weg. Geen probleem voor voetballers als Lodeiro, Eriksen, Serero en Aissati.
De rechts- en linksbuiten moeten hun acties maken buitenom en de bal voorgeven of combineren met één van de middenvelders en vervolgens zélf diep gaan.

[ Bericht 43% gewijzigd door Contador_The_Best op 07-02-2012 01:01:58 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:05:30 #38
334746 The_Groove
pi_107701687
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:46 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Dan hebben we nog 2 aanvallende middenvelders. Continu in beweging moeten zij zijn, aanspeelbaar zijn, afspeelmogelijkheden bieden ( zij natuurlijk niet alleen, maar voor hun posities is dat wel heel belangrijk ) en combineren. Daarbij, een geniale steekpass is nooit weg. Geen probleem voor voetballers als Lodeiro, Eriksen, Serero en Aissati.
Ik blijf erbij dat Siem de Jong op die positie ook kan renderen. Een spits zoals Pantelic (zoals Siggy kan worden maar dan beter) werkte erg goed met de Jong.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:05:38 #39
302138 HuffTheTalbot
pi_107701689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:35 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:

[..]

Zolang niet 100% zeker is dat alles volgens Cruiff zal gaan en kamp Cruijff gewonnen heeft dan is dit zeker wel de hoofdreden om hem te behouden.

Hij is niet sterk bezig, maakt onlogische beslissingen maar het gaat nu niet meer om Ajax 1 alles gaat nu om morgenochtend (straks dan) en vrijdag, want als je nu Frank ontslaat speel je hun juist in de kaart. Zij zullen namelijk zeggen dat Frank en dus het technisch hart niet voldoet (zie ontslaan frank) en dan kan je er geheid van uitgaan dat er een Van Gaal adept komt.

Frank is voor het overgrote publiek heilig op dit moment en dus steunt met Frank (geloof me als Frank zou zeggen ik ben kamp Van Gaal, zou een grote stroom van het publiek zijn mening delen , want het grote deel komt nooit op de toekomst, weten niet wat er al die jaren heeft afgespeelt die komen niet verder dan het eindstation Ajax 1.
Ik snap dat Frank ook snakt naar het einde van deze slechte, doch bijzonder sensationele soap. Frank is een prima trainer - in potentie. Het is logisch dat hij fouten maakt. Hij komt er wel.

Eenzelfde fanatisme bespeur ik enkel bij Alex Pastoor. Ik denk dat hij en Frank over een jaar of tien de Hiddink, van Gaal en Advocaat van het Nederlands voetbal zijn. De volgende generatie.

(O, en als Frank zou zeggen: ik ben voor Ten Have, dan zou het publiek nog steeds voor Johan zijn hoor. En ze zouden Frank "een beetje dom" vinden. ;) )
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:11:13 #40
302138 HuffTheTalbot
pi_107701774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ozbiliz moet het lef van Ebecilio krijgen, maar dan zeg maar het lef om er langs te gaan. Tsja, beetje onhandige uitleg, maar je snapt me.
Ozbiliz op links wordt een sensatie. Mark my words. Op links voelt het als linksbenige een stuk natuurlijker aan en zal hij denk ik wél het lef tonen wat nodig is. Volgens mij mankeert dat alleen bij Ozbiliz, voor het grootste gedeelte dan.
Misschien een beetje flauw en sci-fi, maar deze twee spelers zouden samen een superwinger maken. Jammer dat de technologie nog niet binnen bereik is. *;
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:12:14 #41
302138 HuffTheTalbot
pi_107701788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Dan snap je dus niet waar Cruyff en het technische hart aan werken. Op deze manier spelen is een stukje cultuur wat gewoon bij Ajax past.
Dat snap ik precies. Het is echter aan de Boer om korte termijn beslissingen te nemen die leiden tot 3 punten.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:28:14 #42
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_107703435
Goedemogen jongens! Wat denken we ervan vandaag? Ik denk zelf dat de rechter het overlaat aan de AV van vrijdag
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  dinsdag 7 februari 2012 @ 08:37:14 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107703534
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef The_Groove het volgende:

[..]

in het plan cruijff staat juist letterlijk 'er is geen ajax systeem'
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_107703883
quote:
Goed idee! We zetten er gewoon nóg een mannetje bij en gaan met 12 spelers spelen :Y
pi_107704006
Vond het ook wel erg pijnlijk eruit zien, dat gejuich van Snijder bij de nos.
is gewoon een vieze jood :D

Nothing to see here, carry on
pi_107704166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 09:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Goed idee! We zetten er gewoon nóg een mannetje bij en gaan met 12 spelers spelen :Y
Een Ajax keeper moet kunnen mee voetballen
pi_107704169
Vandaag de dag der dagen jongens. Het einde van de wereld of het begin van de lente?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:53:17 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107704801
whoehoe nog 7 minuten voordat de fax der faxen verstuurd wordt.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:56:36 #49
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107704878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 00:42 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het lef van Ebicilio?

Heb je naar Kyle lopen kijken ofzo?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 09:57:28 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107704898
het lef van ebicilio:

"waar HAALT die gast het lef vandaan om 30 meter over te schieten!!11111" :( }:|.

Zoiets? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_107705109
Ajax1.nl @ajax1nl
Van Gaal en Sturkenboom worden dus NIET aangesteld. Cruijff wint rechtzaak tegen Ajax. #ajax

quote:
Ajax Life @ajaxlife
Uitspraak hoger beroep: verbod op uitvoering voorgenomen besluiten tot benoeming van Van Gaal en Sturkenboom. http://bit.ly/zzLgqi

quote:
Ajax1.nl @ajax1nl
Verbod op uitvoering voorgenomen besluiten tot benoeming van Van Gaal en Sturkenboom - http://tinyurl.com/744boce #Ajax

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:06:39 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107705127
Een gedicht over Maanvis
pi_107705133
JAAAAAAA
pi_107705135
quote:
Hoger beroep: Ajax mag Van Gaal en Sturkenboom niet aanstellen

Het gerechtshof Amsterdam heeft bepaald dat de Raad van Commissarissen van Ajax Louis van Gaal en Martin Sturkenboom niet mag aanstellen. Dat is de bepaalduitkomst van het hoger beroep.

Het conflict bij Ajax ontstond nadat vier van de vijf leden van de Raad van Commissarissen besloten dat ze Louis van Gaal en Martin Sturkenboom als directeur wilden aanstellen. Het vijfde lid, Johan Cruijff, wist daar niet van en stond er niet achter. Hij stapte naar de rechter, maar die bepaalde in december dat de aanstellingen rechtsgeldig waren. Wel werden ze toen opgeschort om de aandeelhoudersvergadering de kans te geven zich uit te spreken over de Raad van Commissarissen. Daarop ging Cruijff in beroep.

De commissarissen hebben volgens de uitspraak van de rechter onaanvaardbaar gehandeld door achter de rug van Cruijff te handelen:

“Door Cruijff bewust bij de besluitvorming over de benoemingen van Van Gaal en Sturkenboom buiten spel te zetten, hebben de andere commissarissen in de ogen van het hof onaanvaardbaar gehandeld.”

Ook vindt het hof dat de vergadering van 16 november, waarbij Cruijff niet aanwezig was en de aanstellingen besproken werden, op een te korte termijn gecommuniceerd is. Bovendien stonden de benoemingen niet op de agenda, wat het vermoeden voedt dat de vier het vooropgezette plan hadden om zonder medeweten van Cruijff de directeuren aan te stellen.
Cruijff. _O_
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:08:24 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107705167
En hier de gedetailleerde uitspraak.
http://zoeken.rechtspraak(...)=BV3011&u_ljn=BV3011
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:08:41 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107705171
Eindelijk!!!

En nou tempo maken ermee, meteen Cruijff de leiding geven en de club weer opbouwen *O*.
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:09:17 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107705182
quote:
- verbiedt Ten Have c.s. aan de voorgenomen besluiten van 16 en/of 25 november 2011 tot benoeming van Van Gaal en Sturken-boom tot statutair directeur enige (verdere) uitvoering te ge-ven, op straffe van verbeurte aan Cruijff van een dwangsom van ¤ 25.000,- voor iedere overtreding van het verbod, waarbij, ingeval van voortdurende overtreding, iedere dag, een deel van een dag genomen voor het geheel, waarop de overtreding voort-duurt wordt aangemerkt als een afzonderlijke overtreding, tot een maximum van ¤ 500.000,--;
Een gedicht over Maanvis
pi_107705185
Eindelijk weer wat goed nieuws!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:10:02 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107705195
Dus als ik het goed begrijp is vanaf nu Sturkenboom geen directeur meer?
Een gedicht over Maanvis
pi_107705212
adieu Schurkenboom.

Laat dat hele rattentuig nou oprotten.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:10:59 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_107705216
MikeVerweij twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 10:08:26 Klap in gezich van Ten Have en consorten die vrijdag tijdens BAVA worden weggestuurd of eer aan zichzelf zullen houden #Ajax reageer retweet
Zo, misschien bestuurlijk eindelijk opnieuw beginnen!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:11:52 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_107705243
Alleen al nooit meer die kutkop van een Ten have zien is puur winning :').
Get woke, go broke!
pi_107705324
*O* *O* *O*
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_107705334
Jammer -O-
pi_107705345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is vanaf nu Sturkenboom geen directeur meer?
Gewoon nog ad interim dacht ik, aangesteld door Slop en van der Aat.
pi_107705480
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:08 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk!!!

En nou tempo maken ermee, meteen Cruijff de leiding geven en de club weer opbouwen *O*.
:Y Ik ben blij :D
pi_107705528
Welke rattentuig zal er nu weer komen? Als de RVC weg moet, dan moet Cruijff ook weg.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_107705561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
Welke rattentuig zal er nu weer komen? Als de RVC weg moet, dan moet Cruijff ook weg.
Ja. Maar dan kan hij nog wel als adviseur dienen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107705563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Muto het volgende:
Nee want Cruijff is heilig man.
pi_107705573
hmm, die dwangsom zint me niet... ze zouden toch niet....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_107705622
v Gaal betaald de dwangsom wel, max 500k :D

betekend dit trouwens dat die vieze sturkenboom gelijk zn werkzaamheden moet staken?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107705623
En Danny Blind?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:28:28 #73
344250 75020
ik weet niet beter
pi_107705629
Verdomme dit is nog eens goed nieuws zeg.
Sturkenboom pak je spullen en laat je smerige porem nooit meer in Amsterdam zien. :r
pi_107705659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:28 schreef Mylene het volgende:
En Danny Blind?
Die zal wel mogen blijven, zit al jaren in Amsterdam gratis geld te vergaren. :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 10:31:40 #75
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_107705695
GODSAMME YES GOED NIEUWS! :D
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')