SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in barre tijden steunen we ons cluppiequote:
De OP kun je HIER vinden!
[ Bericht 1% gewijzigd door msnk op 07-02-2012 18:09:50 ]AFC AJAX
zou eigen regel no1. moeten zijn.quote:
Hetzelfde als al die figuren die vinden dat het aan de Boer ligt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
zou eigen regel no1. moeten zijn.
Al die figuren hier die 'ik kijk dit seizoen niet meer'
Eens, al blijft het merkwaardig dat De Boer vorig seizoen iets logischere beslissingen nam dan nu. Maar het grote probleem vormen de Coronels, Henrichs.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hetzelfde als al die figuren die vinden dat het aan de Boer ligt.
Of de figuren die niet in Cruijf geloven.
Ajax is mijn club, mijn ideaal.
Haha, naja mensen die nog in van Gaal willen geloven mag van mij. Mensen die in deze RvC of het achterlijke bestuur (sloppy slop) zijn stekeblind of erg zelf destructief.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.
http://nos.nl/video/338065-wesley-volgt-rodney-vanaf-de-bank.html
Mwah neem het met een korreltje zout...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Nou deze Sneijder hoeven we ook niet meer te zien, pure brood voetballer , Had geen hol met zijn broertje te maken, hij is gewoon voor de plaatselijk fc. Was al eerder bekend alleen hadden we toch nog wat hoop na gedane uitspraken maar tevergeefs.
http://nos.nl/video/338065-wesley-volgt-rodney-vanaf-de-bank.html
Hij is er inderdaad geboren, al speelde Wesley al bij Ajax toen Rodney nog een kleuter was dus dat zegt ook niet alles...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtzelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
is hetzelfde met Theo Jansen die is ook voor Vitesse en woont ook in Arnhem
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Steff_meister het volgende:
[..]
hij kwam zelf ook uit Utrechtzelf toen ie bij Ajax voetbalde woonde ie er al,
is hetzelfde met Theo Jansen die is ook voor Vitesse en woont ook in Arnhem
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah neem het met een korreltje zout...
Ach als vd Vaart terug komt is er geen plek voor Sneijderquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)quote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
[..]
Weet ik en doe ik ook, alleen je begrijpt dat Wes in zijn verleden toch wel meer liet over komen een echte Ajacied te zien, maar als je zo voor Utrecht juicht dan doe je niet zulke uitspraken over de aartsrivaal, het doet gewoon een beetje pijn als je iemand opmerking 'juich zeker voor Utrecht vriend' hoort zeggen, denk dat hij het liefst 'helemaal niets in Amsterdam' wilde schreeuwen was het niet dat de camera crew ernaast zat, gewoon jammer.
En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerking niet zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En hetzelfde als al die figuren die de Mickey Mouse competitie belangrijk vinden.
Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind dat Wesley best een 'weak spot' voor Utrecht mag hebben, neemt niet weg dat hij ook van Ajax houd. Gisteren even voor Utrecht kiest omdat z'n kleine broertje er nu speelt, ik snap dat echt wel. Als mijn broertje bij Feyenoord zou spelen zou ik ook voor hem juichen als hij van Ajax wint (en het toch heel jammer vinden dat Ajax verliest)
Ach kan me niet zo druk maken om randfiguren en ex-spelers. Leuk als ex toppers op latere leeftijd terugkomen maar het zal mij een zorg zijn wat Stekelenburg of Heitinga van de situatie denkt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Er zit alleen wel echt een verschil in emotie dan hoor wanneer een Duplan scoort, laatst staan 2x. Komop je kan toch wel verschillen in emotie zien, de 2 doelpunten gaat hij tekeer als iemand tekeer gaat als zijn club scoort (zie vanaf 7:08), en als je dat filmpje op de nos afkeek kwam er ergens een moment ' juich zeker voor utrecht vriend' zegt (zie vanaf 7:18 ) dat zijn gewoon momenten waarin je het echt ziet ,zelfs een blinde kan dat horen aan de manier waarop.
Dan ook nog met zijn gele kaarten, heeft ook niets met zijn Rod te maken.
Nogmaals, hij mag zijn voor wie hij wil maar er zijn wat dingen in het verleden geweest waarin dit pijn doet, toch een sterspeler van de club Ajax, en met alles wat er nu gebeurt is het een beetje extra jammer.
Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:23 schreef Tyron het volgende:
Het is toch logisch dat je als Nederlander de Eredivisie belangrijker vind als de PL?
Ga jij dan even naar het PL topic en kom nooit meer terug als je het toch niks aan vindt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja voor jou kennelijk wel, binnenkort gaan ze weer een jas krijgen tegen Man. United, wel zo handig met dit weer.
"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
"Het" (ik neem aan dat je de algehele malaise bedoelt) ligt niet aan de Boer natuurlijk, maar hij is wél verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste team. Hij wordt beoordeelt als trainer. In welk kamp hij zit en wie er gelijk heeft doet daarbij voor mij niet ter zake.
Zoals eerder in dit topic werd opgemerkt, zijn de beslissingen van de Boer niet altijd even goed te volgen. Het inbrengen van een geblesseerde Sulejmani bijvoorbeeld of Bulykin niet laten starten, of meer tijd gunnen. Ik vind niet dat het feit dat Frank bij Johan hoort hem automatisch van alles vrijpleit. Ik vind 'm de laatste maanden - als trainer - gewoon niet erg sterk bezig.
Bulykin zal misschien niet de best mee voetballende spits zijn en hij is uiteindelijk gehaald als pinch hitter, maar minder dan De Jong kan hij het niet doen. Die speelde gisteren echt matig (zoals het hele seizoen al) Dan kun je beter Bulykin erin zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.
Dat van Sulejamni vond ik ook raar.
En om op je laatste opmerking te komen, de Boer zit nu eigenlijk in een ongmogelijke en onvoorspelbare situatie. Ongeloofelijk veel geblesseerden en ook nog eens die bestuurlijke problemen.
Dan moet Frank maar eens een keer niet spelen zoals hij dat graag wil. Bovendien: heeft Bulykin ooit een hele wedstrijd of meerdere wedstrijden de kans gekregen? Nee. Hoe weet je dan dat hij niet mee kan voetballen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geloof me, als je Bulykin 90 min laat spelen, kan je net zo goed met 10 man spelen. Die man kan niet 90 minuten lang mee voetballen en druk zetten zoals Frank wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |