Een vriendin die ik doordeweeks niet zie.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs met een vriendin?
[..]
Hangt er van af hoe druk ik ben. Als ik me verveel, heb ik wel ineens behoefte.
[..]
Ik wacht vol spanning af.
Als je eenmaal de goede plekken weet is geil krijgen niet heel erg moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet hoor. Dan denk ik: "Hoe ga ik hemelsnaam binnen nu en 5 minuten bloedgeil woorden".
Het lukt altijd.
Nee spreid je krachtquote:
Go your gangquote:
Zonder zou ik het niet heel veel vaker doen denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat scheelt wel denk ik, die seks.
Haha, wel herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt er van af hoe druk ik ben. Als ik me verveel, heb ik wel ineens behoefte.
Gewoon opsparen en haar verdrinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een vriendin die ik doordeweeks niet zie.
Ik word geil door naar pinda te kijken als ze geil is.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je eenmaal de goede plekken weet is geil krijgen niet heel erg moeilijk.
Ik ben een meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach met een vrouw erbij is dat toch geen probleem joh.
Het gaat om het idee.quote:
En ik ben chronisch geilquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word geil door naar pinda te kijken als ze geil is.
Daar heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon opsparen en haar verdrinken.
Huh? Niet met mij dan..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee.
Ik ruik een verhaal....quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee.
Vooral omdat ik mij eigenlijk nooit verveel.. ik heb wel 300 andere dingen die ik nog wil doen elke keer. Ik heb nergens eigenlijk meer tijd voor.quote:
Opsparen en dan haperen. Too much pressure.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ruik een verhaal....
Vertel...
Ik wist het alweerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Het was een frustrerend weekend toentertijd.
Nee, aan mij geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb iets minder dan een kwart joint over van afgelopen weekend, maar eigenlijk ben ik even blow-moe. Toch oproken?
Hoi nieuw meisje in dit topic.quote:
Meisje is heel lesbisch.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi nieuw meisje in dit topic.
Heb je al een vriendje?
ik ben de reincarnatie van elizabeth bathoryquote:
Die ken ik niet, dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben de reincarnatie van elizabeth bathory
nee, die heb ik nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi nieuw meisje in dit topic.
Heb je al een vriendje?
ben daar iets te autistisch voor.. wel een 1 op 1 meeterquote:
Er is altijd wat met ze bezet, lesbisch, ze moeten me niet, ze wonen in het buitenland.quote:
Zou jij hier zomaar posten als single & hetero vrouw zijnde?quote:
dat doet mij pijnquote:
nawwwquote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd wat met ze bezet, lesbisch, ze moeten me niet, ze wonen in het buitenland.
Ik heb het opgegeven met FOK!sters.
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zou jij hier zomaar posten als single & hetero vrouw zijnde?
Touché.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
wanneer gaan wij eens daten dan, joysaquote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vannacht jouw bed toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wanneer gaan wij eens daten dan, joysa
Arme jongens hier.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd wat met ze bezet, lesbisch, ze moeten me niet, ze wonen in het buitenland.
ik lig voor je klaar schatjequote:
hmm lekker tomaatjequote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik lig voor je klaar schatje
Het was vooral het derde meestal.quote:
Hongaarse seriemoordenaar van adel.quote:
Ja, het is echt eng. Ik geloof niet dat er single heterovrouwen bestaan.quote:
En je bent ook niet op zoek naar een lieve jongen die wel in iets voor iets stouts kennelijk.quote:
Tell me about it. Hoe hosselen mensen via FOK als er niemand beschikbaar is? Ik snap het niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Goeden vraag.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
tijd om loka's record te verbreken met haar 10 x of wat was hetquote:
Kom maar opquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tijd om loka's record te verbreken met haar 10 x of wat was het
wees lief voor mij en m'n tere zieltjequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hongaarse seriemoordenaar van adel.
ach, 2 x vaker dan m'n eigen record, komt wel goedquote:
Het lukt alleen de knappe mannen, simpel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tell me about it. Hoe hosselen mensen via FOK als er niemand beschikbaar is? Ik snap het niet.
Mij viel het ook reuze mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen is makkelijker dan het lijkt.
Ziet er geil uit. Al die vrouwen waren wel een give away eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je haar fotoboek al gezien?
FOK!hosselen is kei makkelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
dat hoor ik vakerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Waarom ken ik die niet?
Even opzoeken.
Rokje.jij weet mij te bekoren.
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zoquote:
Moonwalk vond mij knap.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lukt alleen de knappe mannen, simpel.
Vannacht schatjequote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach, 2 x vaker dan m'n eigen record, komt wel goed
Tsss.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
Op basis van mijn leven voor 26 November 2011 hoor ik hier keihard thuisquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zo
Dan heb je nog een voorsprong op mij, go get them!quote:
Oh zo. Ja dat is zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zo
dat klopt, vandaar ook dequote:
He. Ik moet ook hosselen enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, wat weet jij er nou van.
Ik val op lomperiken, het is een chronisch iets.quote:
Ik hosselde zelf ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gehosseld worden is wellicht makkelijker dan het zelf moeten doen
Jij. Onthoudt. Onze. Datum?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op basis van mijn leven voor 26 November 2011 hoor ik hier keihard thuis.
En vrouwen hoeven dat niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gehosseld worden is wellicht makkelijker dan het zelf moeten doen
Gehosseld worden kan iedereen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is toch zo? Zelfs Naatje lukte het.
Ik stond ook op Loka haar lijstje en op Heath haar lijstje. En ook bij Cactus dacht ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heb je nog een voorsprong op mij, go get them!
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Mannen laten zich natuurlijk makkelijker hosselen.
Jullie hebben elkaar gehosseldquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. En dat terwijl ik elke andere datum vergeet_! Ik weet ook niet wat het is.
Niet makkelijk, makkelijker.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Denken dat Myraela het makkelijk heeft. Die moet ook keihard werken voor een geslaagde hossel hoor, net zoals iedereen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |