Dan heb je nog een voorsprong op mij, go get them!quote:
Oh zo. Ja dat is zo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zo
dat klopt, vandaar ook dequote:
He. Ik moet ook hosselen enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, wat weet jij er nou van.
Ik val op lomperiken, het is een chronisch iets.quote:
Ik hosselde zelf ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gehosseld worden is wellicht makkelijker dan het zelf moeten doen
Jij. Onthoudt. Onze. Datum?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op basis van mijn leven voor 26 November 2011 hoor ik hier keihard thuis.
En vrouwen hoeven dat niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gehosseld worden is wellicht makkelijker dan het zelf moeten doen
Gehosseld worden kan iedereen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is toch zo? Zelfs Naatje lukte het.
Ik stond ook op Loka haar lijstje en op Heath haar lijstje. En ook bij Cactus dacht ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heb je nog een voorsprong op mij, go get them!
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Mannen laten zich natuurlijk makkelijker hosselen.
Jullie hebben elkaar gehosseldquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. En dat terwijl ik elke andere datum vergeet_! Ik weet ook niet wat het is.
Niet makkelijk, makkelijker.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Denken dat Myraela het makkelijk heeft. Die moet ook keihard werken voor een geslaagde hossel hoor, net zoals iedereen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smoesjes om je zelfbeeld op peil te kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |