De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, sorry, ik prefereer een man. Zo'n echte.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb is wel enorm lekker he, dat zou iedereen wel willen, ruilen met mij.
Hij heeft een zwaardere stem dan twi hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik prefereer een man. Zo'n echte.
Dan heb je het wel zwaar ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
arachide. het volgende:[/b]
[..]
Sinds de meet van vorige week.
Dus fucking terechte klacht heloef.
Dikke negers met brillen hebben ook liefde nodig.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Die mensen kunnen er ook niets ook doen dat ze zo geboren zijn, zij hebben ook liefde nodig. Offer je op en probeer ze te troosten.
Boehoe, ruil maar eens met mij, met gedachte dat je nog heel lang niet krijgt wat je wil.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sinds de meet van vorige week.
Dus fucking terechte klacht heloef.
zoek niet verderquote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zei man, niet iemand met een lage stem.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft een zwaardere stem dan twi hoor.
Jouw libido hebben? Of Newb hebben?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb is wel enorm lekker he, dat zou iedereen wel willen, ruilen met mij.
Als je nu naar de meet was gekomen ha ik je een knuffel gegeven, zoals beloofd. Maarja.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dikke negers met brillen hebben ook liefde nodig.
Oh wacht...
Dat zeggen met jouw historie.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, mijn libido is niet zo prettigquote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw libido hebben? Of Newb hebben?
mijn buurvrouw heeft ook een lage stemquote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zei man, niet iemand met een lage stem.
Is ze lekker?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn buurvrouw heeft ook een lage stem
vrouwen moeten geen heel lage stem hebben, ook niet zo'n piepstemmetje maareentje net een beetje een schor randje heeft hmmmquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mijn buurvrouw heeft ook een lage stem
ik zou t er niet op kunnenquote:
Stuur der maar door na mij, ik doe alles.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou t er niet op kunnen
maar wellicht met een zak over dr hoofd en dr stembanden doorgeknipt.. wellicht, wellicht
ik heb een hele zwoele stem zegt menquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
vrouwen moeten geen heel lage stem hebben, ook niet zo'n piepstemmetje maareentje net een beetje een schor randje heeft hmmm
Een krakende man van een stem die net wakker isquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef Partingglass het volgende:
[..]
vrouwen moeten geen heel lage stem hebben, ook niet zo'n piepstemmetje maareentje net een beetje een schor randje heeft hmmm
Jammer. Je valt op vrouwen las ik volgens mij? Heb je introductie gemistquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou t er niet op kunnen
maar wellicht met een zak over dr hoofd en dr stembanden doorgeknipt.. wellicht, wellicht
ik ken je niet, maar ik gun je nog wel een BEETJE kwaliteitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur der maar door na mij, ik doe alles.
Walvisgatequote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
ja, t liefst letterlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer. Je valt op vrouwen las ik volgens mij? Heb je introductie gemist
Walvis haz a boyfriend.quote:
Goedemorgen joyquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een krakende man van een stem die net wakker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn libido is niet zo prettig
Heloef de nieuwe Tijnquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar ik gun je nog wel een BEETJE kwaliteit
Potverdikkie meid. Klinkt goed. Houd van knuffelen, heeft een zwoele stem en zoek een lief iemand.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een hele zwoele stem zegt men
true story u_u
Ik nu ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Verdomme heloef, ik heb nu de stem van pinda's ex in mijn hoofd.
Weet je hoe geil jouw stem 's ochtends isquote:
ok, tasje er om?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.
Goede comeback.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar geen tweede keer, daarom was jij sowieso geen optie
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Potverdikkie meid. Klinkt goed. Houd van knuffelen, heeft een zwoele stem en zoek een lief iemand.
Ik ontwaak elke ochtend met een odol, dus ja, dat weet ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet je hoe geil jouw stem 's ochtends is
HET IS TIJD OM HERRIE TE MAKENquote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Verdomme heloef, ik heb nu de stem van pinda's ex in mijn hoofd.
Nu ik verkouden ben he? Mijn stem is pure seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een krakende man van een stem die net wakker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ontwaak elke ochtend met een odol, dus ja, dat weet ik.
Heloef waar was je zaterdag.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |