Jammer. Je valt op vrouwen las ik volgens mij? Heb je introductie gemistquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou t er niet op kunnen
maar wellicht met een zak over dr hoofd en dr stembanden doorgeknipt.. wellicht, wellicht
ik ken je niet, maar ik gun je nog wel een BEETJE kwaliteitquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur der maar door na mij, ik doe alles.
Walvisgatequote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
ja, t liefst letterlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer. Je valt op vrouwen las ik volgens mij? Heb je introductie gemist
Walvis haz a boyfriend.quote:
Goedemorgen joyquote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een krakende man van een stem die net wakker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik jaquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn libido is niet zo prettig
Heloef de nieuwe Tijnquote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken je niet, maar ik gun je nog wel een BEETJE kwaliteit
Potverdikkie meid. Klinkt goed. Houd van knuffelen, heeft een zwoele stem en zoek een lief iemand.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb een hele zwoele stem zegt men
true story u_u
Ik nu ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Verdomme heloef, ik heb nu de stem van pinda's ex in mijn hoofd.
Weet je hoe geil jouw stem 's ochtends isquote:
ok, tasje er om?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.
Goede comeback.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar geen tweede keer, daarom was jij sowieso geen optie
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Potverdikkie meid. Klinkt goed. Houd van knuffelen, heeft een zwoele stem en zoek een lief iemand.
Ik ontwaak elke ochtend met een odol, dus ja, dat weet ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weet je hoe geil jouw stem 's ochtends is
HET IS TIJD OM HERRIE TE MAKENquote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Verdomme heloef, ik heb nu de stem van pinda's ex in mijn hoofd.
Nu ik verkouden ben he? Mijn stem is pure seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een krakende man van een stem die net wakker is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ontwaak elke ochtend met een odol, dus ja, dat weet ik.
Heloef waar was je zaterdag.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach een ze heeft een kut, ik ben snel tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |