Hongaarse seriemoordenaar van adel.quote:
Ja, het is echt eng. Ik geloof niet dat er single heterovrouwen bestaan.quote:
En je bent ook niet op zoek naar een lieve jongen die wel in iets voor iets stouts kennelijk.quote:
Tell me about it. Hoe hosselen mensen via FOK als er niemand beschikbaar is? Ik snap het niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is altijd wat met ze bezet, lesbisch, ze moeten me niet, ze wonen in het buitenland.
Ik heb het opgegeven met FOK!sters.
Goeden vraag.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zou jij hier zomaar posten als single & hetero vrouw zijnde?
tijd om loka's record te verbreken met haar 10 x of wat was hetquote:
Kom maar opquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
tijd om loka's record te verbreken met haar 10 x of wat was het
wees lief voor mij en m'n tere zieltjequote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hongaarse seriemoordenaar van adel.
ach, 2 x vaker dan m'n eigen record, komt wel goedquote:
Het lukt alleen de knappe mannen, simpel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tell me about it. Hoe hosselen mensen via FOK als er niemand beschikbaar is? Ik snap het niet.
Mij viel het ook reuze mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
FOK! hosselen is makkelijker dan het lijkt.
Ziet er geil uit. Al die vrouwen waren wel een give away eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Heb je haar fotoboek al gezien?
FOK!hosselen is kei makkelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
dat hoor ik vakerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]Waarom ken ik die niet?
Even opzoeken.
Rokje.jij weet mij te bekoren.
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zoquote:
Moonwalk vond mij knap.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lukt alleen de knappe mannen, simpel.
Vannacht schatjequote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ach, 2 x vaker dan m'n eigen record, komt wel goed
Tsss.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef ValHallen het volgende:
Op basis van mijn leven voor 26 November 2011 hoor ik hier keihard thuisquote:Op maandag 6 februari 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen: er komen hier ook mannen voor wie dat niet zo'n probleem is. Omdat ze zelf bezet zijn, of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |