Een vriendin die ik doordeweeks niet zie.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs met een vriendin?
[..]
Hangt er van af hoe druk ik ben. Als ik me verveel, heb ik wel ineens behoefte.
[..]
Ik wacht vol spanning af.
Als je eenmaal de goede plekken weet is geil krijgen niet heel erg moeilijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet hoor. Dan denk ik: "Hoe ga ik hemelsnaam binnen nu en 5 minuten bloedgeil woorden".
Het lukt altijd.
Nee spreid je krachtquote:
Go your gangquote:
Zonder zou ik het niet heel veel vaker doen denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat scheelt wel denk ik, die seks.
Haha, wel herkenbaarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hangt er van af hoe druk ik ben. Als ik me verveel, heb ik wel ineens behoefte.
Gewoon opsparen en haar verdrinken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een vriendin die ik doordeweeks niet zie.
Ik word geil door naar pinda te kijken als ze geil is.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je eenmaal de goede plekken weet is geil krijgen niet heel erg moeilijk.
Ik ben een meisje.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach met een vrouw erbij is dat toch geen probleem joh.
Het gaat om het idee.quote:
En ik ben chronisch geilquote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word geil door naar pinda te kijken als ze geil is.
Daar heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon opsparen en haar verdrinken.
Huh? Niet met mij dan..quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee.
Ik ruik een verhaal....quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heb ik slechte ervaringen mee.
Vooral omdat ik mij eigenlijk nooit verveel.. ik heb wel 300 andere dingen die ik nog wil doen elke keer. Ik heb nergens eigenlijk meer tijd voor.quote:
Opsparen en dan haperen. Too much pressure.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ruik een verhaal....
Vertel...
Ik wist het alweerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jawel. Het was een frustrerend weekend toentertijd.
Nee, aan mij geven.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Hmm, ik heb iets minder dan een kwart joint over van afgelopen weekend, maar eigenlijk ben ik even blow-moe. Toch oproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |