94quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil een cdtje luisteren maar weet niet welk. Omdat jullie niet weten welke muziek ik heb, vraag ik om een getal tussen de 1 en 150 ongeveer.
69quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, ik wil een cdtje luisteren maar weet niet welk. Omdat jullie niet weten welke muziek ik heb, vraag ik om een getal tussen de 1 en 150 ongeveer.
Ideaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb hoeft in elk geval niet te vragen of ik zin heb. Ik moet wel altijd een tijdje wachten
Graag gedaan bro, graag gedaan.quote:
84quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat haal ik denk ik ook wel. niet alleen fappen dan maar op een dag komen wel. tel niet bijgehouden toen. we waren jong en hadden een vakantiehuisje gehuurd voor een weekend damn.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
Mijn faprecord is 8. En dat was best pijnlijk.
5 was ook redelijk pijnlijk vond ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef ValHallen het volgende:
Mijn faprecord is 8. En dat was best pijnlijk.
Niet alle credits stelen, ik bracht je (weer) op het idee.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hey, ik had het zelf ook al bedacht
Eerst ben je cutequote:Op maandag 6 februari 2012 20:11 schreef arachide. het volgende:
Ik ben echt vervelend als ik zin heb. Ik moet en ik zalAl kan ik het ook wel ophouden, I'll manage.
Laatst een keer 4 keerquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef heloef het volgende:
[..]
5 was ook redelijk pijnlijk vond ik.
94 is it.quote:
Ik dacht er zaterdag nog aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alle credits stelen, ik bracht je (weer) op het idee.
Waarom dat? Gaat ze dan "doe je al wat?!" schreeuwen?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst ben je cuteDaarna inderdaad vervelend
Sorryquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eerst ben je cuteDaarna inderdaad vervelend
Of "Ik wil een beurt verdommequote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Gaat ze dan "doe je al wat?!" schreeuwen?
Dat is me inderdaad ook altijd net iets te ver gegaan, dat soort dingen op school of op het werk doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er echt helemaal niet zo mee bezig.En als ik er mee bezig ben is dat meestal omdat er een man die ik wil binnen 5m zit. Maar echt niet dat ik op school wil of ga soppen.
Het voelt gewoon als een rauw stuk vlees daarna.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laatst een keer 4 keerviel best mee met pijn eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |