Dat je dat gevoel nog kunt onderscheiden verbaast me alquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Het voelt gewoon als een rauw stuk vlees daarna.
Aansteller. 4 keer moet kunnen binnen 24 uur. Of tenminste 3.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Op school of werk denk ik er ook niet aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is me inderdaad ook altijd net iets te ver gegaan, dat soort dingen op school of op het werk doen
Nee, dan kan ik niet weg om een peuk te rokenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom dat? Gaat ze dan "doe je al wat?!" schreeuwen?
Ik zeg toch dat dat na 5 keer was?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aansteller. 4 keer moet kunnen binnen 24 uur. Of tenminste 3.
Mja, dat heel vaak is er bij mij inmiddels wel een beetje uit.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Op school of werk denk ik er ook niet aan.
Maar als ik thuis een mogelijkheid heb pak ik hem wel heel vaak.
En dan geef je toequote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet weg om een peuk te roken.
Eenmaal daags is voor mij genoeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is tegenwoordig al vaak als ik het eens per 2 dagen doe.
Het is bij mij ook niet de hele dag en soms ook wel een hele tijd niet. Je leeft je leven en bent vooral druk bezig met werk, huis, dieren etc etc. Seks is meer met momenten. Eenzame avondjes of juist genegenheid voelen van iemand en dan zin hebben om je daarin te laten verdrinkenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef LostInSpace het volgende:
Eigenlijk gek dat ik nooit zo ben geweest..
Ik ben niet aseksueel.. verre van, maar om nou de hele tijd er aan te denken en de behoefte hebben om klaar te komen?
Zoveel andere dingen om over na te denken de hele dag..
Ik kan makkelijk een week zonder.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb beloofd het bij te houden. In maart weten jullie de score.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je moet er het ook niet achter elkaar doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij wel, na 4 werd ie vrij snel weer hard. Na 5 wou ik hem niet meer aanraken.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er veel verschil tussen 4 of 5 keer?
Vooral heel hard.quote:
Dan is dat je taxquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij wel, na 4 werd ie vrij snel weer hard. Na 5 wou ik hem niet meer aanraken.
Zelfs met een vriendin?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eenmaal daags is voor mij genoeg.
Hangt er van af hoe druk ik ben. Als ik me verveel, heb ik wel ineens behoefte.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk een week zonder.
Ik wacht vol spanning af.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb beloofd het bij te houden. In maart weten jullie de score.
Niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er het ook niet achter elkaar doen
Records zijn er om te breken.quote:
Ik haal de eens in de 2 weken niets eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, in het begin niet hoor. Dan denk ik: "Hoe ga ik hemelsnaam binnen nu en 5 minuten bloedgeil woordenquote:
Dat scheelt wel denk ik, die seks.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal de eens in de 2 weken niets eens.Zelf dan. Ik heb wel seks.
Ach met een vrouw erbij is dat toch geen probleem joh.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet hoor. Dan denk ik: "Hoe ga ik hemelsnaam binnen nu en 5 minuten bloedgeil woorden".
Het lukt altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |