Verdommequote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Topicreeks: SES SCAllemaal ik de lapopoppo en nieuw topic, op één na; stomme moblo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Topicreeks: SES SCAllemaal ik de lapopoppo en nieuw topic, op één na; stomme moblo.
pfff iddquote:Op maandag 6 februari 2012 18:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verdommeanders had je 10 op een rij
viel mij bijna niet eens op.quote:
Ja eh weet ik veel.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:39 schreef ThaTim het volgende:
waarom neem je hartslag op voordat telefoon opgenomen is?
GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOTquote:
IK ga dat dansje uit mn hoofd lerenquote:Op maandag 6 februari 2012 19:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT
Filmpje van maken, gaat een kijkcijferkanon worden op youtube.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK ga dat dansje uit mn hoofd lerenHEB TOCH NIKS ANDERS TE DOEHOEN
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Filmpje van maken, gaat een kijkcijferkanon worden op youtube.
Je hebt gewoon een geheime stalker maar je geeft 'm niet eens de kans om te hijgen. Trololol.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weer gebeld door geheim nummer, neem ik ditmaal wel op, hang ik ook meteen op met mn spastische duim.
Jij in dit geval. Arme stalker.quote:
dat wilde ik, heb ook een bijpassende pak gevonden, maar het heeft niet eens kijkgaten en een plasgaatjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga je niet gewoon als jezelf? [ afbeelding ]
Daar geen tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
ik ga volgende week carnavallen en heb nog geen pak en ik heb geen tijd om er een te scoren
Ga als Robert Longquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
ik ga volgende week carnavallen en heb nog geen pak en ik heb geen tijd om er een te scoren
waar ga jij t vieren?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar geen tijd voor hebbenDaar maak je tijd voor godverdomme.
Striepersgat en eventueel Lampegat.quote:
Niet eens in dat ene dorp dat je altijd aanbidt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Striepersgat en eventueel Lampegat.
Ja, gek mens. We hebben maar drie kroegen. Eén kroeg is voor 12-jarigen, kroeg nummer twee zit Prins Carnaval met z'n mongolengevolg en kroeg drie is de bejaardensoos. Natuurlijk ga ik niet op stap in m'n eigen dorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens in dat ene dorp dat je altijd aanbidt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, gek mens. We hebben maar drie kroegen. Eén kroeg is voor 12-jarigen, kroeg nummer twee zit Prins Carnaval met z'n mongolengevolg en kroeg drie is de bejaardensoos. Natuurlijk ga ik niet op stap in m'n eigen dorp.
Deze dame weetquote:
Ja dat wist ik, maar het leek mij logisch dat je ook geen aanvullende beurs kunt krijgen als je bij je ouders woont, aangezien ik bij mijn vorige studie aanvullende beurs kreeg, en nu bij mijn nieuwe studie weer stufi heb aangevraagd, maar deze keer zit er geen aanvullende beurs bij, maar deze keer sta ik als inwonend ingeschreven, en de vorige keer was het uitwonend. Vandaar mijn vraag. Want ik heb bij de nieuwe stufi aanvraag niet de opstelling van de stufi gewijzigt, dus het lijkt mij dat ik die aanvullende beurs weer zou krijgen. Alleen misschien dus niet als je inwonend bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ligt aan het salaris van je ouders.
quote:Studiefinanciering aangevraagd
informatie over dit onderwerp
Basisbeurs + Aanvullende beurs
Lening Maximaal
Dit, gaat per kalenderjaar. Of je thuis- of uitwonend bent maakt niet uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien hebben ze besloten dat je ouders teveel verdienen.
Ja, ik heb ook vrienden op kamers die alleen maar een uitwonende beurs krijgen maar geen aanvullende omdat die ouders ook genoeg verdienen om dan nog het collegegeld + boeken te betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit, gaat per kalenderjaar. Of je thuis- of uitwonend bent maakt niet uit.
vrijdagquote:
sarcasme is nooit leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
vrijdag
heb er zin in !
lekker eten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
Net onderweg naar huis als een malloot kriskras en rondjes op de autoweg gelopen omdat ik door 'nieuw' sneeuw wilde lopen. Wat ben ik soms toch een klein kind autist.
quote:
Bedoel je niet dit:quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
Net onderweg naar huis als een malloot kriskras en rondjes op de autoweg gelopen omdat ik door 'nieuw' sneeuw wilde lopen. Wat ben ik soms toch een klein kind autist.
ik probeerde het nog te nuancerenquote:
voor jou altijdquote:
kom 071 dn , djoek je op csquote:
Freddie Mercury is de beste mannelijke vocalist ooit, Brian May een van de beste gitaristen ooitquote:
ik djoek ze met mn penertquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
jij bent overrated
[..]
meisjes djoekengast
waarom zit je weer op deze kutkloonquote:
ik wil niet dat mn postgemiddelde weer omhoog gaat, van 130 naar 119 is best netjes. en dat moet nog meer omlagagquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zit je weer op deze kutkloon
wat de neuk boeit dat nouquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
ik wil niet dat mn postgemiddelde weer omhoog gaat, van 130 naar 119 is best netjes. en dat moet nog meer omlagag
Genot.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede discussie hier. Ga door.
Dat is een leugen en je weet het.quote:
Mercury kon in 'n zelfde liedje zeer lage en hoge noten halen. Knap.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
Freddie Mercury is de beste mannelijke vocalist ooit, Brian May een van de beste gitaristen ooit
wat is er overrated aan?
kan jij het beter?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mercury kon in 'n zelfde liedje zeer lage en hoge noten halen. Knap.
May heeft paar leuke solo's ja.
Nog steeds overrated.
qftquote:
Logisch kan ik het zelf niet beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
kan jij het beter?
je kan niet eens nederlands man
Nee. Meer provoceren.quote:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH OEJOOOOquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Logisch kan ik het zelf niet beter.
Ik mag tenminste wel in de Python.
zeur dan niet boer harmsquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Logisch kan ik het zelf niet beter.
Ik mag tenminste wel in de Python.
quote:
nimmer.quote:
Waarom post je onder kloon?quote:
incognitoquote:
quote:
zou tijd worden ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Etsu het volgende:
Omg een 7,2 voor gedocumenteerd schrijven waar ik vorig jaar een 5,9 op had
Met eco ook voor alles met meer dan hele punt omhoog
Ik ga slagen vind ik
eindelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slagen vind ik
scheelde 1 secondequote:
daarom stuur je niks terugquote:
Goed zo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slagen vind ik
wat doe jij ondertussenquote:
Goede grapquote:
voor welke opleiding?quote:
Journalistiek en wat doen, wie hou je voor de gekquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik doe heus wel wat.
[..]
Journalistiek
blijkbaarquote:
oei, onder de gordel deze.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
blijkbaar
maar voor journalistiek moet je toch sociaal zijn, hoe gaat dat je af?
Ik vraag het toch beleefdquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oei, onder de gordel deze.
wat bedoel je?quote:
Heel slecht: vind bellen eng, durf geen afspraken te maken, kom niet opdagen voor interviews, ga niet naar voor mij onbekende plekken, bel niet aan bij huizen waarvan ik de inwoners niet ken en ga al helemaal niet het huis in van mensen die ik niet ken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
blijkbaar
maar voor journalistiek moet je toch sociaal zijn, hoe gaat dat je af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap alleen het nut niet van de hele dag geen kut uitvoeren en dan om 12 uur 's nachts aan je schoolwerk beginnen. Als je nou gewoon om 12 uur 's middags begint, ben je op tijd klaar en heb je de rest van de tijd voor jezelf.
ik beeld me nu echt zo'n trutje in dat altijd braaf huiswerk doet enzo,quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap alleen het nut niet van de hele dag geen kut uitvoeren en dan om 12 uur 's nachts aan je schoolwerk beginnen. Als je nou gewoon om 12 uur 's middags begint, ben je op tijd klaar en heb je de rest van de tijd voor jezelf.
Neuh dat niet, maar Ezell post hier zo ongeveer iedere godsganselijke nacht en dan loopt ze te zeiken dat ze niks heeft gedaan. DOE EEN KEER IETS OFZO.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ik beeld me nu echt zo'n trutje in dat altijd braaf huiswerk doet enzo,
ik bedoel kom op, alsof je altijd motivatie heb om geestdodende shit te doen
Zomaar iets zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
zoals verwacht heroinjunk.gifquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heroinjunk is inderdaad een trutje dat altijd braaf huiswerk doet.
Neemt ontslag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zomaar iets zeggen.Van half 7 tot 3 uur school en van 4 tot half 11 werk (alles inclusief reizen). Net gegeten enzo, dus vandaar dat ik het nu maak.
Ik zie je wel vaker posten dat je 4 uur geen kut hebt gedaan en er dan om 12 uur 's nachts nog aan begint.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zomaar iets zeggen.Van half 7 tot 3 uur school en van 4 tot half 11 werk (alles inclusief reizen). Net gegeten enzo, dus vandaar dat ik het nu maak.
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.Oooooh wat hou ik toch van studeren heerlijk!
je heb jezelf verradenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.Oooooh wat hou ik toch van studeren heerlijk!
Dus? Ik zei net alleen dat ik met schoolwerk bezig was. Mens, wind je niet zo op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zie je wel vaker posten dat je 4 uur geen kut hebt gedaan en er dan om 12 uur 's nachts nog aan begint.
Ja inderdaad. Altijd op tijd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef leeell het volgende:
[..]
je heb jezelf verraden
altijd op tijd je huiswerk doen
tam kind
Niet telkens lopen kankeren dan maar gewoon je werk doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Ik zei net alleen dat ik met schoolwerk bezig was. Mens, wind je niet zo op.
zo hard proberen sarcastisch te zijn terwijl dat veelal een teken is van ontkennenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijn studieboeken.Daarom volg ik ook lessen tijdens carnaval.
Ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder mijn studieboeken.Daarom volg ik ook lessen tijdens carnaval.
was stiekem aan het zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef ThaTim het volgende:
Wie heeft nog die leuke gifjes van HJ
Ik heb wel een leuke UI.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef ThaTim het volgende:
Wie heeft nog die leuke gifjes van HJ
Mwah als jij dat toch lekker gelooft jongen. Dat ik discipline heb, wil niet zeggen dat ik alleen maar bezig ben met mijn studie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef leeell het volgende:
[..]
zo hard proberen sarcastisch te zijn terwijl dat veelal een teken is van ontkennen
saaiquote:
neutraliteit is het grote kwaadquote:
Ik maak mijn werk gewoon. Tevens hoef je mijn berichten (over school) niet eens te lezen. Negeren/overheen lezen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet telkens lopen kankeren dan maar gewoon je werk doen.
Er is wel meer niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak mijn werk geewoon. Tevens hoef je mijn berichten (over school) niet eens te lezen. Negeren/overheen lezen is niet zo moeilijk.
stoute modsquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef leeell het volgende:
wat zijn de meeste hier toch tam geworden, watskeburt met de REL-SC
hahaha Jezusquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef ThaTim het volgende:
Ringo Starr is trouwens wel 'n terechte klacht.
hihiquote:
goed gebruik van meervoud trouwensquote:
Klopt. Ik zeg toch ook niet dat mijn werkhouding een lintje verdient.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er is wel meer niet zo moeilijk.
hahahahaquote:
Oh daar had ik het niet eens over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg toch ook niet dat mijn werkhouding een lintje verdient.
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh daar had ik het niet eens over.
uiteraard meervoud, alle mods zijn stout.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
goed gebruik van meervoud trouwens
zeker rondom SES (EXA)quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
uiteraard meervoud, alle mods zijn stout.
vooral renesite en glowmousequote:
eens! Al je frustraties uiten op het internet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.
Ja vandaar dat ik het ook doe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.
juistquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vooral renesite en glowmouse
die waren er ook nooit, en als ze er waren, positief te noemen was het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
die van EXA ben ik weer vergeten
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJKquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook doe.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJK
Zo dat is er uit
sorry
wat een verschrikkelijke dag was dat, ik was echt mentaal naar de tyfusquote:
Alleen gaat het bij jou in de geval over dingen waar jij weinig verstand van hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook doe.
Oke proficiat met deze openbaring.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Zo dat is er uit
sorry
Waarschijnlijk kanker jij ook wel eens over dingen waar je weinig tot geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen gaat het bij jou in de geval over dingen waar jij weinig verstand van hebt.
zit een kern van waarheid inquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Zo dat is er uit
sorry
probeer het maar goed te pratenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in
maar hey, dan heb je wel dikke tetten en een vette aars
je snapt de smiley dus nietquote:
uiersquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in
maar hey, dan heb je wel dikke tetten en een vette aars
oquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je snapt de smiley dus niet
Ben niet zo pienter, dûh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kanker jij altijd ook wel eens over dingen waar je weinig tot geen verstand van hebt.
vandaar journalistiekquote:
Was liever mbo gaan doen.quote:
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.quote:
familiedruk is een bitch hequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was liever mbo gaan doen.
[..]
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was liever mbo gaan doen.
[..]
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.
quote:
achterhalen van info is mijn specialiteitquote:
lekker tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huhuh kleuterniveau hier ik herhaal kleuterniveau!
jij was degene die kleuters niet kon bedwingen en derhalve werd verstotenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huhuh kleuterniveau hier ik herhaal kleuterniveau!
Verkeerde informatie, blijkbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
achterhalen van info is mijn specialiteit
uitzonderingen bevestigen de regelquote:
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELERquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
jij was degene die kleuters niet kon bedwingen en derhalve werd verstoten
Oké.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel
opgekropte frustratiesquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELER
even TR gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELER
lezen die fopmods nog een beetje met de SC mee?quote:
ik denk het welquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
lezen die fopmods nog een beetje met de SC mee?
alsof jij die ken, die zitten nog in de kleihutjes in de rimboequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejonge, de vrouw van de broer van mijn oma is doodgegaan aan frustratie.
aardige mevrouw was datquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof jij die ken, die zitten nog in de kleihutjes in de rimboe
zeiden ze van hitler ookquote:
staat als startpagina.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He leeell zoek jij je eigen vaak op op de spytool?
Hallonquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zeiden ze van hitler ook
hoiquote:
not sure if seriousquote:
jij was toch van Aziatische komaf?quote:
waarom zou ik dat willen?quote:
Dat is een mogelijkheid. Hoezo wil je dat opeens weten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
jij was toch van Aziatische komaf?
dus een ja,quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is een mogelijk. Hoezo wil je dat opeens weten?
wij = 1love poesquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr haat me iig niet, van leeell weet ik niet zeker
ik haat je wel hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rr haat me iig niet, van leeell weet ik niet zeker
quote:
duss thatimam hoe oud was je?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahh
En er_R doe niet zo, sarcastische cynist.
gok ferkansiequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
duss thatimam hoe oud was je?
met een vaste vriendin?
of een dronken bui bij je boerse carnaval?
daaromquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is zo'n kanker hinderlijke emo
past bij je persoonlijkheid, als ik een beeld zou moeten schetsenquote:
18quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
duss thatimam hoe oud was je?
met een vaste vriendin?
of een dronken bui bij je boerse carnaval?
zonde welquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
18
nee
nee, maar was ook niet nuchter
onwetendequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen met een persoonlijkheid.Bitch please lell
Beetje, maar scheelt me niet zoveel.quote:
Oké.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:42 schreef leeell het volgende:
[..]
past bij je persoonlijkheid, als ik een beeld zou moeten schetsen
persoonlijk zou ik er wel spijt van hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Beetje, maar scheelt me niet zoveel.
ze heette bertha en ze stond te grazen in de weiquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik er wel spijt van hebben
hoe oud / knap was de persoon in kwestie?
twas n manquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
aannemelijk scenario ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ze heette bertha en ze stond te grazen in de wei
okquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
wel mollig zekerquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:47 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ok
17 en ze was brunette, klein, met leuk gezichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |