kom 071 dn , djoek je op csquote:
Freddie Mercury is de beste mannelijke vocalist ooit, Brian May een van de beste gitaristen ooitquote:
ik djoek ze met mn penertquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
jij bent overrated
[..]
meisjes djoekengast
waarom zit je weer op deze kutkloonquote:
ik wil niet dat mn postgemiddelde weer omhoog gaat, van 130 naar 119 is best netjes. en dat moet nog meer omlagagquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:23 schreef leeell het volgende:
[..]
waarom zit je weer op deze kutkloon
wat de neuk boeit dat nouquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:24 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
ik wil niet dat mn postgemiddelde weer omhoog gaat, van 130 naar 119 is best netjes. en dat moet nog meer omlagag
Genot.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede discussie hier. Ga door.
Dat is een leugen en je weet het.quote:
Mercury kon in 'n zelfde liedje zeer lage en hoge noten halen. Knap.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef leeell het volgende:
[..]
Freddie Mercury is de beste mannelijke vocalist ooit, Brian May een van de beste gitaristen ooit
wat is er overrated aan?
kan jij het beter?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mercury kon in 'n zelfde liedje zeer lage en hoge noten halen. Knap.
May heeft paar leuke solo's ja.
Nog steeds overrated.
qftquote:
Logisch kan ik het zelf niet beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
kan jij het beter?
je kan niet eens nederlands man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |