Ja dat wist ik, maar het leek mij logisch dat je ook geen aanvullende beurs kunt krijgen als je bij je ouders woont, aangezien ik bij mijn vorige studie aanvullende beurs kreeg, en nu bij mijn nieuwe studie weer stufi heb aangevraagd, maar deze keer zit er geen aanvullende beurs bij, maar deze keer sta ik als inwonend ingeschreven, en de vorige keer was het uitwonend. Vandaar mijn vraag. Want ik heb bij de nieuwe stufi aanvraag niet de opstelling van de stufi gewijzigt, dus het lijkt mij dat ik die aanvullende beurs weer zou krijgen. Alleen misschien dus niet als je inwonend bent.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ligt aan het salaris van je ouders.
quote:Studiefinanciering aangevraagd
informatie over dit onderwerp
Basisbeurs + Aanvullende beurs
Lening Maximaal
Dit, gaat per kalenderjaar. Of je thuis- of uitwonend bent maakt niet uit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Misschien hebben ze besloten dat je ouders teveel verdienen.
Ja, ik heb ook vrienden op kamers die alleen maar een uitwonende beurs krijgen maar geen aanvullende omdat die ouders ook genoeg verdienen om dan nog het collegegeld + boeken te betalen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit, gaat per kalenderjaar. Of je thuis- of uitwonend bent maakt niet uit.
vrijdagquote:
sarcasme is nooit leukquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
vrijdag
heb er zin in !
lekker eten
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
Net onderweg naar huis als een malloot kriskras en rondjes op de autoweg gelopen omdat ik door 'nieuw' sneeuw wilde lopen. Wat ben ik soms toch een klein kind autist.
quote:
Bedoel je niet dit:quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:15 schreef Ezell het volgende:
Net onderweg naar huis als een malloot kriskras en rondjes op de autoweg gelopen omdat ik door 'nieuw' sneeuw wilde lopen. Wat ben ik soms toch een klein kind autist.
ik probeerde het nog te nuancerenquote:
voor jou altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |