dat wilde ik, heb ook een bijpassende pak gevonden, maar het heeft niet eens kijkgaten en een plasgaatjequote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga je niet gewoon als jezelf? [ afbeelding ]
Daar geen tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
ik ga volgende week carnavallen en heb nog geen pak en ik heb geen tijd om er een te scoren
Ga als Robert Longquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:25 schreef Etsu het volgende:
ik ga volgende week carnavallen en heb nog geen pak en ik heb geen tijd om er een te scoren
waar ga jij t vieren?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar geen tijd voor hebbenDaar maak je tijd voor godverdomme.
Striepersgat en eventueel Lampegat.quote:
Niet eens in dat ene dorp dat je altijd aanbidt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Striepersgat en eventueel Lampegat.
Ja, gek mens. We hebben maar drie kroegen. Eén kroeg is voor 12-jarigen, kroeg nummer twee zit Prins Carnaval met z'n mongolengevolg en kroeg drie is de bejaardensoos. Natuurlijk ga ik niet op stap in m'n eigen dorp.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens in dat ene dorp dat je altijd aanbidt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, gek mens. We hebben maar drie kroegen. Eén kroeg is voor 12-jarigen, kroeg nummer twee zit Prins Carnaval met z'n mongolengevolg en kroeg drie is de bejaardensoos. Natuurlijk ga ik niet op stap in m'n eigen dorp.
Deze dame weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |