Alleen gaat het bij jou in de geval over dingen waar jij weinig verstand van hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook doe.
Oke proficiat met deze openbaring.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJK
Zo dat is er uit
sorry
Waarschijnlijk kanker jij ook wel eens over dingen waar je weinig tot geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen gaat het bij jou in de geval over dingen waar jij weinig verstand van hebt.
zit een kern van waarheid inquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJK
Zo dat is er uit
sorry
probeer het maar goed te pratenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in
maar hey, dan heb je wel dikke tetten en een vette aars
je snapt de smiley dus nietquote:
uiersquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
zit een kern van waarheid in
maar hey, dan heb je wel dikke tetten en een vette aars
oquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je snapt de smiley dus niet
Ben niet zo pienter, dûh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kanker jij altijd ook wel eens over dingen waar je weinig tot geen verstand van hebt.
vandaar journalistiekquote:
Was liever mbo gaan doen.quote:
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.quote:
familiedruk is een bitch hequote:Op donderdag 9 februari 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was liever mbo gaan doen.
[..]
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was liever mbo gaan doen.
[..]
Verkeerde gedeelte van de zin veranderd. Ik zei je toch: ben niet zo pienter.
quote:
achterhalen van info is mijn specialiteitquote:
lekker tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huhuh kleuterniveau hier ik herhaal kleuterniveau!
jij was degene die kleuters niet kon bedwingen en derhalve werd verstotenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huhuh kleuterniveau hier ik herhaal kleuterniveau!
Verkeerde informatie, blijkbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
achterhalen van info is mijn specialiteit
uitzonderingen bevestigen de regelquote:
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELERquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
jij was degene die kleuters niet kon bedwingen en derhalve werd verstoten
Oké.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:22 schreef leeell het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel
opgekropte frustratiesquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELER
even TR gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DRM GEK DIT ROEPT ALLEMAAL HERINNERINGEN OP KKBOELER
lezen die fopmods nog een beetje met de SC mee?quote:
ik denk het welquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
lezen die fopmods nog een beetje met de SC mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |