Journalistiek en wat doen, wie hou je voor de gekquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik doe heus wel wat.
[..]
Journalistiek
blijkbaarquote:
oei, onder de gordel deze.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
blijkbaar
maar voor journalistiek moet je toch sociaal zijn, hoe gaat dat je af?
Ik vraag het toch beleefdquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
oei, onder de gordel deze.
wat bedoel je?quote:
Heel slecht: vind bellen eng, durf geen afspraken te maken, kom niet opdagen voor interviews, ga niet naar voor mij onbekende plekken, bel niet aan bij huizen waarvan ik de inwoners niet ken en ga al helemaal niet het huis in van mensen die ik niet ken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
[..]
blijkbaar
maar voor journalistiek moet je toch sociaal zijn, hoe gaat dat je af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap alleen het nut niet van de hele dag geen kut uitvoeren en dan om 12 uur 's nachts aan je schoolwerk beginnen. Als je nou gewoon om 12 uur 's middags begint, ben je op tijd klaar en heb je de rest van de tijd voor jezelf.
ik beeld me nu echt zo'n trutje in dat altijd braaf huiswerk doet enzo,quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap alleen het nut niet van de hele dag geen kut uitvoeren en dan om 12 uur 's nachts aan je schoolwerk beginnen. Als je nou gewoon om 12 uur 's middags begint, ben je op tijd klaar en heb je de rest van de tijd voor jezelf.
Neuh dat niet, maar Ezell post hier zo ongeveer iedere godsganselijke nacht en dan loopt ze te zeiken dat ze niks heeft gedaan. DOE EEN KEER IETS OFZO.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ik beeld me nu echt zo'n trutje in dat altijd braaf huiswerk doet enzo,
ik bedoel kom op, alsof je altijd motivatie heb om geestdodende shit te doen
Zomaar iets zeggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
zoals verwacht heroinjunk.gifquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heroinjunk is inderdaad een trutje dat altijd braaf huiswerk doet.
Neemt ontslag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zomaar iets zeggen.Van half 7 tot 3 uur school en van 4 tot half 11 werk (alles inclusief reizen). Net gegeten enzo, dus vandaar dat ik het nu maak.
Ik zie je wel vaker posten dat je 4 uur geen kut hebt gedaan en er dan om 12 uur 's nachts nog aan begint.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zomaar iets zeggen.Van half 7 tot 3 uur school en van 4 tot half 11 werk (alles inclusief reizen). Net gegeten enzo, dus vandaar dat ik het nu maak.
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.Oooooh wat hou ik toch van studeren heerlijk!
je heb jezelf verradenquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zit constant met mijn neus in de boeken.Oooooh wat hou ik toch van studeren heerlijk!
Dus? Ik zei net alleen dat ik met schoolwerk bezig was. Mens, wind je niet zo op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zie je wel vaker posten dat je 4 uur geen kut hebt gedaan en er dan om 12 uur 's nachts nog aan begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |