Ik heb wel een leuke UI.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef ThaTim het volgende:
Wie heeft nog die leuke gifjes van HJ
Mwah als jij dat toch lekker gelooft jongen. Dat ik discipline heb, wil niet zeggen dat ik alleen maar bezig ben met mijn studie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef leeell het volgende:
[..]
zo hard proberen sarcastisch te zijn terwijl dat veelal een teken is van ontkennen
saaiquote:
neutraliteit is het grote kwaadquote:
Ik maak mijn werk gewoon. Tevens hoef je mijn berichten (over school) niet eens te lezen. Negeren/overheen lezen is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Niet telkens lopen kankeren dan maar gewoon je werk doen.
Er is wel meer niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik maak mijn werk geewoon. Tevens hoef je mijn berichten (over school) niet eens te lezen. Negeren/overheen lezen is niet zo moeilijk.
stoute modsquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef leeell het volgende:
wat zijn de meeste hier toch tam geworden, watskeburt met de REL-SC
hahaha Jezusquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef ThaTim het volgende:
Ringo Starr is trouwens wel 'n terechte klacht.
hihiquote:
goed gebruik van meervoud trouwensquote:
Klopt. Ik zeg toch ook niet dat mijn werkhouding een lintje verdient.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Er is wel meer niet zo moeilijk.
hahahahaquote:
Oh daar had ik het niet eens over.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt. Ik zeg toch ook niet dat mijn werkhouding een lintje verdient.
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh daar had ik het niet eens over.
uiteraard meervoud, alle mods zijn stout.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
goed gebruik van meervoud trouwens
zeker rondom SES (EXA)quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
uiteraard meervoud, alle mods zijn stout.
vooral renesite en glowmousequote:
eens! Al je frustraties uiten op het internet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.
Ja vandaar dat ik het ook doe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soms is het gewoon fijn om lekker te kankeren op van alles en nog wat.
juistquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vooral renesite en glowmouse
die waren er ook nooit, en als ze er waren, positief te noemen was het nietquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
die van EXA ben ik weer vergeten
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJKquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik het ook doe.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
[..]
JIJ BEN GEWOON DIK EN LELIJK
Zo dat is er uit
sorry
wat een verschrikkelijke dag was dat, ik was echt mentaal naar de tyfusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |