Dus je zit nu op zondagavond voor niks te werken?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zou dat ook veel liever hebben, maar dat is niet mogelijk. Dan komt het bedrijf in de problemen omdat ze dan een megabedrag moeten betalen aan alle personeelsleden en door moeten betalen in de zomer terwijl er bijna geen werk is. Nu hoeven ze maar '1x' te betalen en dat scheelt met ons salaris echt héél veel
Voor tijd...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus je zit nu op zondagavond voor niks te werken?
Niet in deze branchequote:
deze week is sowieso beter dan vorige weekquote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef ouderejongere het volgende:
vandaag maar weer eens kijken naar onderkoffer, vorige week moeten missen. Nu eerst eten
Huh?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef tralalala het volgende:
Oja! Vanavond eerst 30 minuten John !
20:00-20:30
Wel laag leedvermaakgehalte deze aflevering...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze week is sowieso beter dan vorige week
ah okquote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet in deze brancheMaar goed.. als je kijkt naar mijn secundaire arbeidsvoorwaarden heb ik niks te klagen
af en toe mogen we wel even stilstaan voor gevaarlijke mensen in de samenleving.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel laag leedvermaakgehalte deze aflevering...
Of buttfuck, wat een afleveringquote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
af en toe mogen we wel even stilstaan voor gevaarlijke mensen in de samenleving.
Maar inderdaad, dit is hele andere koek dan een gast die dingen uit het magazijn van IKEA jat...
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruikquote:Hectoliters koeienpis, wegpiraten met gepimpte auto's en drie bontkraagjes zonder plichtbesef.
ugh alsjeblieft niet, woorden als 'neuqfaut, gekkies, kaalkopjes' enzo. Echt lame is dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef ouderejongere het volgende:
Die omschrijving op de FP van sbs:
[..]
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruik
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef ouderejongere het volgende:
Die omschrijving op de FP van sbs:
[..]
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruik
quote:Aflevering 221
zondag 12 februari 2012 om 20:30 uur
De politie Noord-Nederland houdt een actie tegen de bezitters van gepimpte auto’s die elkaar wekelijks ontmoeten aan de rand van Groningen. Het rijgedrag van deze lieden leidde eerder tot ernstige ongelukken. De Drentse surveillanten slingeren een bestuurder op de bon die andere automobilisten met lichtsignalen waarschuwt voor de radarcontrole. Daarnaast treffen de agenten een veetransporteur die tijdens zijn rit enkele hectoliters koeienpis verliest. En de politie Midden-Nederland ligt in de clinch met drie bontkraagjes die precies weten wat hun rechten zijn, maar kennelijk minder op de hoogte zijn van hun plichten.
Met die lichtsignalen laat je andere bestuurders toch veiliger rijden en creeër je samen een veiligere situatie op de weg?quote:De Drentse surveillanten slingeren een bestuurder op de bon die andere automobilisten met lichtsignalen waarschuwt voor de radarcontrole.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met die lichtsignalen laat je andere bestuurders toch veiliger rijden en creeër je samen een veiligere situatie op de weg?
Uiteraard heel veel afleveringen!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al 221 afleveringen van WMB
Neuh, drukke baanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij zit Maraca op een strafkamp.
In Amersfoort, waarvoorquote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, drukke baanMaar ik begreep dat we zo gingen stoppen
![]()
Alleen jammer dat ik morgen om half 9 in Amersfoort moet zijnDat wordt vroeg naar bed
Die Koos heeft lekker gesnabbeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al 221 afleveringen van WMB
Voor minder dan 200% kom ik op zondag m'n bed niet uit hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, drukke baanMaar ik begreep dat we zo gingen stoppen
![]()
Alleen jammer dat ik morgen om half 9 in Amersfoort moet zijnDat wordt vroeg naar bed
Maraca is natuurlijk gek!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor minder dan 200% kom ik op zondag m'n bed niet uit hoor.
Werkquote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort, waarvoor?
Wat ik krijg aan secundaire arbeidsvoorwaarden is vele malen meer dan 200% op een zondag.quote:
Wat houden die dan in?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ik krijg aan secundaire arbeidsvoorwaarden is vele malen meer dan 200% op een zondag.
Inmiddels de 68 uur bereikt. Zou ik de 70 halen?![]()
Auto twv 22k en een studie twv 30kquote:
Auto zou ik sowieso niks aan hebben.quote:
Pff ouwe meukquote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk mee, tot 20:25 uur als Koot & Bie begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |