quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef Marie30 het volgende:
Reeds een uitgebreid artikel in de Vlaamse pers over de uitzending van vanavond van Alberto:
[..]
Bron
Ik werd er een beetje misselijk van...![]()
Hopelijk laten ze die viezerik niet meer vrij.
Ja hij wil geen bewijs achterlatenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja heel zachtjes, ik wil haar niet beschadigen.
OMG
Dan kennen ze de rechtsgang hier nog niet.quote:Dat ze hem in Nederland berechten dan zal hij zijn straf niet ontlopen zoals dat meestal in Belgie wel is als ze dan hem dan al zou opgepakt hebben.
Maar hij zegt het al zo vies.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hij wil geen bewijs achterlaten
Inderdaad, mooi dat dit stuk vuil van de straat af is. Ik vraag me toch altijd af waarom een tv-reporter dit wel kan en justitie niet...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme wat een klootzak3 hoeratjes voor Alberto
Idioot, zelfs een mes mee? WTF. Dit is meer materiaal voor reportagequote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef Karina het volgende:
Wat een walgelijke ventje snapt niet dat, dat soort mensen bestaat.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme wat een klootzak3 hoeratjes voor Alberto
Dat dit kan!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:30 schreef Maraca het volgende:
Godver.. op dit tempo ga ik straks UiN nog serieus missen
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerkenquote:
Wel declareren toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerken
Uiteraard.. in de zomer is dit een extra dagje vrijquote:
UiN komt pas over 4 uurquote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerken
Heb nog een half uur reistijd en denk niet dat we binnen 2,5 uur klaar zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
UiN komt pas over 3 uur
Duimen dan maarquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je krijgt er een uurtje bij, het komt om 21:30
Volgens mij is dat zoals het uitkomt. soms tijd v tijd en soms gewoon het geld. Waar je prioos liggen op dat momentquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ben je wel blij met tijd voor tijd dan?
Lijkt me lekkerder dat je de uren gewoon krijgt uitbetaald.
Ja, zou dat ook veel liever hebben, maar dat is niet mogelijk. Dan komt het bedrijf in de problemen omdat ze dan een megabedrag moeten betalen aan alle personeelsleden en door moeten betalen in de zomer terwijl er bijna geen werk is. Nu hoeven ze maar '1x' te betalen en dat scheelt met ons salaris echt héél veelquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ben je wel blij met tijd voor tijd dan?
Lijkt me lekkerder dat je de uren gewoon krijgt uitbetaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |