Mwah volgende week een bak loon, komt goedquote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geeft niks. Vind het geweldig dat je desondanks iets geeft
Volgend jaar gaat het weer richting de 1,50 hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 14:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto's kadoos gaan me steeds meer kosten
2010 - 44 cent (postzegel)
2011 - 1.30
2012 - 7.00
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, Alberto kent mij inmiddels. Die weet echt wel hoe hij mij moet bereiken
Wat lief dat je je volledige salaris wilt donerenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mwah volgende week een bak loon, komt goed
Dat gaat leuk worden!quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik lees net een artikel over alberto in de krant, hij gaat later ook nog homo'genezers' confronteren
Alberto vermomd als homoquote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik lees net een artikel over alberto in de krant, hij gaat later ook nog homo'genezers' confronteren
Compleet met sjaaltjequote:
Trekt ie dan een leren pakje aan?quote:
Geil, Alberto als leernichtquote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Trekt ie dan een leren pakje aan?
Met zweepjequote:
Dat is idd echt sickquote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pedofiel van vanavond is wel ziek hoor... Die kickt er op om kinderen te martelen
We kunnen met de FOK!knokploeg hem wel even martelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pedofiel van vanavond is wel ziek hoor... Die kickt er op om kinderen te martelen
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zit wel in het introfilmpjequote:Op zondag 12 februari 2012 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]Bah, dat had ik niet gezien in een voorstukje, alleen die Anonymous vent met masker.
Heel eng ja!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja heel zachtjes, ik wil haar niet beschadigen.
OMG
Bronquote:Vlaamse kinderverkrachter opgepakt na Nederlandse undercover-reportage
Een Vlaamse kinderverkrachter zit in een Nederlandse cel nadat hij aan een undercoverjournalist vertelde dat hij een tienjarig meisje wou misbruiken en martelen. 'Desnoods tot de dood erop volgt', zo vertelde 'Marc'. Hij wist niet dat hij stiekem gefilmd werd. De Belgische politie onderzoekt de zaak.
'Ik ben de afgelopen acht jaar als journalist de meest bizarre en de meest vreselijke mensen tegengekomen. Maar dit is de ergste man die ik ooit heb ontmoet. Hij ziet eruit als een brave boekhouder van ongeveer vijftig jaar oud. Als hij je buurman was, zou je nooit geloven dat hij dit zou kunnen doen. Maar in de gesprekken die ik met hem had, bleek hij heel geslepen en bedachtzaam te zijn. Dit is geen gek. Het is een slim, uitgekookt monster. Ik vergelijk hem met Marc Dutroux of Robert M. (die tientallen kinderen in een Amsterdams kinderdagverblijf misbruikte, nvdr.).'
Aan het woord is de Nederlandse journalist Alberto Stegeman (40), die voor zijn programma Undercover in Nederland op SBS6 op onderzoek ging naar pedofilie op het internet. Samen met het internationale hackerscollectief Anonymous doorploegde hij het TOR-netwerk, waarop je ontraceerbaar op het internet kan surfen.
Eigen kinderen misbruikt
'Beesten heb ik daar gezien', vertelt Stegeman. 'Ik botste op een advertentie van deze kerel, waarin hij zei dat hij seks wou met kinderen. Ik heb me voorgesteld als Richard, iemand die wel iets kon regelen. Ik kende zogezegd een moeder met een 10-jarig dochtertje, Laura. Voor alle duidelijkheid: die mensen bestaan niet.'
Stegeman voerde lange gesprekken met de man op het net. Eerst in het Engels, daarna geleidelijk in het Nederlands. 'Ik moest zijn vertrouwen winnen. Uiteindelijk heb ik hem in december ontmoet in Utrecht, om te onderhandelen. Om te bewijzen dat hij een echte pedofiel was, had hij foto's mee van zijn eigen kinderen. Naakt, terwijl ze misbruikt werden.'
De ontmoetingen werden gefilmd met een verborgen camera. 'Ik wil wel ver gaan, als ik dan toch de kans krijg', hoor je de Vlaming zeggen in de uitzending van vanavond. Volgens Stegeman had de pedofiel gruwelijke bedoelingen. 'Hij wou een kind martelen, desnoods tot de dood erop volgde. Hij had er 500 euro voor over.'
Gearresteerd in Arnhem
Stegeman besloot om een nieuwe afspraak met de man te maken. 'Ik besefte dat die kerel gestopt moest worden, anders zou hij ooit écht zoiets doen. Maar ik wist niets over hem. Zijn naam was vals, ik had geen adres en zijn internetverkeer was niet traceerbaar. Ik kon hem overtuigen om opnieuw met me af te spreken. Ondertussen deed ik aangifte bij de politie.'
De arrestatie gebeurde een week later, op een parking in Arnhem. 'We hadden daar afgesproken, om samen naar Duitsland te rijden, waar het zou gebeuren', zegt Stegeman. 'Trots toonde hij me de koffer van zijn auto: die zat vol martelapparatuur. Touwen, nek- en tepelklemmen, een schaar met een gekarteld blad...' Op dat moment greep de politie in.
Volgens Stegeman zit de man nog steeds in een Nederlandse cel. 'Ik ken nog steeds zijn echte identiteit niet. Op het misbruik van zijn eigen kinderen na, weet ik niet wat hij nog op zijn kerfstok heeft.'
De Belgische federale politie heeft al contact opgenomen met haar Nederlandse collega's. 'We hebben hen gevraagd om ons op de hoogte te brengen. We willen met hen samenwerken om dit te onderzoeken', aldus de woordvoerster.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:53 schreef Marie30 het volgende:
Reeds een uitgebreid artikel in de Vlaamse pers over de uitzending van vanavond van Alberto:
[..]
Bron
Ik werd er een beetje misselijk van...![]()
Hopelijk laten ze die viezerik niet meer vrij.
Ja hij wil geen bewijs achterlatenquote:Op zondag 12 februari 2012 16:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja heel zachtjes, ik wil haar niet beschadigen.
OMG
Dan kennen ze de rechtsgang hier nog niet.quote:Dat ze hem in Nederland berechten dan zal hij zijn straf niet ontlopen zoals dat meestal in Belgie wel is als ze dan hem dan al zou opgepakt hebben.
Maar hij zegt het al zo vies.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hij wil geen bewijs achterlaten
Inderdaad, mooi dat dit stuk vuil van de straat af is. Ik vraag me toch altijd af waarom een tv-reporter dit wel kan en justitie niet...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme wat een klootzak3 hoeratjes voor Alberto
Idioot, zelfs een mes mee? WTF. Dit is meer materiaal voor reportagequote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef Karina het volgende:
Wat een walgelijke ventje snapt niet dat, dat soort mensen bestaat.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:02 schreef Maraca het volgende:
Gadverredamme wat een klootzak3 hoeratjes voor Alberto
Dat dit kan!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:30 schreef Maraca het volgende:
Godver.. op dit tempo ga ik straks UiN nog serieus missen
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerkenquote:
Wel declareren toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerken
Uiteraard.. in de zomer is dit een extra dagje vrijquote:
UiN komt pas over 4 uurquote:Op zondag 12 februari 2012 17:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ja bla.. ben nu gewoon aan het over-overwerken
Heb nog een half uur reistijd en denk niet dat we binnen 2,5 uur klaar zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
UiN komt pas over 3 uur
Duimen dan maarquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je krijgt er een uurtje bij, het komt om 21:30
Volgens mij is dat zoals het uitkomt. soms tijd v tijd en soms gewoon het geld. Waar je prioos liggen op dat momentquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ben je wel blij met tijd voor tijd dan?
Lijkt me lekkerder dat je de uren gewoon krijgt uitbetaald.
Ja, zou dat ook veel liever hebben, maar dat is niet mogelijk. Dan komt het bedrijf in de problemen omdat ze dan een megabedrag moeten betalen aan alle personeelsleden en door moeten betalen in de zomer terwijl er bijna geen werk is. Nu hoeven ze maar '1x' te betalen en dat scheelt met ons salaris echt héél veelquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef tralalala het volgende:
Ben je wel blij met tijd voor tijd dan?
Lijkt me lekkerder dat je de uren gewoon krijgt uitbetaald.
Dus je zit nu op zondagavond voor niks te werken?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zou dat ook veel liever hebben, maar dat is niet mogelijk. Dan komt het bedrijf in de problemen omdat ze dan een megabedrag moeten betalen aan alle personeelsleden en door moeten betalen in de zomer terwijl er bijna geen werk is. Nu hoeven ze maar '1x' te betalen en dat scheelt met ons salaris echt héél veel
Voor tijd...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus je zit nu op zondagavond voor niks te werken?
Niet in deze branchequote:
deze week is sowieso beter dan vorige weekquote:Op zondag 12 februari 2012 17:40 schreef ouderejongere het volgende:
vandaag maar weer eens kijken naar onderkoffer, vorige week moeten missen. Nu eerst eten
Huh?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef tralalala het volgende:
Oja! Vanavond eerst 30 minuten John !
20:00-20:30
Wel laag leedvermaakgehalte deze aflevering...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
deze week is sowieso beter dan vorige week
ah okquote:Op zondag 12 februari 2012 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet in deze brancheMaar goed.. als je kijkt naar mijn secundaire arbeidsvoorwaarden heb ik niks te klagen
af en toe mogen we wel even stilstaan voor gevaarlijke mensen in de samenleving.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel laag leedvermaakgehalte deze aflevering...
Of buttfuck, wat een afleveringquote:Op zondag 12 februari 2012 17:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
af en toe mogen we wel even stilstaan voor gevaarlijke mensen in de samenleving.
Maar inderdaad, dit is hele andere koek dan een gast die dingen uit het magazijn van IKEA jat...
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruikquote:Hectoliters koeienpis, wegpiraten met gepimpte auto's en drie bontkraagjes zonder plichtbesef.
ugh alsjeblieft niet, woorden als 'neuqfaut, gekkies, kaalkopjes' enzo. Echt lame is dat.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef ouderejongere het volgende:
Die omschrijving op de FP van sbs:
[..]
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruik
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:47 schreef ouderejongere het volgende:
Die omschrijving op de FP van sbs:
[..]
Ze gaan GeenStijl achterna met hun taalgebruik
quote:Aflevering 221
zondag 12 februari 2012 om 20:30 uur
De politie Noord-Nederland houdt een actie tegen de bezitters van gepimpte auto’s die elkaar wekelijks ontmoeten aan de rand van Groningen. Het rijgedrag van deze lieden leidde eerder tot ernstige ongelukken. De Drentse surveillanten slingeren een bestuurder op de bon die andere automobilisten met lichtsignalen waarschuwt voor de radarcontrole. Daarnaast treffen de agenten een veetransporteur die tijdens zijn rit enkele hectoliters koeienpis verliest. En de politie Midden-Nederland ligt in de clinch met drie bontkraagjes die precies weten wat hun rechten zijn, maar kennelijk minder op de hoogte zijn van hun plichten.
Met die lichtsignalen laat je andere bestuurders toch veiliger rijden en creeër je samen een veiligere situatie op de weg?quote:De Drentse surveillanten slingeren een bestuurder op de bon die andere automobilisten met lichtsignalen waarschuwt voor de radarcontrole.
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met die lichtsignalen laat je andere bestuurders toch veiliger rijden en creeër je samen een veiligere situatie op de weg?
Uiteraard heel veel afleveringen!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al 221 afleveringen van WMB
Neuh, drukke baanquote:Op zondag 12 februari 2012 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij zit Maraca op een strafkamp.
In Amersfoort, waarvoorquote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, drukke baanMaar ik begreep dat we zo gingen stoppen
![]()
Alleen jammer dat ik morgen om half 9 in Amersfoort moet zijnDat wordt vroeg naar bed
Die Koos heeft lekker gesnabbeld.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Al 221 afleveringen van WMB
Voor minder dan 200% kom ik op zondag m'n bed niet uit hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Neuh, drukke baanMaar ik begreep dat we zo gingen stoppen
![]()
Alleen jammer dat ik morgen om half 9 in Amersfoort moet zijnDat wordt vroeg naar bed
Maraca is natuurlijk gek!quote:Op zondag 12 februari 2012 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Voor minder dan 200% kom ik op zondag m'n bed niet uit hoor.
Werkquote:Op zondag 12 februari 2012 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In Amersfoort, waarvoor?
Wat ik krijg aan secundaire arbeidsvoorwaarden is vele malen meer dan 200% op een zondag.quote:
Wat houden die dan in?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ik krijg aan secundaire arbeidsvoorwaarden is vele malen meer dan 200% op een zondag.
Inmiddels de 68 uur bereikt. Zou ik de 70 halen?![]()
Auto twv 22k en een studie twv 30kquote:
Auto zou ik sowieso niks aan hebben.quote:
Pff ouwe meukquote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Karina het volgende:
Ik kijk mee, tot 20:25 uur als Koot & Bie begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |