En dat kan aan het eind lastig zijn als je weinig tijd hebt en MOET scoren.quote:
Mag eigenlijk niet je handen aan je tegenstander zitten voordat de ball er is.. Kantje boord deze, als ie de speler wegtrokken had oid was het zeker een flag geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 03:22 schreef JohnDorian het volgende:
Waarom had de vlag gemoeten dan? Uit de handen slaan oid? Of mag dat wel voordat hij onder controle is?
Field position. Weinig kans om te scoren en de Patriots mogen vanaf het punt waarop ze het probeerden verder gaan als ze missen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:23 schreef literocola het volgende:
Waarom probeerde de giants net geen field goal te maken? Wat hebben ze te verliezen?
Field-position en die kicker is gewoon kut.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:23 schreef literocola het volgende:
Waarom probeerde de giants net geen field goal te maken? Wat hebben ze te verliezen?
Sorry, vatte het verkeerd op.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had het over de LaPo, niet over jouIk wilde het zelf al doen maar je was iets eerder
Ah helder, Danku!quote:Op maandag 6 februari 2012 03:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet je handen aan je tegenstander zitten voordat de ball er is.. Kantje boord deze, als ie de speler wegtrokken had oid was het zeker een flag geweest
Ja. Wegtrappen geef je hem aan de tegenstander. Bij FG probeer je te scoren,. Daarna is het turnover on downs. Omdat je geen genoeg tereinwinst hebt in 4 beurten krijgt de tegenstander de bal.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:25 schreef literocola het volgende:
Ok duidelijk, er is dus verschil tussen de bal wegtrappen en proberen een field goal te maken?
Wat een heldquote:Op maandag 6 februari 2012 03:26 schreef Szura het volgende:
Ties de Jong uit Groningen op de BBC met een vraag
Nee dat moeten ze nietquote:Op maandag 6 februari 2012 03:28 schreef Quisho het volgende:
De Giants moeten hetzelfde doen als in 2008 nu
Moeten ze wel een keer de Pats stoppen...quote:Op maandag 6 februari 2012 03:28 schreef Quisho het volgende:
De Giants moeten hetzelfde doen als in 2008 nu
quote:
Indien de Giants winnen zou ik zeggen Nicks.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar het zal wel geheel onvoorspelbaar de winnende QB worden...
Nee man blijft nog genoeg tijd over... Pats hebben nog wel time-outs over...quote:
En possession van de bal houdt. Dat ie niet bij het neerkomen hem verliest.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar gaat het om? Dat hij binnen de lijnen op de grond staat met de bal toch?
Die moeten binnen de lijnen zijn volgens mijquote:Op maandag 6 februari 2012 03:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Waarom de nadruk op de voeten? Hij heeft hem toch gewoon gevangen?
Je moet wel je voeten in het veld hebben als je controle krijgt over de bal.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Je moet wel in het veld staan als je hem vangt, heb je ook maar je veter op de lijn, ben je out of bounds... Beide voeten dus in het veld...quote:Op maandag 6 februari 2012 03:34 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Oh op die manierquote:Op maandag 6 februari 2012 03:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet wel in het veld staan als je hem vangt, heb je ook maar je veter op de lijn, ben je out of bounds... Beide voeten dus in het veld...
Wat zal Real - Barcelona dan lang duren zegquote:Op maandag 6 februari 2012 03:37 schreef Zokunen het volgende:
En toch blijft het mooi die zuivere speeltijd, net als bij ijshockey, moeten ze bij voetbal ook eens doen.
quote:Op maandag 6 februari 2012 03:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat zal Real - Barcelona dan lang duren zeg
Ach zes weken non stop el clasicoquote:Op maandag 6 februari 2012 03:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 03:39 schreef Keyos het volgende:
Gaat die blunder van Welker ze misschien toch fataal worden.
Is een van de kleinere NFL-stadions.quote:
Wat ze zeiden, 100 van de 100 keer vangt hij hem, dit moest de 101e keer zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaadHoe kun je dat ook missen
Je denkt dan toch niet dat er 90 minuten zuivere speeltijd zal zijn hehquote:Op maandag 6 februari 2012 03:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan speelt men niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:42 schreef Bananenman het volgende:
Waarom stopt de klok als de bal out of bounds gaat, wat is het idee daarachter
zuivere speeltijd, anders kun je de bal weggooien en dan zou het tijd kosten.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:42 schreef Bananenman het volgende:
Deels afgekocht met wat geld op de Patsquote:
Dat het spel dan dood ligt.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:42 schreef Bananenman het volgende:
Dan rek je extra tijd, maak je de fieldgoal en is het over.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef JohnDorian het volgende:
Waarom wilde hij de endzone niet in?
Nu hebben de pats nog de tijdquote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef JohnDorian het volgende:
Waarom wilde hij de endzone niet in?
Hij had voor de lijn moeten stoppenl. Dan had de klok doorgelopen, FG en einde gamequote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef Tchock het volgende:
Huhwat i don't get it. Waarom liep ie zo raar?
Wilde eigenlijk niet scoren, meer tijd verbruiken... Zodat de pats geen tijd meer overhoudenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef Tchock het volgende:
Huhwat i don't get it. Waarom liep ie zo raar?
Nu krijgen de Pats de bal terug en met een TD winnen ze dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Snap niet waarom iedereen boos is, hij scoort en vernederd toch?
Ja, maar waarom loopt de klok dan normaal gesproken wel door als ze een nieuwe aanval opzetten tijdens een first/second/third/whatever down zolang de bal niet out of bounds gaat? Vind ik apart.quote:
Vernederd? Uhm nee... Ze lieten hem scoren, time management noemen ze datquote:Op maandag 6 februari 2012 03:44 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Snap niet waarom iedereen boos is, hij scoort en vernederd toch?
Met een field goal toch ook?quote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu krijgen de Pats de bal terug en met een TD winnen ze dan.
Oh ok, dat zou het wel epischer maken, Brady die de worp gooid en dat de salto bij de receiver:Pquote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Nu krijgen de Pats de bal terug en met een TD winnen ze dan.
Hij mocht juist geen TD maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, maar waarom loopt de klok dan normaal gesproken wel door als ze een nieuwe aanval opzetten tijdens een first/second/third/whatever down zolang de bal niet out of bounds gaat? Vind ik apart.
En WTF gebeurt er trouwens met die gozer die overal doorheen loopt en dan nog twijfelt om een TD te maken![]()
Juist ja!quote:Op maandag 6 februari 2012 03:46 schreef Tchock het volgende:
Ah! ik snap het. Nu hebben de pats een minuut om een touchdown te maken, en als hij net buiten de endzone was gebleven hadden ze 20 seconden voor een field goal
Zolang de bal in het spel is loopt de tijd door.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, maar waarom loopt de klok dan normaal gesproken wel door als ze een nieuwe aanval opzetten tijdens een first/second/third/whatever down zolang de bal niet out of bounds gaat? Vind ik apart.
TD = tijd stilquote:En WTF gebeurt er trouwens met die gozer die overal doorheen loopt en dan nog twijfelt om een TD te maken![]()
![]()
nee, een field goal is 3 punten, ze moeten er 4 om gelijk te komen oftewel ze hebben een touchdown nodigquote:
Het is wel Bradyquote:Op maandag 6 februari 2012 03:46 schreef RemcoOcelot het volgende:
Mensen hebben het er wel over 1 td nou hij met hem toch maar effe gooien
En dan kan die neger geen stap meer in New York zettenquote:Op maandag 6 februari 2012 03:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zolang de bal in het spel is loopt de tijd door.
[..]
TD = tijd stil
Nu heeft Brady 57 seconden om te scoren. Dat heeft ie vaker gedaan en dan verliezen ze,
Dat heeft ie al vaker gedaan hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 03:46 schreef RemcoOcelot het volgende:
Mensen hebben het er wel over 1 td nou hij met hem toch maar effe gooien
Duidelijk, dankquote:Op maandag 6 februari 2012 03:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Zolang de bal in het spel is loopt de tijd door.
[..]
TD = tijd stil
Nu heeft Brady 57 seconden om te scoren. Dat heeft ie vaker gedaan en dan verliezen ze,
Nee hoor. Kan nog best.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:51 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit is nu wel gespeeld nu is het onmogelijk lijkt me toch
Niks is onmogelijk in AF...quote:Op maandag 6 februari 2012 03:51 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Dit is nu wel gespeeld nu is het onmogelijk lijkt me toch
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2012 03:54 schreef PirE het volgende:
Eli Motherfucking Manning, best Post-season QB ever![]()
Welker had zijn dag nietquote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Pats hadden meoten scoren in het 4e kwart. Minstens nog een TD. De kans hadden ze. De Giants D was minder sterk dan ik gevreesd had, ze hadden een kans.
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Zokunen het volgende:
Jammer voor Brady, breek je een paar records en dan verlies je zo...
Oh, dus het is jouw schuldquote:Op maandag 6 februari 2012 03:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.
En Rex Ryan en zijn liedeskindje Mark Sanchez eruit stootten? Volgend jaar gewoon Peyton met de Redskinsquote:Op maandag 6 februari 2012 03:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Nou Peyton op naar de Jets en ook een 2de ring pakken
truequote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
The long wait for september has begun....
Ik kijk het ook vrijwel nooit. denk dat de laatste superbowl die ik keek #40 wasquote:Op maandag 6 februari 2012 03:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh ik kijk voor het eerst en word zo moe van dat Brady-geleuter dat ik na een halve wedstrijd besloten had dat de Giants wel mochten winnen.
Ik ging net ook vanquote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
We hebben de draft nogquote:Op maandag 6 februari 2012 03:59 schreef Guard het volgende:
KutOffseason
Combine is best leuk om te kijken als je de spelers een beetje kent en dan heb je nog de draft en de Peyton-saga.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ging net ook van![]()
over de finale naar
kut offseason
Ja dat is misschien wel leuk om te volgen. Dit was mijn eerste seizoen dat ik het intensief gevolgd heb en ook wat NCAA dus ken wel wat spelers.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Combine is best leuk om te kijken als je de spelers een beetje kent en dan heb je nog de draft en de Peyton-saga.
Nu dusquote:
Haha die greep zijn kans!quote:Op maandag 6 februari 2012 04:05 schreef Greenpeas het volgende:
Random journalist die de trophy aanraakte
Nog niet zo geniaal als die random Amsterdammer met de kampioensschaal vorig jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 04:05 schreef Greenpeas het volgende:
Random journalist die de trophy aanraakte
quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
Afrika binnekort weer een lading Patriots shirts rijker
Dat weet ik nog ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
one million shirts " Patriots World Champs 2012 " naar Africa
De aanvoerder betaald de spelers hun salaris nietquote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt de aanvoerder die trophy niet
quote:
quote:
Precies op tijd, na 5 jaar zijn ze wel toe aan vervangingquote:Op maandag 6 februari 2012 04:07 schreef Guard het volgende:
Is altijd zo. Ik vind American Football geweldig, maar het uitreiken van de trophy's aan de team owners is mij al jaren een mysterie. Gewoon prijsuitreiking overslaan en gaan slapen.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgt de aanvoerder die trophy niet
ja beter de fik erinquote:
Daar falen ze altijd in. Teveel oude mannen.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
wat ik wel raar vind is dat ze er zown groot spectacul van maken maar dat het uitreiken van de beker niets voorstelt.
PirEke, goed binnengelopen vannacht of niet?quote:Op maandag 6 februari 2012 04:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Daar falen ze altijd in. Teveel oude mannen.
Weinig penalties ook. Dat scheelt ook tijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:13 schreef PirE het volgende:
Best vroeg afgelopen eigenlijk, ik ben College gewend en die duren meestal tot 06:00.
Ik klaag niet, had ook wat op de Pats gegooid als cover. Het kijkt wat prettiger als je weet dat je wint ongeacht de uitslag maar achteraf voelt het dan weer als weggegooid geldquote:Op maandag 6 februari 2012 04:17 schreef Boe-man het volgende:
[..]
PirEke, goed binnengelopen vannacht of niet?
Joopie Munsterman heeft de verkeerde sport gekozen, dat is duidelijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 04:08 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
De aanvoerder betaald de spelers hun salaris niet
Bekend probleem jaquote:Op maandag 6 februari 2012 04:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik klaag niet, had ook wat op de Pats gegooid als cover. Het kijkt wat prettiger als je weet dat je wint ongeacht de uitslag maar achteraf voelt het dan weer als weggegooid geld. Maar dat is een luxeprobleem.
15 uur NL tijd dus. Voor Wembley bedoel je toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef Guard het volgende:
Kaartjes Patriots -Rams vandaag toch om 02.00 pm in de verkoop
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
15 uur NL tijd dus. Voor Wembley bedoel je toch?
Je kunt hem wel donwloaden bij nieuwsgroepen en torrentsquote:Op maandag 6 februari 2012 11:26 schreef trigt013 het volgende:
Kan ik hem helemaal ergens terugkijken?
IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergrotenquote:Op maandag 6 februari 2012 11:47 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Nou, dat was prettig wakker worden![]()
De excuses van NBC zijn er al![]()
NBC: sorry voor M.I.A.'s middelvinger
Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef PirE het volgende:
[..]
IIk had tot vanochtend nog nooit van M.I.A. gehoord. Die middelvinger heeft dus geholpen om haar naamsbekendheid te vergroten.
Het feit dat ik niks heb met de teams zal er wel voor zorgen dat deze niet hoog zal komen in mijn games to remember lijstje, als hij er uberhaupt inkomtquote:Op maandag 6 februari 2012 12:11 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Het mooie is dat je het ook meteen weer kan vergeten, al blijft deze SB actie waarschijnlijk tot je dood in je hoofd zitten (en het bijbehoordende verlies ook ).
Eens. Ik vond Eli voor dit seizoen erg overschat. Na dit seizoen is hij toegetreden tot de top 5.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:28 schreef rgras het volgende:
Met alle respect, Brady blijft nog steeds de betere QB. Eli is daarentegen wel op veel lijstjes flink gestegen dit seizoen.
Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was precies het doel van die gozer die geen td wilde?
Pats stond meer dan een fg achter.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Het was zo'n beetje het einde van de wedstrijd, dan wil je de bal in het spel houden als je op een paar yard staat tot het laatste moment. Zodra er een touchdown is geweest stopt de klok _en_ moet je de bal naar de tegenstander spelen, en hadden de Patriots nog een paar beste kansen om terug te komen met een touchdown en de SB alsnog te winnen. Kwestie van tijd rekken en op het laatste moment een TD maken of een FG.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Pats stond meer dan een fg achter.
Voor de kneel gaan betekent ook zelf minder tijd om te scoren. Had het high risk gevonden, vraag me af of dat van de coaching af kwam
Een FG was genoeg geweest.quote:INDIANAPOLIS -- A gamble by the desperate New England Patriots led to New York Giants running back Ahmad Bradshaw to go 6 yards untouched for a 21-17 lead with 57 seconds to play in Super Bowl XLVI. It turned out to be the game-winning touchdown.
Coach Bill Belichick's decision to trade a touchdown for time on the clock surprised Bradshaw, who didn't expect to have such an easy path to the end zone and heard quarterback Eli Manning yelling at him to stop short of the goal line.
The Giants would have rather run more time off the clock and let kicker Lawrence Tynes finish it off with a field goal to win by a single point. Tynes was warming up on the sideline when Bradshaw got the handoff.
"I thought I heard Eli yelling at me to fall down," Bradshaw said. "I tried, but I couldn't do it."
Bradshaw spun around at the 1-yard line and tried to stop, but wound up falling backward into the end zone. At that moment, Manning wished he'd anticipated the Patriots' decision in the huddle.
"I had the feeling they might do that," said Manning, voted the game's MVP. "I should have got to them and told them not to score. When I got the snap I saw their defensive line ease up. I was telling to Ahmad not to score, not to score."
Die "kenners" zaten ook allemaal te geilen op de Packers en Saints.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:50 schreef rgras het volgende:
Sterker nog, 99% van de 'kenners' is het er over eens dat Brady in de all-time top 5 staat. Eli komt daar (nog) langer niet in de buurt.
Met een td voor de giants was een field goal voor de pats niet genoeg geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
[..]
Een FG was genoeg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |